Zajecza warga

1. Data: 2006-01-13 20:29:37

Temat: Zajecza warga
Od: LprzemekL <z...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy jezeli moja partnerka ma zajecza warge a ja sie z nia bede calowal,
to czy moge sie zarazic, tak pytam bo nie mialem nigdy z tym
doczynienia, ona ma 20 lat, a jak sie ma do tego operacja ?

Prosze o wyczerpujace odpowiedzi.

2. Data: 2006-01-13 20:31:09

Temat: Re: Zajecza warga
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jezeli moja partnerka ma zajecza warge a ja sie z nia bede calowal, to
> czy moge sie zarazic, tak pytam bo nie mialem nigdy z tym doczynienia, ona
> ma 20 lat, a jak sie ma do tego operacja ?

To jest wada wrodzona, ciekawe jak sie tym chcesz zarazic? NIE mozesz. Nie
wiem, pewnie nawet wpisanie na google tego ludowego okreslenia daloby wynik.
Tylko nie pisz ze jestes laikiem w sprawach medycznych.

> Prosze o wyczerpujace odpowiedzi.

Ogolnie LOL

--
Pozdrawiam Norbert :-)

3. Data: 2006-01-14 00:37:52

Od: "tadek g" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Norbert" <a...@w...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
wynik.
> Tylko nie pisz ze jestes laikiem w sprawach medycznych.

ja mam palcozrost aminotyczny (jakoś tak) i moja żona też nie zaraziła się
:)))))

pieprzyki
Zlamanie klykcia kosci ramieniowej
Olejek eteryczny