Zainteresowania Satanizmem!!!

1. Data: 2004-06-27 08:35:19

Temat: Zainteresowania Satanizmem!!!
Od: "Artysta" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam kolezanke ktora ma 15 lat i ma zainteresowania Satanizmem.
Twierdzi ze to tylko zainteresowania i ze nie praktykuje tego, ale cos mi
sie tu nie podoba bo tnie sie robi dziwne rzeczy podziwia szatana jednym
slowem schodzi na dno i nie wiem jak jej pomoc mozecie mi cos doradzic??

1. Data: 2004-06-27 08:53:22

Temat: Re: Zainteresowania Satanizmem!!!
Od: "Nefryt" <...@...X> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie tu nie podoba bo tnie sie robi dziwne rzeczy podziwia szatana jednym
> slowem schodzi na dno i nie wiem jak jej pomoc mozecie mi cos doradzic??

nalezy pochlapac ja woda swiecona

1. Data: 2004-06-27 09:01:39

Od: "Artysta" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nefryt" <...@...X> napisał w wiadomości

> nalezy pochlapac ja woda swiecona

Hehe Ale ja powaznie pytam.
Chcialbym sprobowac jakos na nia wplynac.

1. Data: 2004-06-27 09:14:58

Od: "Tytus" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artysta" <p...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Nefryt" <...@...X> napisał w wiadomości

> Hehe Ale ja powaznie pytam.
> Chcialbym sprobowac jakos na nia wplynac.

musiałbys najpierw ją zrozumieć
ale tak naprawdę

tyt.

1. Data: 2004-06-27 09:53:24

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie tu nie podoba bo tnie sie robi dziwne rzeczy podziwia szatana jednym
> slowem schodzi na dno i nie wiem jak jej pomoc mozecie mi cos doradzic??

zainteresowanie satanizmem to "złożone zjawisko" :)
najczęsciej satanizmem interesują się osoby nie znajdujące oparcia w
rodzinie i znajomych
w jakiś sposób odrzucone przez rówieśników i otoczenie
ideologia satanizmu daje im poczucie siły, czują się wyjątkowi i ważni, no i
ta wspólnota... ;)
potrzebują wiedzieć, że są wyjątkowi
jesli ją przekonasz, że jest wyjątkowa, lubiana przez otoczenie itd, to
satanizm przestanie ją tak pociągać
acha, i często potrzebują po prostu uwagi, jak napisał tytus zrozumienia,
ROZMOWY,
wszystko to IMHO oczywiście
no i nie jestem specjalistą

pozdrowienia

natalia

1. Data: 2004-06-27 11:00:50

Od: "oloix rewolucje" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cbm5ek$j20$1@news.onet.pl...

> [...]
> jesli ją przekonasz, że jest wyjątkowa, lubiana przez otoczenie itd, to
> satanizm przestanie ją tak pociągać
> [...]

tylko jak ona sobie pomyśli że to zainteresowanie i akceptację wyrażane
przez otoczenie, zawdzięcza satanizmowi (ew wpływowi wodza-szatana), to
sprawa się nie rozwiąże a wrecz skomplikuje.
z drugiej strony dziewucha moze tego potrzebowac, tzn moze potrzebowac tych
wrazen do tego zeby miec pelniejszy obraz calosci (heh... zapedzilem sie
deko ale taka prawda)

--
oloix rewolucje
~~~ cruel & ruthless, horrible & efficient cunt - me!

1. Data: 2004-06-27 11:08:22

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tytus napisał:

> musiałbys najpierw ją zrozumieć
> ale tak naprawdę

I mieć u niej autorytet.

--
GABi

1. Data: 2004-06-27 11:32:55

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oloix rewolucje" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> tylko jak ona sobie pomyśli że to zainteresowanie i akceptację wyrażane
> przez otoczenie, zawdzięcza satanizmowi (ew wpływowi wodza-szatana), to
> sprawa się nie rozwiąże a wrecz skomplikuje.

jasne, nie mówię, by ją przekonywać o jej wartości dlatego, że ma związki z
satanizmem
to musi być "osobno" niezależnie od satanizmu dokonane ;)

> z drugiej strony dziewucha moze tego potrzebowac, tzn moze potrzebowac
tych
> wrazen do tego zeby miec pelniejszy obraz calosci (heh... zapedzilem sie
> deko ale taka prawda)

to że tego (satanizmu) "potrzebuje" jest pewnym sygnałem
że potrzebuje w zasadzie czegoś innego
i starałabym się dojść, czego, starać się jej to jakoś dać, oczywiście nie
"przez satanizm"

ale to tylko moje wrażenia,

natalia

1. Data: 2004-06-27 12:06:37

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cbm5ek$j20$1@news.onet.pl...

Dobrze prawisz, tez mi sie tak wydaje (oparcie w tym, zwrocenie uwagi).
Dodatkowo pewnie dochodzi ten caly bunt.
Byle sobie jakiegos bubu nie zrobila, ale na to nie ma pewnie wplywu -
jesli ktos zechce jej radzic to bedzie musial jej moralizowac,
a przeciez nie po to sie jej Szatan spodobal, zeby sluchala teraz tekstow
moralizatorskich :)
Dopiero jak krzyknie "ała" to pewnie troche otrzeźwieje ;)
P.S.
Tego typu bunt ma rowniez dziecko w wieku juz ... 2 lat!
Duch

1. Data: 2004-06-27 12:30:38

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <a...@p...com> napisał w wiadomości

> Dobrze prawisz, tez mi sie tak wydaje (oparcie w tym, zwrocenie uwagi).

nie wiem, czy dobrze prawię, to tylko moje obserwacje, znałam dośc blisko
paru satanistów, i oni oczywiście nigdy by tego nie przyznali, czemu ten
satanizm, bo oni są silni, wyjątkowi, sami chcieli satanizmu, to był ich
świadomy wybór, ple ple ple, ale wydaje mi się, że u wszystkich to raczej
bezsilność itd, to o czym pisałam wyżej, satanizm jest ideologią
"przegranych" imho

> [...]
> jesli ktos zechce jej radzic to bedzie musial jej moralizowac,
> a przeciez nie po to sie jej Szatan spodobal, zeby sluchala teraz tekstow

oj nie, moralizować?? w żadnym razie ;)
moralizatora zacznie traktowac jako prawie "wroga", w najlepszym razie
nudziarza który nie wie co mówi ;)) i się nie zna
otwarte przekonywanie jej, że "satanizm jest zły, wyleczę cię z niego" jest
bez sensu, może mieć przeciwny skutek od zamierzonego ;)

> Dopiero jak krzyknie "ała" to pewnie troche otrzeźwieje ;)

:)) tak, można z tego szybko otrzeźwieć, wierz mi ;))
(mówi to osoba która w tempie ekspresowym otrzeźwiała, kiedy jej się szatan
we śnie objawił, wyglądał prawie jak dementor ;)), krzyku było co nie miara,
na włoskiej prowincji, dookoła spali wierni jadący na pielgrzymkę do rzymu,
ech, jest co wspominać ;))

zasadniczo mam wrażenie, że z satanizmu "samemu się wychodzi"
z tego się wyrasta,
ale lepiej "chuchać na zimne"

> P.S.
> Tego typu bunt ma rowniez dziecko w wieku juz ... 2 lat!

hm, a jak to wygląda? ;))

pozdrowienia

natalia

sprzedam ksiazke