[Za usmiech dziecka...] poduszka-przytulanka

1. Data: 2004-05-23 21:19:09

Temat: [Za usmiech dziecka...] poduszka-przytulanka
Od: "eva" <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, pewnie wiele z was dzielnie haftuje kwadraty na kolderki i
poduszeczki. Ja teraz czekam, az niektore z nich dotra do mnie i wtedy bede
szyla z nich kolderke dla Karolinki. W oczekiwaniu na kwadraty uszylam kilka
poduszeczek-przytulanek (jest w nich zero haftu-ale w poduszeczkach kazda
technika jest dozwolona). Szyjac pstrykalam zdjecia i te zdjecia razem z
opisem umiescilam na stronie www.patchworkowo.org . Zobowiazalam sie
rowniez, ze jak bede szyla kolderke, to tez to szycie opstrykam i wrzuce na
strone. Niestety nie ma zbyt wielu chetnych do szycia kolderek, wiec moze
taki instruktaz zacheci te z was, ktore troche szyja, ale nie maja
doswiadczen patchworkowych do podjecia wyzwania ;).
Poki co jest instruktaz szycia poduszeczki. Oswiadczam, ze jestem krawieckim
samoukiem, wiec jesli ktoras z was stwierdzi, ze na stronie umiescilam
jakies krawieckie bzdury-to blagam dajcie znac.
Pozdrawiam - eva

1. Data: 2004-05-24 07:44:45

Temat: Re: [Za usmiech dziecka...] poduszka-przytulanka
Od: "Adrianna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiec moze
> taki instruktaz zacheci te z was, ktore troche szyja, ale nie maja
> doswiadczen patchworkowych do podjecia wyzwania ;).

TO JEST TO !!!!!!!!
jesteś evo aniołem. Szukałam czegoś takiego od dawna!!!!!
Rewelacja. siadam do maszyny:))))

1. Data: 2004-05-24 09:55:49

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opisem umiescilam na stronie www.patchworkowo.org . Zobowiazalam sie
> rowniez, ze jak bede szyla kolderke, to tez to szycie opstrykam i wrzuce

Instruktaz jest swietny! I od razu rzucam sie z pytaniem, gdzie udalo Ci sie
kupic linijki do patchwotkow (widze na zdjeciu). Ja przeszukalam caly polski
internet wysylkowy i Wroclaw i nigdzie ich nie znalazlam. A to taka
przydatna rzecz.

Pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-05-24 14:43:33

Od: "eva" <e...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie udalo Ci sie
> [...]
polski
> internet wysylkowy i Wroclaw i nigdzie ich nie znalazlam. A to taka

Linijki (bo mam 2, jedna 30cm a druga 60cm) kupilam w Warszawie na ulicy
Targowej. Nie znam innego miejsca gdzie mozna je nabyc droga kupna. Jakis
spory czas temu na grupie byla jakas dyskusja o matach, linijkach i nozach-
gdzie sie kupuje i za ile - ale nic z tego nie pamietam, wiec niestety (a
bardzo tego nie lubie) musze cie odeslac do archiwum, albo zapraszam do
Warszawy. Moze mile grupowiczki sie ulituja i wybawia cie od przeszukiwania
podajac namiary na linijki w twojej okolicy.
Pozdrawiam - eva

1. Data: 2004-05-25 07:01:47

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Linijki (bo mam 2, jedna 30cm a druga 60cm) kupilam w Warszawie na ulicy
> Targowej.

Tak sie sklada, ze w przyszlym tygodniu bede w Warszawie :). Czy moglabys
podac konkretny adres i nazwe sklepu? Zaznaczam, ze zupelnie nie znam
Warszawy i nazwa ulicy nic mi nie mowi. I jeszcze ile te linijki kosztowaly,
zebym sobie zawczasu przygotowala pieniazki.

Serdecznie pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-05-25 10:03:38

Od: "eva" <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slonk0" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Warszawy i nazwa ulicy nic mi nie mowi. I jeszcze ile te linijki
kosztowaly,
> zebym sobie zawczasu przygotowala pieniazki.

Wyslalm do ciebie odpowiedz, ale chyba poszla w kosmos, wiec pisze jeszcze
raz:
Targowa to ulica na Pradze, to bardzo znana ulica w tej okolicy, wiec kazdy
z Pragi wie gdzie to jest. Sklep jest w pasazu handlowym, zaraz przy wejsciu
po lewej stronie. Napisz skad bedziesz tam jechala i czy samochodem czy
autobusem, bede w tamtej okolicy w tym tygodniu to dokladnie sprawdze adres
i sprawdze czy maja na stanie linijki i po ile, bo pamietam tylko tyle ze
duzo (ok 100 zl ? duza), ale kupowalam 3 lata temu, wiec dokladnie nie
pamietam, wiec sie zbytnio nie sugeruj - ale na pewno kilkadziesiat zlotych
Pozdrawiam - eva

1. Data: 2004-05-25 15:00:19

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eva wrote:

> Targowa to ulica na Pradze, to bardzo znana ulica w tej okolicy, wiec kazdy
> z Pragi wie gdzie to jest.

Dokładnie tu: ;)
Ha-Ry. Pasmanteria
(0-22) 619 05 30
03-728 Warszawa, Targowa 33a paw. 10

bo pamietam tylko tyle ze
> duzo (ok 100 zl ? duza), ale kupowalam 3 lata temu, wiec dokladnie nie
> pamietam, wiec sie zbytnio nie sugeruj - ale na pewno kilkadziesiat zlotych

dużo na 100 %. Ja kupiłam w zeszłym roku w Szkocji taką 30 cm i
kosztowało to ok. 9 funtów, a to była jedna z tańszych, więc musisz
nastawiać się na spory wydatek.

pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-05-26 08:07:30

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dużo na 100 %. Ja kupiłam w zeszłym roku w Szkocji taką 30 cm i
> kosztowało to ok. 9 funtów, a to była jedna z tańszych, więc musisz
> [...]

No wlasnie, na stronach Angielskich widzialam w cenie 10-12 funtow i mialam
slaba nadzieje, ze tu beda tansze. Ale chyba sie przeliczylam.

Pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-05-27 19:04:43

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

slonk0 wrote:

> No wlasnie, na stronach Angielskich widzialam w cenie 10-12 funtow i mialam
> slaba nadzieje, ze tu beda tansze. Ale chyba sie przeliczylam.

Ja bym raczej sądziła,że droższe...ale byłam dziś na Targowej, linijka
taka mniej więcej 30 cm kosztuje 88,90 zł, więc w miarę porównywalnie.
pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl
http://www.galeria.szpilka.prv.pl/

Fotki ze spotkania i ogłoszenie
[xxx] poszukiwany.. poszukiwana..
Katalog
Strasznie duzo linkow (glownie ...chyba...xxx)
xxx Link