Zaczyna się MÓWIĆ PRAWDĘ.

1. Data: 2021-06-11 00:25:51

Temat: Zaczyna się MÓWIĆ PRAWDĘ.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczepionki to ,,wielki błąd" - białko kolczaste jest niebezpieczną
,,toksyną":
,,Popełniliśmy duży błąd. Do tej pory nie zdawaliśmy sobie z tego sprawy" -
powiedział Byram Bridle, immunolog wirusowy i profesor nadzwyczajny na
Uniwersytecie Guelph w Ontario, w wywiadzie udzielonym Alexowi Piersonowi w
zeszły czwartek, w którym ostrzegł słuchaczy, że jego wiadomości są
,,przerażające".
,,Myśleliśmy, że białko wypustek jest świetnym antygenem docelowym, nigdy
nie wiedzieliśmy, że samo białko wypustek jest toksyną i jest białkiem
patogennym. Więc szczepiąc ludzi, nieumyślnie zaszczepiamy ich toksyną" -
powiedział Bridle w programie...
Bridle, badacz szczepionek, który w zeszłym roku otrzymał grant rządowy w
wysokości 230 000 USD na badania nad rozwojem szczepionek przeciw COVID,
powiedział, że wraz z grupą międzynarodowych naukowców złożyli wniosek o
informacje do japońskiej agencji regulacyjnej, aby uzyskać dostęp do tak
zwanego ,,badania biodystrybucji". ".
,,Po raz pierwszy naukowcy byli w stanie zobaczyć, dokąd trafiają te
szczepionki informacyjnego RNA [mRNA] po szczepieniu" . japońskie dane
wykazały, że niesławne białko kolczaste koronawirusa dostaje się do krwi,
gdzie krąży przez kilka dni po szczepieniu, a następnie gromadzi się w
narządach i tkankach, w tym w śledzionie, szpiku kostnym, wątrobie,
nadnerczach i w " dość wysokich stężeniach" w jajnikach.
,,Od dawna wiemy, że białko kolca jest białkiem patogennym. To toksyna.
U zwierząt laboratoryjnych, którym wstrzyknięto oczyszczone białko kolca do
krwiobiegu, rozwinęły problemy sercowo-naczyniowe, a białko kolca również
okazało się przekraczać barierę krew-mózg i powodować uszkodzenia mózgu.
Bridle powiedział, że odkrycie wywołanego szczepionką białka kolczastego w
krążeniu krwi miałoby implikacje dla programów krwiodawstwa. ,,Nie chcemy
przenosić tych patogennych białek kolczastych na kruchych pacjentów, którym
przetacza się tę krew" - powiedział.
Bridle powiedział, że ,,wszelkie białka we krwi zostaną skoncentrowane w
mleku matki" i ,,znaleźliśmy dowody na to, że u niemowląt karmionych piersią
występują zaburzenia krwawienia w przewodzie pokarmowym" w badaniu VAERS.
Wysokie stężenie białka kolczastego występujące w jądrach i jajnikach w
tajnych danych Pfizera opublikowanych przez japońską agencję również budzi
pytanie. ,,Czy sprawimy, że młodzi ludzie będą bezpłodni?

https://alschner-klartext.de/2021/05/31/spike-protei
n-in-der-muttermilch-ist-toxisch/

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2021-06-11 06:04:26

Temat: Re: Zaczyna się MÓWIĆ PRAWDĘ.
Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10 Jun 2021 22:25:51 GMT, XL napisał(a):

> [...]
> tajnych danych Pfizera opublikowanych przez japońską agencję również budzi
> pytanie. ,,Czy sprawimy, że młodzi ludzie będą bezpłodni?

https://neurosciencenews.com/fever-oxygen-gray-matte
r-covid-18397/?utm_medium=social&utm_source=grow.me&
utm_campaign=grow_share_widget&bclid=IwAR3lZXoLa_HMC
2gzZ0hjVtlDgd7vpajM007MPC_D1xJETAzyUt5S3CXz5bY

https://www.wa.gov.au/government/publications/public
-health-act-2016-wa-instrument-of-authorisation-auth
orisation-supply-or-administer-poison-sars-cov-2-cov
id-19-vaccine-australian-defence-force-no2-2021?fbcl
id=IwAR2E0w7DLh84SllqtTDMbHsCgoHpXohyaeX5I3VhZYgpk4U
d549IuKd5FIY

3. Data: 2021-06-11 10:56:13

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 11.06.21 um 06:04 schrieb dantes:
> [...]

Jestem pelen podziwu. Polacy szybko stali sie specjalistami w wypadkach
lotniczych, później zmianach/niezmianach klimatu, a obecnie w wirusologii.

Mam juz druga zolta ksiazeczke z odnotowanymi szczepieniami: przeciw
grypie, FSME, hepatitis B, tezcowi, jakimś innym świństwom, zóltej
febrze no i teraz AstraZeneca (dokladnie za miesiac bedzie powtórka). We
wrześniu ruszam w świat i bede musial moze coś dorzucić, a na pewno
poinformować sie czy powtarzać zólta febre. Teraz podobno szczepionka
jest wazna cale zycie, a przed laty pisali 10 lat i wlaśnie teraz
uplywalby ten czas.

