Zagubione w seksie...czyli jak dziś wypłynąć! ;)

21. Data: 2007-03-18 20:06:48

Temat: Re: Zagubione w seksie...czyli jak dziś wypłynąć! ;)
Od: "Sentex" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "40-parolatek" <b...@W...net> napisał w wiadomości
u...@s...linuxfan.de

> Beret...!?

Pyta głupek?

--
Sentex

22. Data: 2007-03-18 20:32:33

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

uookie napisał(a):

> więc uważam, że moja prognoza jest sensowna. załóżmy (nie prorokujmy),
> że za pół tysiąclecia związki homoseksualne będą zupełnie powszechne,
> to jak wtedy zachowa się ówczesny uookie? jeżeli połowa jego znajomych
> żyła by w związkach jednopłciowych, to poprawnym politycznie byłyby
> określenie siebie jako biseksualnego.

W takim razie przedefiniuję pytanie. Czy o Twoich preferencjach
seksualnych decyduje to, co jest "poprawne politycznie"? Czy sposób
życia "połowy Twoich znajomych" mógłby doprowadzić do tego, że
przestaniesz interesować się kobietami, a zaczniesz mężczyznami?

> a więc ja podczas mojej prognozy
> miałem na myśli eliminację czynnika płciowego podczas doboru
> naturalnego, a zastąpięnie go czynnikiem geograficznym. tj. wspólnym
> osiedlem.

No więc poddaję próbie sensowność Twojej prognozy, zadając Ci powyższe
pytania. Dopóki uookie nie przyzna, że poszedłby do łóżka z facetem,
ponieważ lobby homoseksualne przeforsowało jakąś ustawę, bardzo trudno
będzie uookiemu wykazać, że perspektywa powszechności związków
homoseksualnych jest czymś innym niż zwykłą brednią ;)

> tak, oczywiście, że mam trzecią opcje. chcesz poczytać? ;)

Jeśli się zmieścisz w ośmiu linijkach, to chętnie :)

Kamnez

23. Data: 2007-03-18 20:36:19

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Kamnez<k...@T...eu>

[...]
> Jeśli się zmieścisz w ośmiu linijkach, to chętnie :)

Jesteś okrutny.

PN

24. Data: 2007-03-18 20:41:34

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

PN napisał(a):

> [...]
>
> Jesteś okrutny.

Oczy wiście. I stan owczy.

Kamnez

25. Data: 2007-03-18 22:43:32

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 21:32, Kamnez <k...@T...eu> wrote:

> [...]
> homoseksualnych jest czymś innym niż zwykłą brednią ;)

> Jeśli się zmieścisz w ośmiu linijkach, to chętnie :)

mało że okrutny, to jeszcze okrutnie przebiegły. wydaje mi się, że
cała ta pseudodywagacja Kamneza zmierza w jakimś nie jasnym kierunku,
którego niejasnym celem jest złożenie mnie w ofierze jego własnych
zboczeń i uczynienie ze mnie męczennika jego niedorozwiniętego umysłu.
sorry za ton, ale mnie męczysz, a jak sie coś męczy, to nie dobieram
słów.

bo jak już wspomniałem, uczepiłeś sie mnie jak dziwka portfela
finansisty, i ciągniesz mnie za druta choć ci wyraźnie napisałem, że
sobie teoretyzuje. ty jednak z uporem maniaka wiercisz w wątku
imputując mi jakieś konformistyczne zachowania, podchwytliwie
oddalając od siebie cień podejrzeń, że jednak to ty masz jakiś problem
z tożsamością płciową.

dla mnie to nie problem; mogę sie przespać z facetem; chętnie opisze
to na moim blogu. ty widzę jednak masz jakieś opory jeśli chodzi o
nawet samą rozmowę o homo coco jumbo, więc wnioskuje, że twoja troska
o moje poczucie orientacji seksualnej jest trochę źle skierowana.
przeanalizuj siebie. było więcej jak osiem linijek; mam nadzieje, że
się jednak nie pogubiłeś.

26. Data: 2007-03-19 19:06:24

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

uookie napisał(a):

> [...]
> twoja troska
> o moje poczucie orientacji seksualnej [...]

A ja naprawdę myślałem, że nie jesteś głupi. A tu taki upsik.

Kamnez

Jak Polki TO robią? ;)
czy ja jestem dziwny - czy leki?
GW - stres zabija neurony
Dam wam trochę odetchnąć przez weekend...
[ogloszenie] Nauka o stanie umysłu - film na kanale NG