pieprzyki

1. Data: 2006-01-13 20:19:57

Temat: pieprzyki
Od: ff szukaj wiadomości tego autora

witam,
mam pytanie czy dym z papierosow moze miec wplyw
na pojawianie sie pieprzykow?
chodzi mi konkretnie o przebywanie powiedzmy 2x po 5 godzin
w tygodniu w pubie gdzie jak wiadomo dymu troche jest,
czy dym ma wogole cos zwiazanego z tym? od czego to cholerstwo
wogole powstaje? wiem, ze od promieniowania sloneczego, ale od
czegos jescze?

2. Data: 2006-01-13 20:38:53

Temat: Re: pieprzyki
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam,
> mam pytanie czy dym z papierosow moze miec wplyw
> na pojawianie sie pieprzykow?

Pojawienie sie pieprzykow (znamion barwnikowych) jest uwarunkowane wylacznie
genetycznie.

> chodzi mi konkretnie o przebywanie powiedzmy 2x po 5 godzin
> w tygodniu w pubie gdzie jak wiadomo dymu troche jest,

Odradzam przebywanie w obecnosci dymu tytoniowego. Powinni zabronic palenia
we wszystkich obiektach zamknietych.

> czy dym ma wogole cos zwiazanego z tym? od czego to cholerstwo
> wogole powstaje? wiem, ze od promieniowania sloneczego, ale od
> czegos jescze?

Nie od promieniowania, od promieniowania to one raczej moga sie przeobrazic
w cos gorszego.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

Zlamanie klykcia kosci ramieniowej