Re: Zaczyna się MÓWIĆ PRAWDĘ.

From: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zaczyna się MÓWIĆ PRAWDĘ.
Date: Fri, 11 Jun 2021 10:56:13 +0200

Am 11.06.21 um 06:04 schrieb dantes:
> [...]

Jestem pelen podziwu. Polacy szybko stali sie specjalistami w wypadkach
lotniczych, później zmianach/niezmianach klimatu, a obecnie w wirusologii.

Mam juz druga zolta ksiazeczke z odnotowanymi szczepieniami: przeciw
grypie, FSME, hepatitis B, tezcowi, jakimś innym świństwom, zóltej
febrze no i teraz AstraZeneca (dokladnie za miesiac bedzie powtórka). We
wrześniu ruszam w świat i bede musial moze coś dorzucić, a na pewno
poinformować sie czy powtarzać zólta febre. Teraz podobno szczepionka
jest wazna cale zycie, a przed laty pisali 10 lat i wlaśnie teraz
uplywalby ten czas.

Przyznam sie, ze nie bylem gorliwy w szczepieniach. Jeśli musialem ze
wzgledu na prace, to dawalem sie kluć i pobierać krew do badania
przeciwcial, choć lekarka nie byla zbyt wprawna i później byly ślady
(krwiaki). Na szczepienia nie reagowalem, z wyjatkiem przeciw zóltej
febrze - dostalem ja w instytucie medycyny tropikalnej ze wskazówka dla
lekarza domowego, ze potrzebuje za 7-10 dni jeszcze mieszanke czterech
innych. Lekarka zignorowala to i dala mi miksture od razu, a wiec
dostalem 5 sztuk na raz! Na drugi dzień poczulem sie troche chory,
zostalem w domu i wyzdrowialem.
Pisze duzo, ale mam nadzieje, ze jakiś domorosly specjalista od
wirusologii odezwie sie i wytlumaczy mi, co robie źle, jakie mam
perspektywy i na co uwazać. Moze sa jakieś specyfiki, które pomoglyby mi
odtruć organizm z tych wszystkich "nowiczoków"?
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/ctepb3ak
,,Wkrótce Europa przekona się, i to boleśnie, co to są polskie fobie,
psychozy oraz historyczne bóle fantomowe" (Stanisław Lem po wejściu
Polski do UE).