Zagadka ?

1. Data: 2002-10-01 16:24:31

Temat: Zagadka ?
Od: "Joanna Huzarska" <j...@p...onte.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bedac w niedziele w Goluchowie, podziwiajac zameczek, tudziez i okazy
tamtejszego parku jedna roslina mnie zaciekawila. Byla w formie drzewa,
liscie pokrojem podobne ksztaltem do lipy (tu oczywiscie naciagane dosc
podobienstwo), galazki raczej drobniejsze, nie jakies konary i oblepiona
czerwonymi owocami podobnymi troche do dzikiej rozy, ale raczej kuliste.
Owoce zgromadzone po kilka w peczki. Nie bylo przy tym drzewku zadnej
tabliczki :-( Moze macie jakies sugestie ?

A nieopodal rosly sobie kasztanowce i ... kwitly. Tegoroczne liscie, wraz z
kolczastymi skorkami i rudymi kasztanami lezaly na ziemi, a na golych
galeziach sterczaly nowe rozwijajace sie liscie i kwiatostany. I to nie
jeden, ale cala poludniow strona drzewa.

Pozdrawiam
Asia

2. Data: 2002-10-11 06:16:19

Temat: Re: Zagadka ?
Od: Krzysztof Marusiński <o...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Huzarska" <j...@p...onte.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Owoce zgromadzone po kilka w peczki. Nie bylo przy tym drzewku zadnej
> tabliczki :-( Moze macie jakies sugestie ?

Będę modny - dereń jadalny?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Jak uratowac cykasa ?