Zakaz posiadania telefonów w szkole

161. Data: 2006-11-03 15:46:26

Temat: Re: Zakaz posiadania telefonów w szkole
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"miranka" <a...@m...pl> wrote in message
news:eifnfs$q11$1@inews.gazeta.pl...

> ZAKAZ (używania) jest ZAKAZEM. Zakaz od którego robi się odstępstwam, nie
> jest zakazem. To po co go tak nazywać i robić ludziom wodę z mózgu?

od kazdego zakazu sa odstepstwa.

iwon(k)a

162. Data: 2006-11-03 15:48:41

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty nadal nic nie rozumiesz. Giertych wprowadza zakaz używania telefonów na
> terenie szkoły. Zakazu z zasady należy przestrzegać.

jw,.

> [...]
> dzieci i tego powinna uczyć szkoła. A Ty (i nie tylko Ty) cały czas
> podsuwasz pomysły, jak w to w wyjątkowych podbramkowych wypadkach, można
> od
> tego zakazu odstąpić za zgodą nauczyciela, dyrekcji itp, itd. Jeśli
> potrzebne są takie fortele, to znaczy, że taki zakaz jest źle sformułowany
> NIE A RACJI BYTU! Zamiast uczyć dzieci przestrzegania regulaminów, uczymy
> je, że od każdej zasady (prawa, przepisu, ustawy itp) jest możliwe
> odstępstwo, zawsze można znaleźć jakąś wymówkę, żeby się do regulaminu nie
> zastosować. Według Ciebie to jest zdrowe?

oczywiscie. bo nie ma sytuacji czarno/bialych zawsze. sa argumenty
i sytuacje lagodzace. w prawie. i tego sie dziecko uczy. zabijac nie wolno,
ale nikt nie bedzie cie scigal tak samo za zabicie z premedyctajca jak za
zabicie w obronie wlasnej.

iwon(K)a

163. Data: 2006-11-03 15:51:37

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:

> Zechciałabyś przeczytać to, co napisałaś?

Przeczytałam. Siwa pisała: "Kiedys odmówiły dostępu do telefonu
dzieciakoi
z atakiem serca." Domyślam się, że dziecko w jakiś sposób dotarło do
sekretariatu i poprosiło o telefon. Mogło w takim razie zamiast do
sekretariatu pójść do nauczyciela o pomoc.

--
super-cool /exploradora/ Dora
zona alberta (30.5), Julka (4.2), Zuza (2.2)

164. Data: 2006-11-03 15:52:30

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Szułakiewicz wrote:

> JAK ma zadzwonić, skoro nie ma telefonu?

MA telefon. Nie może go używać w szkole. W takiej sytuacji za zgoda
nauczyciela pewnie będzie mogło.

165. Data: 2006-11-03 15:53:20

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> "miranka" <a...@m...pl> wrote in message

> ???

Czemu się dziwisz? U nas lepszych (państwowych) nie ma.
Anka

166. Data: 2006-11-03 15:58:43

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka wrote:

> Ja mam już pewność. Słyszałaś dziś o 6:00 spoty przedwyborcze w Trójce?

ja sluchalem koncowki na TVP3, polityka i tyle, zmiana trzech kodeksow
itp. :) skoro sa szkoly gdzie regulamin precyzuje zarowno uzycie
komorki, jak i mundurek, tarcze szkolne i wiele innych spraw po co
mieszac ustawami zamiast ujednolicic regulaminy szkolne w kwestiach
zasadniczych

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

167. Data: 2006-11-03 15:59:46

Od: Jakub Szułakiewicz <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

YaaL napisał(a):

> Odezwał się ten, co nie potrafi własnego Thunderbirda skonfigurować...
> (tak, misiu, Borek *ma* prawidłowy delimiter, pretensje miej do siebie,
> że go nie widzisz)

hmmm?
W takim razie przepraszam.

--
Yakhub

168. Data: 2006-11-03 16:00:38

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" wrote:

> od kazdego zakazu sa odstepstwa.

oraz tzw. martwe prawo :)

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

169. Data: 2006-11-03 16:01:31

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@w...pl> wrote in message
> [...]
> komorki, jak i mundurek, tarcze szkolne i wiele innych spraw po co
> mieszac ustawami zamiast ujednolicic regulaminy szkolne w kwestiach

Mnie zniesmacza to, że on sobie ze śmierci Ani z Gdańska zrobił hasło
wyborcze.
Anka

170. Data: 2006-11-03 16:01:42

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> oraz tzw. martwe prawo :)

i szara strefa :)

iwon(K)a

Jak pielęgnować cerę nastolatki?
szkoly pod specjalnym nadzorem (link)
spodnie ocieplane 128-134
czy jak bedziesz chory to mamy cie uspic jak naszego psa? [cross]
czy jak bedziesz chory to mamy cie uspic jak naszego psa? [cross]