Zachecam do wspolpracy

1. Data: 2002-01-14 13:09:11

Temat: Re: Zachecam do wspolpracy
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Zono - ten adres cos mi mowil, ale nie pamietalam co i jak i cos
mi bylo nie tak...poszlam do Google i wpuscilam
"free+patterns+online" bo wydawalomi sie, zebywalam onegdaj
tamoj...i ku mojemu zdziwieniu, a moze ku zdziweiniu mojej
sklerozy...jest to wlasciwy adres. czyli nie kaza nic kupowac ;)
moj (??) adres to www.freepaternsonline.com - sa tam tez
patchworki jakby juz ktos cos...

nie chce byc zadna konkurencja, dodaje tylko do Waszych godzin
spedzanych przed machina piekielna

Google porzucil rowniez:

http://craftfinder.com/
http://www.freecraftz.com/
http://www.crochetnmore.com/123freepat.htm (szydelko)
http://simon.cs.cornell.edu/home/hollandm/cropatts.h
tml (tez)
http://www.crochettreasures.com/ (tez)
http://www.fabfree.com/patterns.htm x-stitch
http://www.bellaonline.com/home_and_garden/hobbies_a
nd_crafts/knitting/
druty
http://crossstitch.about.com/cs/freepatterns/
http://directory.google.com/Top/Arts/Crafts/Needlewo
rk/Cross_Stitch/
http://www.stitchpatterns.com/patternviewer.shtml
http://crosstitch.com/pdes98.shtml

odnosze wraazenie, ze dobrze bybylo, zeby to ogladala wiecej
nizjedna osoba, a jak jedna osoto taka, ktorej nieugotowany obiad
i brudny dom w ogole nie przeszkadzaja. ja sie nie podejmuje.
przynjamniej nie dzisiaj!!!

za duzo na tym necie.

a codo Grazynki - zony mojej i jej linka - mowmy sie kto co
bierze i zrobimy sobie biblioteke..

nie chcemowic, ale sa tez rozne grupyna Yahoo,typu mailing list
(jak cafe za Slupem), ktore mowia o dzierganiu, etc etc
,,niektore sa "gadane", niektore istnieja po to by sie wymieniac
linkami....

rece mi juz opadly od ogromu roboty przede mna...

Krysia

P.S. Cholerna klawiatura znow skleja mi wyrazy!!!!!!!!!!!!!!

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-14 13:25:30

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grażyna SZkudlińska <m...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a1um1c$hqb$...@n...tpi.pl...
> [...]
> chyba przypominac, ze nie ma sensu zamawiac tych, ktore juz mam :-)))
> A moze juz ktoras z was ma stamtad cos ciekawewgo?

dobrze wpisałas adres? bo się nie otwiera

Dorota

1. Data: 2002-01-14 13:33:42

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

poprawny adres
www.patternsonline.com

przepraszam za gapiostwo
Grazyna

1. Data: 2002-01-14 14:18:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Jak moglas mi to zrobic!!! Droga moja, teraz szybciutko lec do kuchni, obiad
>wstawiaj, bo moje chlopy jak wroca, beda chcialy jesc, a ja ich do ciebie
>dzis na obiadek wysle :-)) Twoj synus to pewnie nieco angielskiej flegmy
>odziedziczyl, ale moi to jak w powiedzeniu : jak Polak glodny, to zly!
>A cala trojka glodna dzis bedzie, oj bedzie!

Podobno jest na to rada, a wlasciwei dwie:
- jedna to nastawic raz-dwa na patelnie cebulke niech sie powoli
smazy...przyjda i beda mysleli, ze cos gotujesz..a ze wychodzi
dlugo to cos, no trudno, ale juz jakies objawy sa
- druga rada to ustawic odkurzacz na srodku salonu, koniecznie
wlaczyc. Osobno wziac sierke i trzymac przy sobie przy
komputerze. takze mr Pledge albo cos podobnego. co jakis czas
psiknac tym w przestrzen. przyjda i zastana Cie przy odkurzaniu i
porzadkach...nie smieliby burknac...

u mnie to nie dziala, cebula jeszcze tak, ale scieranie kurzu za
pomoca mazidla? nie uwierza. hehehe

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-14 14:22:52

Od: "Grazyna SZkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:56l54u0lk65mdgqgrh6iirnml5t8dlu5ie@4ax.com...
> [...]

A cala trojka glodna dzis bedzie, oj bedzie!

> za duzo na tym necie.
>
> a codo Grazynki - zony mojej i jej linka - mowmy sie kto co

No ja juz dwie pozycje do biblioteki posiadam, chetnie wypozycze

--
grazyna
nr Gadu-Gadu 1107650

1. Data: 2002-01-14 15:01:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Cebulka sie smazy, odkurzacz na podlodze to by ich zdumial, ja z zasady sie
>go nie imam :-))
>Udaje ze sie go boje, hihi
>Grazyna

a psikadelko?
czekamy na efekty..jak nie zda egzaminu ten experyment, to
bedziemy radzic dalej. ja zaczne od niepisania duzej ilosci
linkow ;)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-14 15:23:11

Od: "Grazyna SZkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:rvp54u4h099vf8io7cmolpukqplj2gjgne@4ax.com...

1. Data: 2002-01-14 16:56:33

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chyba przypominac, ze nie ma sensu zamawiac tych, ktore juz mam :-)))
> A moze juz ktoras z was ma stamtad cos ciekawewgo?

Boze, jakie to ladne wszystko! I co ja mam wybrac?
I jeszcze ta matura, no!
pozdrawiam
Agus

1. Data: 2002-01-15 06:51:08

Od: "REANATA" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Panie,
mam z owej strony wzór magnolii sharpii - śliczny - kto ma ochotę mogę
przesłać.
Pozdrawiam Renata

> [...]
> chyba przypominac, ze nie ma sensu zamawiac tych, ktore juz mam :-)))
> A moze juz ktoras z was ma stamtad cos ciekawewgo?

Kilka nowych dziec. sweterkow
pcstitch 6.0
Akwarium
Cudo