Zabytkowa sieczkarnia ozdoba do ogrodu

1. Data: 2010-07-25 18:46:34

Temat: Zabytkowa sieczkarnia ozdoba do ogrodu
Od: "AreK" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam do zaoferowania ciekawy eksponat do ogrodu
http://allegro.pl/item1159494960_zabytkowa_sieczkarn
ia_ozdoba_do_ogrodu_kwietnik.html

Pozdrawiam
MM

2. Data: 2010-07-25 21:49:09

Temat: Re: Zabytkowa sieczkarnia ozdoba do ogrodu
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Jul 2010 20:46:34 +0200, AreK napisał(a):

> Witam
> Mam do zaoferowania ciekawy eksponat do ogrodu
> http://allegro.pl/item1159494960_zabytkowa_sieczkarn
ia_ozdoba_do_ogrodu_kwietnik.html

> Pozdrawiam

Dobre dla właścicieli ogrodów agroturystycznych, tylko i wyłącznie tam. Nie
wyobrazam sobie mieszczucha, któryby chciał to mieć w swoim ogrodzie.

3. Data: 2010-07-26 05:05:03

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ia_ozdoba_do_ogrodu_kwietnik.html

> Dobre dla właścicieli ogrodów agroturystycznych, tylko i wyłącznie tam.
> Nie
> wyobrazam sobie mieszczucha, któryby chciał to mieć w swoim ogrodzie.

Gdybym nadal miał działkę, to po remoncie znalazbym dla niej zajęcie -
przerabianie chwastów na sieczkę dobrą do kompostownika - zmalałaby
potrzebna objętość kompostownika, a także nawijanie się łodyg (łyko słabo
się rozkłada) na oś glebogryzarki. Znikłby problem z badylami słonecznika i
topinambura, pędy fasoli i grochu. Noże - być może są jeszcze do nabycia w
GS-ach.

4. Data: 2010-07-26 05:22:39

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

> [...]
> i topinambura, pędy fasoli i grochu. Noże - być może są jeszcze do nabycia

Daleko do tego Siewierza. Dorobić konstrukcję można, napęd elektryczny
także. Ja mam sieczkarnię, ale jako moduł do maszyny Astra (Litwa) -
uniwersalna maszyna wieloczynnościowa do gospodarstwa wiejskiego - piła
tarczowa, strugarka-równiarka, młynek-śrutownik, szatkownica, sieczkarnia,
szlifierka ostrzałka. Wspaniałe urządzenie dla: prac remontowych, dla
pszczelarza - do budowy produkcji uli drewnianych, dla domowego szkutnika,
dla hodowcy drobiu, kóz, owiec, królików, a nawet stada krów czy
nierogacizny, a nawet przygotowywania paszy dla ryb roslinożernych, takich
jak karp czy amur. Brakuje w tym zestawie łuszczarki do kukurydzy, ale były
dostępne w Polsce firmy Robix, dałyby się zaadoptować.

5. Data: 2010-07-26 05:25:39

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

Z taką maszynką dobrze by mi się żyło, czy to nad jeziorem Morąg, czy to nad
Soliną... Od hodowli zwierzyny do jej przeróbki (opał do kuchni, wędzarni,
grilla)... :-))))))))

6. Data: 2010-07-26 07:53:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jul 2010 07:22:39 +0200, Panslavista napisał(a):

> (...)Brakuje w tym zestawie łuszczarki do kukurydzy, ale były
> dostępne w Polsce firmy Robix, dałyby się zaadoptować.

Hmmm, można adoptować kota, psa, to pewnie już i łuszczarkę ;-PPP

7. Data: 2010-07-26 08:45:53

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm, można adoptować kota, psa, to pewnie już i łuszczarkę ;-PPP

Ale może być adaptacja sypialni na bibliotekę.
Adaptacja to dostosowanie, przysposobienie.

8. Data: 2010-07-26 08:53:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jul 2010 10:45:53 +0200, Panslavista napisał(a):

> Ale może być adaptacja sypialni na bibliotekę.
> Adaptacja to dostosowanie, przysposobienie.

Adaptacja to jednakoż nie adopcja. Czyli adAptować to nie to samo, co
adOptować.

9. Data: 2010-07-26 09:02:58

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Adaptacja to jednakoż nie adopcja. Czyli adAptować to nie to samo, co
> adOptować.

Chcesz się pokłócić? :-))))

10. Data: 2010-07-26 12:12:40

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lip, 20:46, "AreK" <r...@p...onet.pl> wrote:
> Witam
> [...]

Za młodu u wuja pod Zamościem wiele godzin na czymś takim
pracowałem :]
Stan tego egzemplarza jest katastrofalny, skąd to wyciągnąłeś, z
jeziora???
Taniej i łatwiej zrobić nową na wzór tego niż restaurować...

Pzdr.
L.

Co to za kwiat ?
Roundup a pies