Re: Zachowanie w Internecie

Data: 2002-04-08 11:40:34
Temat: Re: Zachowanie w Internecie
Od: "Daga" <z...@p...onet.pl>

Użytkownik "Arek Kowalski" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
news:a8rs76$53u$1@news.onet.pl...

> Wiesz, w Usenecie faktycznie nagłówek pozostaje ten sam ... Ale ja mam na
> myśli inne fora dyskusyjne, typu:
> www.space.pl
> (swoją drogą polecam zajrzeć)/
> Tam "klonowanie" jest nagminne ...

Aha, to zajrzę, bo mnie zaciekawiłeś. Skąd wiesz o tym klonowaniu? Bo
jeśli - mimo klonowania - uczestnicy są rozpoznawalni (bo skąd wiedziałbyś,
że to czyjś klon?), to chęć ulżenia sobie, nabluzgania ze świadomością, że
się jest anonimowym - nie może być powodem klonowania. :) Po co bluzgać,
skoro mnie rozpoznają pod innym nickiem i nie uniknę "kary"?

Nicki są charakterystyczne dla czatów, zwłaszcza dla onetu. Tam uczestnicy
mają po kilkanaście różnych. W zasadzie nie zaobserwowałam tego poza czatem,
ale forum, o którym piszesz, jest mi nieznane.

--
Pozdrowieństwa,
Daga