Zabił drugi raz zeby wrocic do wiezienia...

31. Data: 2015-08-11 15:29:46

Temat: Re: Zabił drugi raz zeby wrocic do wiezienia...
Od: IFJZV <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-11 o 15:00, gazebo pisze:

> http://w350.wrzuta.pl/obraz/2fALpK4qnGA

żartujesz prawda ?

32. Data: 2015-08-11 15:48:31

Od: IFJZV <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-11 o 15:29, IFJZV pisze:

> żartujesz prawda ?

to cuś ma świerzba i to poważnego . radziłabym uśpić . leczenie drogo
kosztuje zwłaszcza jak rozniesie się na inne pupilki i was

33. Data: 2015-08-11 16:48:23

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.08.2015 o 15:48, IFJZV pisze:

> to cuś ma świerzba i to poważnego . radziłabym uśpić . leczenie drogo
> kosztuje zwłaszcza jak rozniesie się na inne pupilki i was
uspienie to ostatecznosc, nie drapie sie, nie ma ran, strupów itp., uszy
tez ma czyste, swierzb to nie jedyna przyczyna lysienia, moj pies
okresowo lapal jakiegos grzyba, niegrozne dla czlowieka i zwierzat, z
ktorymi sie stykal, kocio dostalo szanse i niech z niej skorzysta

--
gazebo

34. Data: 2015-08-11 16:57:54

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.08.2015 o 16:48, gazebo pisze:

> [...]
> okresowo lapal jakiegos grzyba, niegrozne dla czlowieka i zwierzat, z
> ktorymi sie stykal, kocio dostalo szanse i niech z niej skorzysta

a zreszta, wiekszosc chorob u zwierzat wynika z okresowego oslabienia,
nie te czasy zeby z marszu usypiac zwierze, czasem wystarczy
zainwestowac w Clotrimazolum

--
gazebo

35. Data: 2015-08-11 17:07:48

Od: IFJZV <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-11 o 16:57, gazebo pisze:

> a zreszta, wiekszosc chorob u zwierzat wynika z okresowego oslabienia,
> nie te czasy zeby z marszu usypiac zwierze, czasem wystarczy
> zainwestowac w Clotrimazolum

aż tak ludzka nie jestem żeby z powodu jakiegoś zdechlaka narażać siebie
. to się tylko mówi nie groźnie dla człowieka . ale , twoja rzecz.

36. Data: 2015-08-11 18:08:51

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.08.2015 o 17:07, IFJZV pisze:

> aż tak ludzka nie jestem żeby z powodu jakiegoś zdechlaka narażać siebie
> . to się tylko mówi nie groźnie dla człowieka . ale , twoja rzecz.
wszy mozna przyniesc z taksowki a z basenu pare ciekawszych rzeczy, ten
kocio miejsca przyjmowane za odpowiedzialne z tytulu pasozytow
zewnetrznych ma czyste i zdrowe, oczy, uszy, pyszczek, moj bokser byl
alergikiem i z powodu jednej (slownie: jednej) pchly zostal zabablony na
calym ciele i sie rozchorowal, byl alergikiem :) a kiedys w Krakowie
znalazlem kocie zzerane przez larwy, przezyl, z tym mam nadzieje bedzie
podobnie, poza tym myjemy sie nie tylko dla urody :) a ja cale zycie
zyje ze zwierzetami i, odpukac, nic jeszcze nie zlapalem

--
gazebo

37. Data: 2015-08-12 01:56:28

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@e...o> wrote in message news:mqcrj6$fdm$1@dont-email.me...

> http://w350.wrzuta.pl/obraz/2fALpK4qnGA

Smutny wygląda na fotce...

38. Data: 2015-08-12 19:20:26

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2015 16:48:23 +0200, gazebo napisał(a):

> [...]
> okresowo lapal jakiegos grzyba, niegrozne dla czlowieka i zwierzat, z
> ktorymi sie stykal, kocio dostalo szanse

Ty mu ją dałeś... :)

> i niech z niej skorzysta

Oby wyzdrowiał jak najszybciej :) I myślę, że otoczony Twoją/Waszą opieką
wyzdrowieje :) Jednak z pomocy weterynarza też warto skorzystać, bo
Clotrimazolum może nie wystarczyć... Warto pobrać zeskrobinę ze zmiany i
zbadać, ale to już wet sam zdecyduje. Być moze wygląd kociaka, jego skóry i
sierści będzie dla niego wystarczającą wskazówką co do dalszego
postępowania. Powodzenia :)

--
M.

39. Data: 2015-08-12 19:36:20

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.08.2015 o 19:20, Fragi pisze:

> [...]
> zbadać, ale to już wet sam zdecyduje. Być moze wygląd kociaka, jego skóry i
> sierści będzie dla niego wystarczającą wskazówką co do dalszego

dzieki
--
gazebo

serwisy randkowe
Chory kraj
Re: Najadłem się ciał. I co? Zostałem bardziej święty!
Gdy sami uwierzą w to co mówią i opublikuja w dzienniku ustaw:)
Ciekawe