Zaaresztowali mnie, stokrotka

21. Data: 2007-01-01 18:48:26

Temat: Re: Zaaresztowali mnie, jak się objawia złamanie ręki ?
Od: "Dirk Pitt" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alkmina" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:61d60$45994239$57ce15c8$25386@news.chello.pl...
> Witam Cię Stokrotko.
> Mam do Ciebie gorącą prośbę - staraj się pisać bez błędów.
> Gdy ja nie jestem pewna, jak się pisze dany wyraz, to zaglądam do
> słownika.
> Bez obrazy, bo to nie jest złośliwa uwaga :).
> Serdecznie pozdrawiam

ja juz zauwazylem tu 2 stokrotki z 2 roznych kont a i sama opowiesc moim
zdaniem niezle wymyslona

pozdrawiam
Pitt

22. Data: 2007-01-01 19:29:04

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wskanować jakiś dokument ?
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo

23. Data: 2007-01-01 20:40:10

Od: "Dirk Pitt" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:7745.0000006d.459960ff@newsgate.onet.pl...
> Wskanować jakiś dokument ?
> --
a po co? mnie to nie obchodzi chociaz wiem,ze takie rzeczy sie dzieja.Takie
rzeczy zalatwia sie po ,,cichu,, czyli bierzesz dobrego prawnika i ugadujesz
dodatku chaotycznie napisana.

Czego oczekujesz? wspolczucia czy pomocy?

pozdrawiam
Pitt

24. Data: 2007-01-01 21:05:32

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takie rzeczy zalatwia sie po ,,cichu,,
A dlaczego ? Ciho to się zabija,
i tak giną bez śladu ludzie w całej Polsce, co roku tysiące.
Skąd wiesz jaki procent ginie na policji ?

25. Data: 2007-01-01 21:16:29

Od: "Dirk Pitt" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:7745.0000008f.4599779c@newsgate.onet.pl...
> A dlaczego ? Ciho to się zabija,
> i tak giną bez śladu ludzie w całej Polsce, co roku tysiące.
> Skąd wiesz jaki procent ginie na policji ?

Media mialem na mysli ,,rozglos,, .Grupy dyskusyjne nie sa dobrym medium do
tego typu spraw.
Mozesz tu podyskutowac ale nic wiecej nie uzyskasz.

pozdrawiam
Pitt

26. Data: 2007-01-01 21:19:24

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Media mialem na mysli ,,rozglos,, .Grupy dyskusyjne nie sa dobrym medium do
> tego typu spraw.
Dalej nie napisałeś dlaczego.
Może masz rację, ale ja tego na razie nie widzę.

27. Data: 2007-01-01 21:24:50

Od: "Dirk Pitt" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:7745.00000095.45997adc@newsgate.onet.pl...
> Dalej nie napisałeś dlaczego.
> Może masz rację, ale ja tego na razie nie widzę.

czy zglosilas chociaz zazalenie do prokuratury?czy tylko bijesz ,,piane,, na
grupach?

pozdrawiam
Pitt

28. Data: 2007-01-01 21:25:24

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do tego typu spraw.
> Mozesz tu podyskutowac ale nic wiecej nie uzyskasz.

uwazam, ze ten temat wogole nie jest na grupe pl.sci.medycyna i proponuje
przeniesc sie albo na pl.sci.prawo, albo na korespondencje prywatna.
Ewentualnie pl. ortografia.

casus

29. Data: 2007-01-02 01:28:16

Temat: Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
Od: "biggero" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja, chociaż nie mam *zupełnie* nic do powiedzenia w temacie, jednak
nie mogłem się oprzeć i zamieszczam tutaj swój post, razem z
podpisem.

----------
(tekst w starej ortografi: ó->ó, u->u, ch->ch, h->h, rz->rz, sz->sz,
ż->ż, ź->ź, ą->ą, ę->ę)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
narzucany bezmyślnie następnym pokoleniom.
Ale ja się cieszę, że opanowałem coś, czego nie mogły opanować
CAŁE pokolenia.

30. Data: 2007-01-02 07:27:27

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

> Dalej nie napisałeś dlaczego.
> Może masz rację, ale ja tego na razie nie widzę.

bo piszesz nie na temat. Tematyka tej grupy to sprawy medyczne, a nie sądowo-
prawne.

hania

Naczyniaki
Dobry kręgarz?