Przyznam sie, ze nie bylem gorliwy w szczepieniach. Jeśli musialem ze
wzgledu na prace, to dawalem sie kluć i pobierać krew do badania
przeciwcial, choć lekarka nie byla zbyt wprawna i później byly ślady
(krwiaki). Na szczepienia nie reagowalem, z wyjatkiem przeciw zóltej
febrze - dostalem ja w instytucie medycyny tropikalnej ze wskazówka dla
lekarza domowego, ze potrzebuje za 7-10 dni jeszcze mieszanke czterech
innych. Lekarka zignorowala to i dala mi miksture od razu, a wiec
dostalem 5 sztuk na raz! Na drugi dzień poczulem sie troche chory,
zostalem w domu i wyzdrowialem.
Pisze duzo, ale mam nadzieje, ze jakiś domorosly specjalista od
wirusologii odezwie sie i wytlumaczy mi, co robie źle, jakie mam
perspektywy i na co uwazać. Moze sa jakieś specyfiki, które pomoglyby mi
odtruć organizm z tych wszystkich "nowiczoków"?
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/ctepb3ak
????????????????
,,Wkrótce Europa przekona się, i to boleśnie, co to są polskie fobie,
psychozy oraz historyczne bóle fantomowe" (Stanisław Lem po wejściu
Polski do UE).
????????????????

4. Data: 2021-06-11 16:43:47

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/06/2021 o 09:56, Sylvio Balconetti pisze:

> Jestem pelen podziwu. Polacy szybko stali sie specjalistami w wypadkach
> lotniczych, później zmianach/niezmianach klimatu, a obecnie w wirusologii.

oj tam, jestesmy dobrzy

--
gazebo

5. Data: 2021-06-11 16:46:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/06/2021 o 23:25, XL pisze:
> [...]
> tajnych danych Pfizera opublikowanych przez japońską agencję również budzi
> pytanie. ,,Czy sprawimy, że młodzi ludzie będą bezpłodni?

nie jestem pewien czy czytalas Dzume, czy cokolwiek czytalas, psy zdrowe?

--
gazebo

6. Data: 2021-06-11 16:47:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/06/2021 o 15:43, gazebo pisze:

> oj tam, jestesmy dobrzy

i to nie jest ironia, jestesmy wykurwiscie dobrzy, to polityka

--
gazebo

7. Data: 2021-06-11 17:26:24

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 11.06.21 um 16:47 schrieb gazebo:

> i to nie jest ironia, jestesmy wykurwiscie dobrzy, to polityka

Od dawna przezywam deja vu. Troche juz przezylem i jeszcze pamietam, ze
cokolwiek powiedzialeś (np. zabrakło chleba, piwo nie smakuje), to
słyszałeś, ze to polityka. Partia jak piesek obsikiwała coraz wiecej
terytoriów i jak je naruszałeś, to okazywało sie, ze wlazłeś w polityke.

8. Data: 2021-06-11 23:27:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.06.2021 o 10:56, Sylvio Balconetti pisze:

> Jestem pelen podziwu. Polacy szybko stali sie specjalistami w
> wypadkach lotniczych, później zmianach/niezmianach klimatu, a obecnie
> w wirusologii.

Nie tylko Polacy, jak widać. Ale może tacy jak Bridle "wreszcie
zaczynają mówić prawdę", bo im google translator coś z japońskiego
przetłumaczył, jak się chwalą w linku? ;) A może znowu Putin sypnął kasą
dla antyszczepionowców? Bo jakimś dziwnym trafem to już któraś z kolei
tego typu "informacja", jakie dzisiaj dostałam z różnych źródeł...

Swoją drogą byłam ciekawa, jak długo po nagonce na Astrę Zenekę
przyjdzie czekać na nagonkę Pfizera i Modernę. :-)

Tu gdyby ktoś chciał przeczytać disclaimy:

http://byrambridle.com/

--

Ewa

9. Data: 2021-06-12 14:55:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/06/2021 o 16:26, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> słyszałeś, ze to polityka. Partia jak piesek obsikiwała coraz wiecej
> terytoriów i jak je naruszałeś, to okazywało sie, ze wlazłeś w polityke.

cos mi sie przypomnialo a niedawno przeczytalem, za PRLu braklo papieru
toaletowego, po analizach ustalono, ze wystarczy zawezic rolke papieru i
wystarczy na brakujace 10% zapotrzebowania, Urzad Miar i Regulacji czy
jak mu tam wtedy bylo powiedzial nie, mamy normy, a skad mamy te normy?
ano z Niemiec, jednak strzykawki jednorazowe wielokrotnego uzytku byly
chyba jednak polska mysla racjonalizatorska

--
gazebo

10. Data: 2021-06-12 14:56:55

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/06/2021 o 22:27, FEniks pisze:

> [...]
> przyjdzie czekać na nagonkę Pfizera i Modernę. :-)
>
> Tu gdyby ktoś chciał przeczytać disclaimy:

za pozno, jestem wlasnie po drugiej dawce

--
gazebo

zaUfać kłamstwu w garniturze ?
wszyscy muszą być " zaSzczepieni " jak najszybciej !
najpiękniejsza podróż
PIEŚŃ WOLNYCH LUDZI
przez okno na ( świat ) Spokojny