Za przeproszeniem - odchudzanie

1. Data: 2000-05-23 13:49:08

Temat: Za przeproszeniem - odchudzanie
Od: "em" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam smakoszy!

Czy znacie jakas polska grupe dyskusyjna na temat odchudzania?

Pozdrawiam, em.

1. Data: 2000-05-23 15:31:41

Temat: Re: Za przeproszeniem - odchudzanie
Od: Antoni Goldstein <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

em <e...@p...pl> wstukal(a) pracowicie:
> Witam smakoszy!

> Czy znacie jakas polska grupe dyskusyjna na temat odchudzania?

Dobrze trafiłeś. ;-))))

Antek Goldstein (NMSP, ale czyż nie mam racji? ;-)))
--
___/___ : I Śmierć naszym wrogom! Drżyj, szczurze, gdyż I
< 102 >======= I Czas cię za ogon podciągnąć wzwyż! I

1. Data: 2000-05-24 11:22:00

Temat: Odp: Za przeproszeniem - odchudzanie
Od: "em" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze trafiłeś. ;-))))

Oczywiscie: jak przyrzadzic smalec, 1001 przepisow na boczek faszerowany
watroba wieprzowa itp...
em.

1. Data: 2000-05-24 11:23:37

Od: "em" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytalem powaznie!!!

1. Data: 2000-05-24 12:27:27

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedz tez była poważna (chyba ...), bo tu się nie tylko o objadaniu sie
rozmawia. Poszperaj w archiwum, bylo juz nie raz o odchudzaniu.
A specjalnej grupy nie widzialam ....

--
Ania K.

1. Data: 2000-05-24 15:13:02

Od: "em" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ana" <a...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> Odpowiedz tez była poważna (chyba ...), bo tu się nie tylko o objadaniu
sie
> rozmawia. Poszperaj w archiwum, bylo juz nie raz o odchudzaniu.

Dzięki, proszę o link do archiwum.

> A specjalnej grupy nie widzialam ....

Może by utworzyć osobną grupę (pl.rec.dieta), bo gdy naczytam sie postów o
różnych smakowitościach (golonka z piwem to jest to!) to tracę chęci do
katowania się dietą.

Pozdrawiam, em.

1. Data: 2000-05-24 16:42:46

Od: Antoni Goldstein <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

em <e...@p...pl> wstukal(a) pracowicie:
> Może by utworzyć osobnš grupę (pl.rec.dieta), bo gdy naczytam sie postów o
> różnych smakowitoœciach (golonka z piwem to jest to!) to tracę chęci do
> katowania się dietš.

Bo ta grupa jest wielofunkcyjna - część artykułów zachęca, a część
zniechęca. ;-)) Tyle, że o dietach było niedawno sporo, więc teraz trochę
cisza. Ale spróbuj zadać jakieś konkretne pytanie - na pewno zjawi się sporo
specjalistów. ;-)

Antek Goldstein
--
___/___ : I Cofam swoje uprzedzenie do Łukasza Grochala I
< 102 >======= I co on na pewno ma w dupie, ale ja mam to I

Takzwane "pierobi pieczone na parze"
Re: gotowanie na ekranie
RE: Awokado