Re: Zacznijcie oszczedzac!!!

11. Data: 2008-01-11 08:00:33

Temat: Re: Zacznijcie oszczedzac!!!
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najgorsze jest posługiwanie się schematem, że każdy, kto coś ma, zdobył to
> w sposób nieuczciwy.
Nasz kochany naród już niestety tak ma. Przynajmniej ta Polska socjal...
sorry solidarna.

--
Krzysiek
W rękach tyrana postęp ukazuje swe prawdziwe oblicze, staje się bezrozumnym

12. Data: 2008-01-11 08:18:22

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Sty, 09:00, "Krzysztof (Suzuki Kokushu)"
<k...@p...onet.pl> wrote:

> Nasz kochany naród już niestety tak ma. Przynajmniej ta Polska socjal...
> sorry solidarna.

a czy ty się zaliczasz do kochanego narodu?

13. Data: 2008-01-11 08:23:30

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky wrote:

> gdybyś nie chciał mieć tego co oni [zazdrość] czyli nie zależałoby ci
> na tym co mógłbyś mieć [gdyby nie oni] nie zwracałbyś uwagi na to skąd
> to mają, więc nie poruszałoby cię że to ukradli lub wysprycili kosztem
> innych lub ciebie...ot dlaczego czasem poczucie krzywdy wcale nie jest
> tożsame z poczuciem sprawiedliwości...

głupi jesteś jak but z lewej nogi. Rozumiem że jak przyjdę i zabiorę Ci
powiedzmy 200 zł to nie będziesz wnikał co za nie kupię?

--
www.vegie.pl

14. Data: 2008-01-11 09:48:04

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jan 2008 09:23:30 +0100, tomek wilicki napisał(a):

> głupi jesteś jak but z lewej nogi. Rozumiem że jak przyjdę i zabiorę Ci
> powiedzmy 200 zł to nie będziesz wnikał co za nie kupię?

Szkoda, że obrażasz, zanim zrozumiesz... Co prawda Sky komponuje dosyć
zawiłe wywody, ale nie sa one nie do zrozumienia dla przeciętnego
czytelnika - problem lezy tylko w dokonaniu poprawnego rozbioru logicznego
zdania... z tym jednak średni czytelnik ma wielkie kłopoty, jak widzę.

15. Data: 2008-01-11 11:36:41

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:
.

> [...]
> czytelnika - problem lezy tylko w dokonaniu poprawnego rozbioru logicznego
> zdania... z tym jednak średni czytelnik ma wielkie kłopoty, jak widzę.

sorki, ale takie rzeczy "rozumiałem" w podstawówce. Teraz oczekuję od
rozmówców nieco wyższego poziomu niż logika za przeproszeniem klozetowa
(takie mądrości można na ścianie w kiblu publicznym poczytać)

--
www.vegie.pl

16. Data: 2008-01-11 23:06:09

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> głupi jesteś jak but z lewej nogi. Rozumiem że jak przyjdę i zabiorę Ci
> powiedzmy 200 zł to nie będziesz wnikał co za nie kupię?

Kto rozsądny gdyba gdy mu z tego g... przyjdzie? ;)

17. Data: 2008-01-11 23:10:22

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozmówców nieco wyższego poziomu niż logika za przeproszeniem klozetowa
> (takie mądrości można na ścianie w kiblu publicznym poczytać)

To idź zrób zdjęcie, potwierdź przez klozetową u notariusza że tak już bylo przed
dniem dzisiejszym, potem opublikuj skan a link wrzuć tutaj ;)

Daj spokój Ixela...to kolejny "klozetowy dyskutant" -wszystko sprowadza do poziomu
wydalin...widać poza nimi świata nie widzi... ;P

Re: Zacznijcie oszczedzac!!!
A nie mówiłem? ;) [Było: Pamiętacie "Taśmy Sawickiej"?]
Re: CHOPY...!!! a mozebytak wsyćkim dochtorom
wypis ze szpitala
Przyrost masy u niemowlaka...