Re: Zaklinacz koni - recenzja, pomocy!

1. Data: 2000-05-16 10:43:42

Temat: Re: Zaklinacz koni - recenzja, pomocy!
Od: "Piotrek" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

wodnik napisał(a) w wiadomości: <7uvqje$fdj$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>Witam,
>Wiem, ze takie posty nie sa zbyt dobrze tolerowane przez stalych
>grupowiczow, ale zobowiazalem sie pomoc w zdobyciu fachowej recenzji na
>temat tej ksiazki, bede dzieczny za wszelkie informacje, ad. recenzji tej
>ksiazki jak i "streszczen" innych o tematyce psychologicznej.
>W zamian moge zaoferowac pomoc w zakresie wiedzy technicznej
>a czym sie zajmuje:
> wodnik.wizytowka.pl
>Jesli ktos ma inne propozycje rewanzu, prosze pisac.
>Bardzo zalezy mi na zdobyciu tych informacji.

Myślę, że niedługo w Inecie pojawią się setki stron z gotowymi recenzjami,
wypracowaniami, usługami... ze wszystkich dziedzin .... Ale łatwe wówczas
będzie studiowanie i nauka... Szkoda tylko, że zaniknie zdolność do
samodzielnego myślenia i samodzielnej analizy...

Piotr. M.

1. Data: 2000-05-16 11:12:54

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Piotrek" <p...@k...net.pl> writes:

> [...]
> będzie studiowanie i nauka... Szkoda tylko, że zaniknie zdolność do
> samodzielnego myślenia i samodzielnej analizy...

jaki pan taki kram jak glosi przyslowie.

zauwaz, ze nie byloby tych oferujacych sie napisac prace na zlecenie,
gdyby wykladowcy/nauczyciele/prowadzacy zajecia zadawali sobie wiecej
trudu zeby zweryfikowac wiedze studentow...

Na egzaminie ustnym juz sie tak nie "wykazesz" cudza praca. A nwet jak
musisz napisac, to wystarczy pare pytan na temat pracy i wiesz, czy
ktos to sam napisal czy mu ktos napisal...

tylko, ze jak sie robi studia zaoczne tylko po to zeby z ludzi
sciagnac kase to i poziom wymagan sie raptownie obniza.
--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

Co to jest reklama podprogowa ?
Re: Prace napisze
zrownowazenie psychiczne!!!!!!
Co o tym myslicie ?
O "Nieparzystych" w TVP1, niedziela o 21