Zagadka

1. Data: 2001-09-18 14:00:18

Temat: Zagadka
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym sie objadamy wieczorami? Spadaja z duzego drzewa w trawe. Najpierw byly
zielone, teraz sa brazowe i mniejsze niz wtedy gdy byly zielone. W Boze
Narodzenie czesto sa srebrne lub zlote. Zeby zjesc, trzeba ciezkiego sprzetu
z metalu lub Jagienki.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-09-18 14:01:58

Temat: Re: Zagadka
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

juz zlatuja?

Krysia

moge byc Jagienka

> [...]
>Narodzenie czesto sa srebrne lub zlote. Zeby zjesc, trzeba ciezkiego sprzetu

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-18 14:04:19

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mhmh :))))) ORZESZKI!!!

Castle
- uzalezniona

1. Data: 2001-09-18 14:08:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Czipsy "American cream" i piwo królewskie zimne.
>[aha i skrzyde?ka pikantne z KFC, tez zimne, bo mam daleko do KFC]
>
>pozdr,
>grzegorz

a co to za dziwolag "american cream"???????

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-18 14:12:19

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czym sie objadamy wieczorami? Spadaja z duzego drzewa w trawe. Najpierw byly
> zielone, teraz sa brazowe i mniejsze niz wtedy gdy byly zielone.

Czipsy "American cream" i piwo królewskie zimne.
[aha i skrzydełka pikantne z KFC, tez zimne, bo mam daleko do KFC]

pozdr,
grzegorz

1. Data: 2001-09-18 14:20:18

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co to  za dziwolag "american cream"???????
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

Dlaczego dziwoląg ??? - w każdym sklepie je można kupic - w duzych i mniejszych
tez opakowaniach. Smakują obrzydliwie - niby smak sosu do pieczonego ziemniaka.
Nikt ich nie kupuje, wiec sa caly czas w promocyjnej cenie - srednio o polowe
taniej niz inne.
To i kupuje ich duze ilosci - dzieki temu mam ich dwa razy wiecej niz innych,
ktorych nie kupuje, co nie?
Jak dla mnie sa super.
Sprobuj sama z reszta!

pozdr,
grzegorz

1. Data: 2001-09-18 14:27:15

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czipsy "American cream" i piwo królewskie zimne.
> [aha i skrzydełka pikantne z KFC, tez zimne, bo mam daleko do KFC]
>
> pozdr,
> grzegorz

Grzegorz! a na jakich drzewach to piwo zimne dojrzewa?

zainteresowana sadzonkami
Mechcia

1. Data: 2001-09-18 14:31:11

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czipsy "American cream" i piwo królewskie zimne.
> [aha i skrzydełka pikantne z KFC, tez zimne, bo mam daleko do KFC]

Grzesiu albo masz dzisiaj gorączkę i wtedy może Ci poradzę, co byś sobie
rosołek ugotował, albo ktoś ci hasło podebrał... do onetu... ;-(
Nie poznaje Cię! ;-(
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-09-18 14:36:34

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grzesiu albo masz dzisiaj gorączkę i wtedy może Ci poradzę, co byś sobie
> rosołek ugotował, albo ktoś ci hasło podebrał... do onetu... ;-(
> [...]

Droga Joanno!
Ja na prawde lubie czipsy "American cream" w duzych ilosciach i piwo krolewskie
jeszcze bardziej.
Nie wiem jak Ci to udownic, ale tak jest na prawde.
Poza tym lubie jeszcze kilka innych dziwolągów - np. pieczonego kurczaka jem
zazwyczaj z dżemem wiśniowym.
Czy to to powód, byś robiła zasmuconą minę???

pozdr,
grzegorz

1. Data: 2001-09-18 14:39:23

Od: "Ruff_I" <R...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

to sa chyba jakies tasmowo fabrykowane lody z supermarketu

--

++++++++++++++++++++++

wiadomosci news:t8leqtkfogajedofvp2v5dgckb0eignra3@4ax.com...

| a co to za dziwolag "american cream"???????
|
| Krysia
| K.T. - starannie opakowana

Z pogranicza kulinariow...
klopoty z zupą berdyczowską
Kuchnia czeska
A tak swoja droga to jak jest z tym KFC?...
Krem jogurtowy