Zakaz posiadania telefonów w szkole

181. Data: 2006-11-03 17:02:40

Temat: Re: Zakaz posiadania telefonów w szkole
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"złośliwa" wrote:

> nie wiem gdzie tu ograniczanie praw - chodzi o minimalizowanie ryzyka.

ryzyka czego?
--
Come In Number 51, Your Time Is Up

182. Data: 2006-11-03 17:05:24

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał

| ryzyka czego?

łopatologicznie ?

--
Kasia + Weronika ( 5 lat )
http://www.weronika.ckj.edu.pl

183. Data: 2006-11-03 17:06:29

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"miranka" <a...@m...pl> wrote in message

> nie

> I właśnie to jest złe.

nie. to jest normalne.

iwon(k)a

184. Data: 2006-11-03 17:07:56

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież się dziwisz, że do takich szkół posyłamy nasze dzieci.

bo nie wierze, ze kazda szkolaw Polsce, ma wszystkich takich bezmyslnych
ciolkow w szkole. i nie ma to nic wspolnego z innym krajem.

iwon(K0a

185. Data: 2006-11-03 17:08:45

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka Skwarczyńska" <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> wrote in
message news:eifkch$1o5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Zechciałabyś przeczytać to, co napisałaś?
>
> Pozdrawiam
> H. z powyłażonymi gałami

ale czemu? wyszly Ci bo
a) dziecko/zawal serca
b)zwala serca/chodzi?

iwon(k)a

186. Data: 2006-11-03 17:15:10

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"złośliwa" wrote:

> łopatologicznie ?

i git, to wylacz sobie w domu telefon stacjonarny, komorke tez wywal,
analogia jak sie patzy BTW jaja sobie robisz? pogadac z toba jak sie
chodzilo przez lasy do szkoly? a teraz trzeba nawalac cwiczenia
korekcyjne, przed wilkami trzeba bylo dupe zabierac, to akurat moja
matka, zeby nie bylo, ze jestem wieczny

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

187. Data: 2006-11-03 17:16:34

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 03 Nov 2006 13:30:31 +0100, E. <e...@o...pl> wrote:

> A nie zauważyłeś, że warunki się zmieniły? Ża pracujemy, nie stac nas na
> całodobowa opiekunkę, odprowadzającą i przyprowadzającą dziecko ze
> szkoły? Że wychowujemy dzieci przez telefon?
> Dopóki minister Roman nie da mi na opiekunkę dopóty bedzie mi ją
> zastepował telefon.

Dramatyzujesz. Nie przypominam sobie całodobowej opiekunki ani
niepracujących rodziców, powiem więcej, nawet komórki nie miałem...

Borek
--
http://www.chembuddy.com
http://www.ph-meter.info

188. Data: 2006-11-03 17:17:27

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> nie. to jest normalne.

Dla mnie nie jest normalne. Dla mnie to jest początek BEZprawia.
Anka

189. Data: 2006-11-03 17:18:50

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo wrote:

> [...]
> chodzilo przez lasy do szkoly? a teraz trzeba nawalac cwiczenia
> korekcyjne, przed wilkami trzeba bylo dupe zabierac, to akurat moja

PS albo wode :) ze studni ciagnij
--
Come In Number 51, Your Time Is Up

190. Data: 2006-11-03 17:19:16

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "miranka" <a...@m...pl> wrote in message

> bo nie wierze, ze kazda szkolaw Polsce, ma wszystkich takich bezmyslnych
> ciolkow w szkole. i nie ma to nic wspolnego z innym krajem.

Nie wszystkich, wystarczy kilku. Czasem nawet jeden potrafi szkody
narobić...
Anka

Jak pielęgnować cerę nastolatki?
szkoly pod specjalnym nadzorem (link)
spodnie ocieplane 128-134
czy jak bedziesz chory to mamy cie uspic jak naszego psa? [cross]
czy jak bedziesz chory to mamy cie uspic jak naszego psa? [cross]