Żaba na głębokości 0,6m???

1. Data: 2018-06-06 13:00:21

Temat: Żaba na głębokości 0,6m???
Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kopię ja se dół pod fundament, dokopałem się do warstwy
piachu a tu nagle żaba na łopacie. Pytanie czy ona tam
mogła być w sensie probabilistyczno-biologicznym, czy może zaszła
mię od tyłu i wskoczyła do dołu? Dookoła dołu raczej sucho
i rzadkie chwasty, miejsce mało żabonośne...
A w piachu była cała utytłana, tak jakby faktycznie tam
była zakopana. Chyba że się utytłała wpadając...

L.

2. Data: 2018-06-06 14:12:14

Temat: Re: Żaba na głębokości 0,6m???
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisciasty pisze:

> [...]
> A w piachu była cała utytłana, tak jakby faktycznie tam
> była zakopana. Chyba że się utytłała wpadając...

Taka dajmy na to grzebiuszka ziemna, jak sama nazwa wskazuje,
tylko patrzy gdzie by się tu zagrzebać w ziemi. A już ropucha
(Bufo bufo) z nudów potrafi zakopać się na trzy metry. Może
ona to była?

Jarek

--
Dmuchał żabę chuligan raz, kawał świntucha.
Dmucha ją, dmucha, dmucha, dmucha, dmucha, dmucha,

3. Data: 2018-06-06 15:34:10

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Kopię ja se dół pod fundament, dokopałem się do warstwy
> piachu a tu nagle żaba na łopacie.

Hejka. Trapi mnie to czy odróżniasz łopatę od szpadla i żabę od ropuchy
Pozdrawiam frapująco Ja...cki

4. Data: 2018-06-06 16:00:22

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 6 czerwca 2018 15:34:02 UTC+2 użytkownik Dirko napisał:
> Hejka. Trapi mnie to czy odróżniasz łopatę od szpadla i żabę od ropuchy
> Pozdrawiam frapująco Ja...cki

Łopata była to jak najbardziej, a tak właściwie to sipa. Szpadel
(a tak właściwie to sztychówkę) miałem nieopodal :]
A co do żaby to słusznie się kolega trapił, zrobiwszy retrospekcję
stwierdzam, iż była to ropucha.

L.

5. Data: 2018-06-06 16:01:19

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 6 czerwca 2018 14:12:15 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
> tylko patrzy gdzie by się tu zagrzebać w ziemi. A już ropucha
> (Bufo bufo) z nudów potrafi zakopać się na trzy metry. Może
> ona to była?

To było takie bardziej chuchro niż bufo, ale to faktycznie było coś
ropuchowatego :>

L.

6. Data: 2018-06-06 19:15:16

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.06.2018 13:00, Lisciasty pisze:

> Kopię ja se dół pod fundament, dokopałem się do warstwy
> piachu a tu nagle żaba na łopacie. Pytanie czy ona tam
> mogła być w sensie probabilistyczno-biologicznym, czy może zaszła
> mię od tyłu i wskoczyła do dołu?

Jak znam życie - fundamentalistów - był to jej ostatni skok w życiu.

7. Data: 2018-06-06 21:45:12

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 6 czerwca 2018 19:15:18 UTC+2 użytkownik collie napisał:
> Jak znam życie - fundamentalistów - był to jej ostatni skok w życiu.

Ty masz naprawdę jakiś duży problem ze sobą :/

L.

8. Data: 2018-06-06 23:19:28

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.06.2018 21:45, Lisciasty pisze:

> Ty masz naprawdę jakiś duży problem ze sobą :/

Pochlebiam sobie, że to dzięki i mojej "pracy u podstaw" na
tej grupie (i okolicach), przynajmniej tacy "fundamentaliści"
i inni przydomowi ogrodnicy nie przyznają się już publicznie
do tego, co kiedyś było powszechne tu (vide krety). Idź
z Bogiem, znaczy - z żabami i kretami. ;)

9. Data: 2018-06-07 09:18:48

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 6 czerwca 2018 23:19:30 UTC+2 użytkownik collie napisał:

> [...]
> do tego, co kiedyś było powszechne tu (vide krety). Idź
> z Bogiem, znaczy - z żabami i kretami. ;)

O właśnie- krety
Co polecisz?
Karbid, świece dymne czy inne jakieś preparaty?

10. Data: 2018-06-07 11:06:52

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.06.2018 09:18, Kris pisze:

> O właśnie- krety
> Co polecisz?
> Karbid, świece dymne czy inne jakieś preparaty?

Stare polskie porzekadło powiada: pies jak nie ma
co robić, to sobie jaja liże. Spróbuj i Ty.

Przymrozki?
Co na pękającą korę
Drożdże piekarskie na pomidory i ogórki :-)
Rozpoznanie
"Przerywanie" owoców