Zakaz posiadania telefonów w szkole

171. Data: 2006-11-03 16:02:17

Temat: Re: Zakaz posiadania telefonów w szkole
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
news:eifo8l$e3m$1@news.onet.pl...
> "miranka" <a...@m...pl> wrote in message

> od kazdego zakazu sa odstepstwa.

I właśnie to jest złe.
Anka

172. Data: 2006-11-03 16:02:30

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czemu się dziwisz? U nas lepszych (państwowych) nie ma.

a co ma piernik do wiatraka?

iwon(k)a

173. Data: 2006-11-03 16:05:51

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka wrote:

> Mnie zniesmacza to, że on sobie ze śmierci Ani z Gdańska zrobił hasło
> wyborcze.

dokladnie tak, ale mnie marwti co mu sie uda osiagnac podciagajac to pod
'bezpieczenstwo w szkolach'

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

174. Data: 2006-11-03 16:06:00

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta wrote:

> kodowany i po pewnej godzinie na miasto się nie dodzwonisz, można
> tylko na kilka telefonów osób koniecznych do powiadomienia (dyrektor,
> kierownik administracyjny)

> nie ma

Wtedy utopijnie zakładając opiekun samorządu powinien mieć jednak do
niego dostęp gdyby coś się stało. Oczywiście gdyby był całkowity zakaz
przynoszenia komórek do szkoły. W przeciwnym przypadku ktoś przecież
jednak ma komórkę.

--
super-cool /exploradora/ Dora
zona alberta (30.5), Julka (4.2), Zuza (2.2)

175. Data: 2006-11-03 16:06:40

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co ma piernik do wiatraka?

Przecież się dziwisz, że do takich szkół posyłamy nasze dzieci.
Anka

176. Data: 2006-11-03 16:31:19

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał
| Ty chyba żartujesz? To szkoła jest od tego, żeby tego "silniejszego
kolegę"
| za kudły wziąć i do pionu postawić, a nie ograniczać słabszemu jego prawa!

nie wiem gdzie tu ograniczanie praw - chodzi o minimalizowanie ryzyka.
Z drugiej strony - jeśli rodzice kupują dziecku telefon żeby mieć z nim
kontak w szkole ( która moim zdaniem powinna zapewnić dziecku opiekę w
czasie pobytu w/w w niej ) bo nauczyciela nie uświadczysz ( vide przykład
siwej ) to o czym Ty tu mówisz ?!

--
Kasia + Weronika ( 5 lat )
http://www.weronika.ckj.edu.pl

177. Data: 2006-11-03 16:39:06

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał
| Z kolei nie bardzo rozumiem Twoje tłumaczenie - nie podoba Ci się idea
| komórek dlatego, że masz siostrę w szkole?

nie, to był argument za tym że nie muszę czekać aż moje własne osobiste
dziecko pójdzie do szkoły żeby się przekonać o słuszności czy też nie
noszenia telefonu.

--
Kasia + Weronika ( 5 lat )
http://www.weronika.ckj.edu.pl

178. Data: 2006-11-03 16:39:59

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał

| NIKT nie pisał, że na lekcjach!!!!

przepraszam, używam zamiennie lekcje=szkoła. Będę precyzować :)

--
Kasia + Weronika ( 5 lat )
http://www.weronika.ckj.edu.pl

179. Data: 2006-11-03 16:53:27

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> wrote in message

> [...]
> kontak w szkole ( która moim zdaniem powinna zapewnić dziecku opiekę w
> czasie pobytu w/w w niej ) bo nauczyciela nie uświadczysz ( vide przykład

Ech, no właśnie o tej pokręconej instytucji, jaką jest nasza polska
szkoła:(((
Mój syn chodzi do takiej podobno trochę lepszej, ale też głupoty w niej nie
brakuje. Aż boję się myśleć, co się dzieje w tych "normalnych" szkołach.
Anka

180. Data: 2006-11-03 16:54:42

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał

> przepraszam, używam zamiennie lekcje=szkoła. Będę precyzować :)

OK, ale to jest właśnie ta zasadnicza różnica, która tu tyle emocji budzi:)
Anka

Jak pielęgnować cerę nastolatki?
szkoly pod specjalnym nadzorem (link)
spodnie ocieplane 128-134
czy jak bedziesz chory to mamy cie uspic jak naszego psa? [cross]
czy jak bedziesz chory to mamy cie uspic jak naszego psa? [cross]