Zaczerwienione ręce na kostkach, sucha skóra i pęknięcie

1. Data: 2009-12-07 10:23:43

Temat: Zaczerwienione ręce na kostkach, sucha skóra i pęknięcie
Od: GK <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od jakichś 2-3 tygodni żona ma dziwną przypadłość: zaczerwienione ręce,
w zasadzie rękę od zewnętrznej strony w okolicy kostek, a dzisiaj pękła
jej skóra na jednej z kostek, tak bardzo jest tam sucha i zrogowaciała
skóra. Nie wiem czy to powiązane ale od pewnego czasu ma też sucho w
gardle i w ustach - wargi. Pojutrze idzie do dermatologa, ale może ma
ktoś pomysł co to za przypadłość?
Pozdrawiam,
Grzegorz

2. Data: 2009-12-07 15:28:41

Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Gru, 11:23, GK <g...@g...pl> wrote:
>... może ma
> ktoś pomysł co to za przypadłość?

Alergia.

3. Data: 2009-12-07 21:55:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

GK pisze:
> [...]
> skóra. Nie wiem czy to powiązane ale od pewnego czasu ma też sucho w
> gardle i w ustach - wargi. Pojutrze idzie do dermatologa, ale może ma

Przesuszenie skóry. Częste chyba teraz u ludzi. Ja mam od lat.
Niech żona dużo nawilża, a na noc natłuszcza dłonie. I koniecznie niech
nosi rękawiczki, bo zimno pogarsza sprawę. No i rękawiczki do wszelkich
prac domowych niech też zakłada - najlepiej w środku bawełniane a na nie
jeszcze gumowe.

Ewa

4. Data: 2009-12-08 09:56:23

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czasem wystarczy internista jak dobry.
Pszyczyn może być wiele. Stan skury, jej wygląd jest ważną informacją w
diagnozie .

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

5. Data: 2009-12-08 10:26:44

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> Pszyczyn może być wiele. Stan skury

Japierdzió PLONK

6. Data: 2009-12-08 12:58:08

Od: Paulla <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 7 grudzień (poniedziałek), GK napisał(a) co następuje:

> [...]
> skóra. Nie wiem czy to powiązane ale od pewnego czasu ma też sucho w
> gardle i w ustach - wargi. Pojutrze idzie do dermatologa, ale może ma

Przyczyn może być wiele jak już było wspomniane alergia czy AZS też o
podłożu alergicznym. Mam nadzieję, że wizyta u dermatologa pomoże a jeśli
nie to napisz czy żona bierze jakieś leki, ma podkrążone oczy czy nie
toleruje bawełny oraz czy w rodzinie była skłonność do atopii.
Warto skórę smarować linoeparolem, jest to maść kosmetyczna.
Nawilża skórę i łagodzi podrażnienia. Stosowana także przy wielu chorobach
skóry.

--
Nie jest sztuką pomylić się lecz naprawić swój błąd
Pozdrawiam Paulla

7. Data: 2009-12-08 13:14:11

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulla pisze:

> Warto skórę smarować linoeparolem, jest to maść kosmetyczna.

Jest też wersja w kremie. Potwierdzam z doświadczenia, bardzo skuteczna
w leczeniu pęknięć skóry na dłoniach.

Ewa

drętwienie podudzia i stopy
zapadnięte oczy