Zakochać się w 3 tygodnie?

21. Data: 2011-03-18 14:40:20

Temat: Re: Zakochać się w 3 tygodnie?
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
news:ilvqd7$brs$1@news.onet.pl...
> Podkreślę tutaj, że słowo 'hezychazm' oznacza 'spokojny',
> co podaje podpowiedź, gdzie należy szukać różnicy między
> tymi stanami duchowości, a stanem zakochania.

Myślę że ważniejszy powinien być pokój niż spokój, poza tym nieciekawie jest
gdy odczuwamy sam spokój bez odczuwania szczęścia.

22. Data: 2011-03-18 14:41:51

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Myślę że ważniejszy powinien być pokój niż spokój, poza tym nieciekawie
> jest gdy odczuwamy sam spokój bez odczuwania szczęścia.
Ale nikt nie powiedział, że to się wyklucza.

23. Data: 2011-03-18 14:45:44

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 15:37, zażółcony <r...@x...pl> wrote:

> Z tymi analogiami to trzeba uwa a ... Zaraz p jdzie w wiat,
> e zakochanie ma co do trudnej jazdy na koniu, a mianowicie
> jest jak np. wolty erka: konie biegaj w k ko po cyrku, a akrobata
> hop, hop z jednego na drugiego i zaraz znowu hop a po drodze salto
> i wszyscy klaszcz , jak on to sprawnie i zgrabnie robi :)

Ależ to nie jest zagrożenie. Wielu przecież uważa, że właśnie tak się
jeździ konno :-)

Stalker

24. Data: 2011-03-18 14:46:07

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Z tą miłością to teraz trochę tak jak z..." chodzeniem po polu
minowym z niewybuchami.

Jeśli komuś uda się przejść przez nie, to będzie mógł powiedzieć
z nieskrywanym niedowierzaniem w głosie do TŻ: "... ale mieliśmy
szczęście, że mimo wszystko udało nam się przeżyć, co nie?"

--
CB

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

Z tą miłością to teraz trochę tak jak z jazdą konną.

[...] powie do niego z satysfakcją:
"ale żeśmy dali radę, co nie?" :-)

25. Data: 2011-03-18 14:57:16

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 15:46, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> "Z t mi o ci to teraz troch tak jak z..." chodzeniem po polu
> minowym z niewybuchami.
>
> Je li komu uda si przej przez nie, to b dzie m g powiedzie
> z nieskrywanym niedowierzaniem w g osie do T : "... ale mieli my
> szcz cie, e mimo wszystko uda o nam si prze y , co nie?"
>
> --
> CB

Takie to już życie jest, że są sytuacje kiedy potrzeba umiejętności,
a są sytuacje kiedy potrzeba trochę szczęścia...

Jak sie ma jedno i drugie, to przez to pole minowe można konno
przejechać :-D

Stalker

26. Data: 2011-03-18 15:14:48

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-18 15:32, Stalker pisze:

> Z tą miłością to teraz trochę tak jak z jazdą konną.
>
> Teraz każdy kto tylko wsiądzie na konia uważa że już jeździ konno :-)
>
> A prawdziwa jazda konno to wielka pardubicka i umiejętność

Zaraz tam z miłością. Mowa była o zakochaniu. Zaraz się okaże, że do
zakochania trzeba nie wiadomo jakich umiejętności.
Do zakochania jeden krok, a jaki długi i miły będzie spacer to już inna
para... gumiaków? ;)

Ewa

27. Data: 2011-03-18 15:17:32

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-18 14:53, Marek pisze:
> Czyli zasugerować jak najszybszy kontakt bezpośredni aby dziewczyna mogła
> możliwie szybko dokonać takiej weryfikacji zanim będzie zupełnie "źle"? :-)

Oczywiście, że tak! W takich sytuacjach (zauroczenia w realu) trzeba
dążyć do jak najszybszej konfrontacji wyobrażeń z realem.

Ewa

28. Data: 2011-03-18 15:22:02

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale nikt nie powiedział, że to się wyklucza.

Ale spokoj czy pokój? Bo pokój to poczucie, że wszystko jest tak powinno
być. Coś takiego jest przy zakochaniu. Ważne jest też że szczęście związane
jest z drugą osobą. Bo weżmy przykład, przebóstwiamy się, stajemy się Bogiem
i jesteśmy szczęśliwi, ale co to by było za szczęście gdybyśmy byli samotnym
Bogiem?

29. Data: 2011-03-18 15:22:11

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-18 14:34, Marek pisze:
> wolałbym uniknąć słów w postaci "zadecyduj sam". Jednakże czuję, że ta
> sytuacja nie należy do typowych. Jak dla mnie to piękne i ryzykowne co się
> dzieje. Kolega doświadczył już paru negatywnych zdarzeń w podobnym temacie
> więc podświadomie chciałbym go zdystansować do tego co się dzieje.
> Świadomie natomiast nie chcę zniszczyć tego co może być piękne. Spory
> dylemat mam więc...

Tak jak sugerowała Hanka - poradzić koledze jak najszybszą weryfikację
znajomości w realu, tzn. spotkanie. Jeżeli intencje z obu stron są
uczciwe, to nie będzie problemu. Im dłużej ta relacja będzie tylko
wirtualna, tym trudniej będzie przełamać barierę, bo obawy przed
rozczarowaniem będą narastać.

Ewa

30. Data: 2011-03-18 15:23:11

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uczciwe, to nie będzie problemu. Im dłużej ta relacja będzie tylko
> wirtualna, tym trudniej będzie przełamać barierę, bo obawy przed

Nie można nikogo poznać wirtualnie. Obawiam się że będzie rozczarowanie.

SERCE
SLOWIANKI
problem poświęcenia i ryzykowania
NA SERCU...
Rząd USA rozczarowany brakiem reprywatyzacji w Polsce