Zaburzenia widzenia, zatrucie lekami

1. Data: 2011-06-29 00:37:21

Temat: Zaburzenia widzenia, zatrucie lekami
Od: "Dawid K." <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Około 2 tygodni temu dostałem od psychiatry leki (fluwoksamina,
wenlafaksyna). Po wzięciu ich rano czułem się cały dzień bardzo nabuzowany,
pełen energii aż nie do zniesienia. Pod wieczór gdy ziewałem czułem jakbym
spadał z dużej wysokości przez ok parę sekund. Ok. godziny 23 wzięłem 2-gą
dawkę fluwoksaminy. Gdy położyłem się ok godz. 1 poczułem jakbym miał zemdleć,
otworzyłem oczy - miałem halucynacje, obraz zwężał się i gwałtownie poszerzał,
miałem uczucie podobne do zapaści. Zostałem przewieziony do szpitala. Tam
jeszcze kilka godzin czułem się tak samo. Po ok. 3 dniach przeszły efekty
wenlafaksyny (nadmiar energii, brak łaknienia, brak libido. Zamiast wysokiego
ciśnienia 150-100 przy zasypianiu i odczuwaniu tego "odlotu" miałem ciśnienie
ok 100-50 110-50 i bardzo niskie tęstno + arytmia. Niestety od tamtej pory
niewiele się zmieniło. Nadal widzę wszystko jakby przekontrastowione,
jaskrawe, obraz delikatnie (już trochę mniej) się zwęża i poszerza, dziwnie
widzę ruch, mam dosyć wysokie tętno a ciśnienie w granicach normy (140-85 120-
65) przy zasypianiu nagle się przebudzam i łapie oddech, nie za bardzo czuje
swojego tętna, czasem czuje dziwne znieczulenie całego ciałą i odrętwienie
głównie języka. Momentami czuję się normalnie a czasem wszystkie te objawy na
chwile wzmacniają się. Dodam, że raz na ok 5-7 dni brałem tramadol w dawkach
od 37,5mg do 100mg (rzadko) do 6-7 dni przed wzięciem leków od psychiatry.
Potem już go nie brałem - lekarze podejrzewają zatrucie tramadolem w
powiązaniu z ssri/snri. Jednak przy takich dawkach i odstępie czasu w to
wątpie. Zawsze odczuwałem efekt narkotyczny tramadolu nawet po niskich dawkach
(37.5mg) - może to ma jakieś znaczenie.

Czy ktoś ma pomysł co może mi być i czy kiedyś przejdzie?

2. Data: 2011-06-29 06:43:21

Temat: Re: Zaburzenia widzenia, zatrucie lekami
Od: "hoja" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawid K." napisał w wiadomości grup

[...]

________________
Lekarze mają racje. Tramadol widocznie nie wypłukał się z organizmu
do momentu wzięcia przez Ciebie pierwszej dawki w/w leków od psychiatry
i skumulowały się skutki uboczne, ponieważ najwyraźniej masz nadwrażliwy
organizm. Nie powinieneś/powinieneś unikać już brania[ Tramadolu, Tramalu]-
każdego zawierającego
<tramadoli hydrochloridum>
Natomiast niektóre z Twoich subiektywnych odczuć: < przy zasypianiu nagle
się przebudzam
i łapie oddech, nie za bardzo czuje swojego tętna, czasem czuje
dziwne znieczulenie całego ciałą i odrętwienie
głównie języka> są raczej następstwem choroby psychicznej,
niż działania tramadolu, ponieważ ten ma swój czas
półtrwania do 6,8 h jak wiec widzisz, jest to niemożliwe.

--
hoja

3. Data: 2011-06-29 11:45:48

Od: "Ewa Kijowska" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

hoja <j...@k...pl> napisał(a):

> [...]
> niż działania tramadolu, ponieważ ten ma swój czas
> półtrwania do 6,8 h jak wiec widzisz, jest to niemożliwe.

Otóż nie mam nerwicy ani nie choruje psychicznie (leki miały poprawić mi
samopoczucie - 3 miesiace temu w tragicznych okolicznościach straciłem ojca,
widziałem dużo przykrych rzeczy). Wiem, że nerwice też ma w tym swój udział
ale są granice. Tramadolu nie biore już od 3 tyg. Okulista dzisiaj stwierdził,
że mam poszerzone naczynia w oku ale przyczyna jest prawdopodobnie
neurologiczna/naczyniowo-neurologiczna. W piątek mam mieć wykonane badanie na
poziom prolaktyny oraz tomograf komputerowy.

4. Data: 2011-06-29 11:47:31

Od: "Dawid" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za inny nick - wina autouzupełniania, poprzednia wypowiedź była
moja.

5. Data: 2011-06-29 12:45:53

Od: "hoja" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Kijowska" napisał w wiadomości grup

hoja <j...@k...pl> napisał(a):

> [...]

na
poziom prolaktyny oraz tomograf komputerowy.
___________________
Najpierw odniosę się do swojego newsa, ponieważ pomyliłam
kolejności. Miałam na myśli, że jeśli brałeś leki od psychiatry
i w międzyczasie wziąłeś Tramadol, lub nie uwzględniłeś
odstępu czasowego na przyjęcie T po zażywaniu antydepresantów
to wówczas bardzo prawdopodobnie poswtała interakcja.
--
Co do poniżej. Jak zwał tak zawał, jeśli dla Ciebie lepiej brzmi
niech będzie, że przyjmujesz leki na przyczynowo-skutkowe

--
hoja

6. Data: 2011-06-29 12:50:02

Od: "hoja" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hoja" napisał w wiadomości grup

[...]
____________
ps. tylko jest takie prawdopodobieństwo, ze TK
nie wyłapie gruczolaka, ponieważ one są bardzo małe - lepszy
byłby rezonans, chyba, ze szuka ogólnie.

--
hoja

7. Data: 2011-06-30 01:14:17

Od: "Ewa Kijowska" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

hoja <j...@k...pl> napisał(a):

> [...]
> nie wyłapie gruczolaka, ponieważ one są bardzo małe - lepszy
> byłby rezonans, chyba, ze szuka ogólnie.

Dziękuje za pomoc ale się trochę nie zrozumieliśmy. Leki wzięłem równo 2
tygodnie temu tylko jednego dnia i dokładnie od tamtego dnia mam objawy które
opisuje a tramadolu nie brałem od ponad 3 tygodni.

8. Data: 2011-07-04 19:22:21

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem medykiem , ale:
Odpowiedz sobie sama na pytania:
Czy nie była byś zdrowsza gdybyś się nie leczyła, zwłaszcza lekami mającymi
wpływaćna psyhikę?
Czy tragicza śmierć ojca nie miała też bezpośredniego wpływu na twoje
zdrowie?
Czy nie boisz się spać?
Nie wymagaj za dużo od siebie, nie wymagaj niczego od siebie,
sprubuj robić na co masz hęć, w miarę możliwości bez wysiłku,
poczytaj sobie samodzielnie książki o nerwicy,
odżucając wszelkie metody leczenia pszez wysiłek, wyżycie się.

Badania po ukąszeniu przez kleszcza.
Płyn surowiczy w guzie po operacji
Nikt nic nie wie czyli alergia ........................ ..
Jak wzmocnić kolana?
bule głowy i truskawki