Zakładanie szkółki

1. Data: 2005-11-11 13:14:07

Temat: Zakładanie szkółki
Od: "Gleba" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie są koszty założenia szkółki rośłin ozdobnych?
,Zaczynam od zera .Musze kupic ziemię itd

2. Data: 2005-11-11 18:13:21

Temat: Re: Zakładanie szkółki
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie są koszty założenia szkółki rośłin ozdobnych?
> ,Zaczynam od zera .Musze kupic ziemię itd

Nieprecyzyjne oytanie, dlatego nie ma na nie odpowiedzi.Czy chodzi Ci
o kupienie hektara ziemi, czy kilku wywrotek ziemi?
Można odpowiedzieć dokładnie na itp-doniczka 15 x 15 cm kosztuje ok 46 gr.
Rezszta to drobiazg.
Pozdrwiam.Mirzan

3. Data: 2005-11-12 05:34:25

Od: "Gleba" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> o kupienie hektara ziemi, czy kilku wywrotek ziemi?
> Można odpowiedzieć dokładnie na itp-doniczka 15 x 15 cm kosztuje ok 46 gr.
Interesują mnie koszty założenia szkółki drzew i krzewów
Ziemię już mam

4. Data: 2005-11-12 09:14:49

Od: "ananas" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gleba" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Interesują mnie koszty założenia szkółki drzew i krzewów
> Ziemię już mam

Witaj,
Ale z Ciebie len nieprzecietny. Wez kartke, olowek, kalkulator i licz.
W google znajdziesz ceny tego co potrzebujesz, bo chyba wiesz czego
potrzebujesz
zabierajac sie do zakladania szkolki. Nie licz na to ze ktos za Ciebie
wszystko policzy i
poda Ci jeszcze co powinnas hodowac, nawet nie podalas jakich dzew i krzewow
szkolke
chcesz zalozyc. Jak dla mnie to LOL. Zycze Ci powodzenia i zbicia kokosa.

ananas

5. Data: 2005-11-12 09:49:29

Od: "Gleba" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2005-11-12 10:19:47

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup sobie szkółkę w Londynie i nie zaprzątaj sobie głowy takimi
drobiazgami jak rycie w ziemi, albo liczenie,albo czytanie.Może tam
spotkasz takiego fachowca z warkoczykiem, który pokazywał w telewizji
przez 45 minut jak się sadzi jeden krzak pomidora.Moment i Ci wszystko
wyjaśni.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2005-11-12 15:41:28

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12 Nov 2005 11:19:47 +0100, mirzan napisał(a):

Może tam
> spotkasz takiego fachowca z warkoczykiem, który pokazywał w telewizji
> przez 45 minut jak się sadzi jeden krzak pomidora.Moment i Ci wszystko
> wyjaśni.

Co chcesz od fachowca? Ziemniaki w oponach to fajny patent,
zastanawiam się czy tego odcinka mamie nie pokazać:)

Marta

8. Data: 2005-11-12 17:00:23

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Co chcesz od fachowca? Ziemniaki w oponach to fajny patent,

A nie telepia sie za bardzo w czasie jazdy samochodu? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2005-11-12 17:35:31

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Nov 2005 17:00:23 GMT, Michal Misiurewicz
napisał(a):

> A nie telepia sie za bardzo w czasie jazdy samochodu? :-)

A nie wiem, w ciężarówce tego nie słychać:)

Marta

10. Data: 2005-11-12 18:08:59

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Co chcesz od fachowca? Ziemniaki w oponach to fajny patent,
> zastanawiam się czy tego odcinka mamie nie pokazać:)

Pokazać warto jako przykład dziwactwa.Czy postawiłabyś taka dekorację
w ogrodzie w miejscu reprezentacyjnym?
W podobny sposób mnożyłem kiedyć lilie, stawiając pierścień wokół
łodygi i podsypując ziemią.Wytwarzało się więcej cebulek przybyszowych.
Pozdrawiam.Mirzan

Basia Kulesz
ciekawostka
Woreczki nylonowe.