Re: Zaglądanie pod podszewkę.

Data: 2012-10-26 16:16:11
Temat: Re: Zaglądanie pod podszewkę.
Od: Flyer <f...@g...pl>

In article <1816so4vmahfn$.ae6qe309i74p$.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...

> Nie sądzisz chyba, że KK każe małżonkom po 40-ce, 50-ce, a nie daj po 80-ce
> rezygnować z seksu... tylko dlatego, że ich seks niekoniecznie zakończy się
> ciążą 33333-)

KK nic nie każe, jedynie zabrania. ;> I wiek nie ma znaczenia -
skoro ktoś spółkuje bez zamiaru poczęcia dziecka, to grzeszy i
tyle. Ekskomuniką go i won za drzwi. ;>

> Biedny Fly, jak Ty starannie nagromadziłeś tyle tych
"argumentów" przeciw
> KK - zamiast szukać "za". Tyle trudu tylko po to, żeby pozbawić się
> nadziei?

Nadziei na co? KK różni się od Amber Gold jedynie tym, że ten
drugi obiecywał raj za życia, a ten pierwszy obiecuje raj po
śmierci.

Reszta bez zmian, no może za wyjątkiem tego, że w przypadku
religii nie ma mowy o ściganiu za oszustwa i wyłudzenia. ;>

PF