Zaczyna się MÓWIĆ PRAWDĘ.

11. Data: 2021-06-12 15:25:45

Temat: Re: Zaczyna się MÓWIĆ PRAWDĘ.
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.06.2021 o 00:25, XL pisze:
> Szczepionki to ,,wielki błąd" -

Wielki błąd, to mają antyszczepionkowcy w głowach.

Najwyraźniej to jakaś zorganizowana akcja oszołomska, skoro akurat teraz
się uaktywniłaś i akurat w tym temacie... i co ciekawsze, wrzuciłaś
linka do jakiejś niemieckiej (a przynajmniej niemieckojęzycznej...)
strony dla oszołomów. Od kiedy Niemcy są dla ciebie autorytetem?

https://crowdmedia.pl/antyszczepionkowcy-kontratakuj
a-ta-akcja-moze-przyniesc-fatalne-skutki/

Putin znowu kasą sypnął? Skapnęło coś dla ciebie, czy znowu robisz za
głupola charytatywnie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2021-06-12 15:44:32

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 11.06.21 um 23:27 schrieb FEniks:

> Nie tylko Polacy, jak widać. Ale może tacy jak Bridle "wreszcie
> zaczynają mówić prawdę", bo im google translator coś z japońskiego
> przetłumaczył, jak się chwalą w linku? ;) A może znowu Putin sypnął kasą
> dla antyszczepionowców? Bo jakimś dziwnym trafem to już któraś z kolei
> tego typu "informacja", jakie dzisiaj dostałam z różnych źródeł...
>
> Swoją drogą byłam ciekawa, jak długo po nagonce na Astrę Zenekę
> przyjdzie czekać na nagonkę Pfizera i Modernę. :-)
>
> Tu gdyby ktoś chciał przeczytać disclaimy:
> ,
> http://byrambridle.com/

Nie mam czasu na lektury Sputnika czy RT, ale chyba ich "rewelacje"
kolportuja kolezanki i koledzy na grupach dyskusyjnych, forach, FB itd.
Sputnik V nie cieszy sie popularnościa, wiec musza szczuć przeciw
konkurencji. Zastanawia mnie jednak, ze nasz bawarski premier pare razy
wypowiadal sie za ewentualnym dopuszczeniem Sputnika V, ale jakoś raczej
nie znajdował poparcia. Inna sprawa to Biontech/Pfizer, duma Niemiec i
imigrantów tureckich, bo zalozyciele Biontech sa dziećmi gastarbeiterów
(prof. Sahin urodzil sie w Turcji, a jego zona dr Türeci juz w
Niemczech). Gdyby zrobić ankiete, to pewnie 90% Niemców wybraloby
wlaśnie szczepionke Biontech/Pfizer, choć krazyly juz zarty, ze np. 85%
zaszczepionych przechodzi na islam, a sam kiedyś pisalem, ze zona nagle
kupila maly dywanik. :-) A powaznie, to moze propagandyści Putina nie
chca nutek tureckich w swojej cyberwojnie?

A ze ludzie mimo lekarstw i szczepionek choruja, a nawet umieraja, to
nic nowego. Kiedyś zraziłem sie do szczepień przeciw grypie, gdy sie raz
mimo szczepienia solidnie przeziebiłem. No cóz szczepienia tak jak
chrzest moga sie nie przyjać, bo "niezbadane są ścieżki pana". Znam
osoby, którym nie tylko chrzest sie nie przyjał, ale i bierzmowanie! :-)
Organizm oparł sie, system odpornościowy powiedział nie!
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/ctepb3ak
????????????????
,,Wkrótce Europa przekona się, i to boleśnie, co to są polskie fobie,
psychozy oraz historyczne bóle fantomowe" (Stanisław Lem po wejściu
Polski do UE).
????????????????

13. Data: 2021-06-17 12:03:54

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 12.06.21 um 15:25 schrieb Kviat:

> [...]
a-ta-akcja-moze-przyniesc-fatalne-skutki/

> Putin znowu kasą sypnął? Skapnęło coś dla ciebie, czy znowu robisz za

O akcjach tow. Putina regularnie informuje portal https://euvsdisinfo.eu/
Sputnik, RT & Co staraja sie robic zamieszanie, straszyc, siac
zwatpienie w porzadek, a odbiorca w koncu moze zauwazyc, ze moze
demokratura wschodnia jest lepsza i solidniejsza.

Rozumiem, ze takie przekazy w YT, FB, TT, Telegramie, What's up itd maja
sens i pewnie znajduja odbiorcow. Nie moge jednak zrozumiec, po co ktos
wydawalby pieniadze na trolle w grupach dyskusyjnych, krorych posty
czyta kilkanascie osob, w ktorych uczestniczy czynnie pare osob, czesto
starszych, malo mobilnych i czesto mieszkajacych poza PL.

Nie raz zartowalem sobie, ze po ch* ktos mi pisze jak zle jest w USA, UK
lub Niemczech, skoro moge otworzyc okno lub telewizor i sie naocznie
przekonac. A z powodu wieku, lenistwa lub niedołezności nie pojde na
demonstracje, nie podpale domu azylantow, nie pojde na wybory...

Charytatywni głupole, pozyteczni idioci, platni lub spoleczni trolle?
A moze traktujacy grupy jako takie wirtualne wyszalnie? Internet
zastapił ściany klozetowe i płoty, wiec to co tam kiedyś pisywano pisze
sie teraz w świat? Ze wspomne biedaka, który z jakiegoś domu opieki
spolecznej pisal listy do dzieci świata...

14. Data: 2021-06-17 15:04:02

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2021 o 12:03, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> pisze sie teraz w świat? Ze wspomne biedaka, który z jakiegoś domu
> opieki spolecznej pisal listy do dzieci świata...

Przede wszystkim gratuluję person które tytułujesz swoimi towarzyszami.
Druga sprawa to warto by było zajrzeć na stronę swoich domniemanych
wrogów i samemu ocenić czy piszą glupoty, a nie posługiwać się czyimiś
opiniami.

I zdaje się że prawda wyglada tak że to nie Putin gra swoim Sputnikiem
tylko Unia podjęła polityczną decyzję  jaka podjęła,. Rzecz nawet
zrozumiała że wspierają rodzime firmy, ale po co do tego jeszcze próbują
oczerniać Rusków i zarzucać im wszystko co najgorsze?

Pytanie odnośnie tego reklamowanego przez ciebie portalu - specjalizuje
się w jednostronnej ocenie Putina i Rosji czy znajdziemy tam coś złego
także o drugiej stronie?  Np wnikliwą (bo jakże mogło być inaczej) ocenę
śmierci Slobo Milosevicia?

zaUfać kłamstwu w garniturze ?
wszyscy muszą być " zaSzczepieni " jak najszybciej !
najpiękniejsza podróż
PIEŚŃ WOLNYCH LUDZI
przez okno na ( świat ) Spokojny