Zakochać się w 3 tygodnie?

161. Data: 2011-03-22 08:52:01

Temat: Re: Zakochać się w 3 tygodnie? - a propos analogii
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:im9mlu$gpl$1@news.mm.pl...

> Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> Nadinterpretacja.

Taka interpretacja, jaki odbiorca, panie cebe.
Ja się tylko dzielę moim wrażeniem z pierwszego czytania tego tekstu.
Zupełnie nie skłaniał mnie on do tego, by traktować związek między
mężczyzną a kobietą jako relację człowiek-zwierzę. Dla mnie
takie porównanie jest na tyle absurdalne, że przy tekście napisanym
w taki sposób, jak uczynił to Stalker, w ogóle mi się tego typu skojarzenia
nie włączają - tym bardziej, że od początku nacisk w tej metaforze był
na słowo 'MIŁOŚĆ' a nie partner. Ja to odebrałem jako odniesienie
do opisu zjawiska trudnych do sterowania emocji (w takim znaczeniu
słowo miłość pojawiało się wcześniej w tym wątku).
Zauważ, że moment, w którym Stalker użył słowa 'partner' był
równocześnie momentem podkreślenia żartu.

Pytanie - dlaczego Ty upierasz się przy ty, by narzucuć swoją 'jedynie
słuszna interpretację' i wykorzystać ją do ataku na innych ludzi ?
Skąd u Ciebie to parcie, by w roli zimnego śledczego prowadzić
dochodzenie w sprawie: "moralna niestosowność i niepoprawność
skojarzeń Stalkera", hę ?

162. Data: 2011-03-22 08:54:54

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma to znaczenia.
>
> Jeśli masz z tym nadal problem, to przyjmij, że w obu przypadkach
> istnieje seks + miłość, lecz moja analogia dotyczy niezmiennie
> li tylko SEKSU.
>
> Spróbuj, polecam. ;)
>

> Notabene: wpomniałem o miłości jako o dodatkowym walorze,
> na marginesie rozważań dotyczących samego jednak seksu,
> a sciśle - jakości seksu.
>

> Międlu, międlu. ;)

Oki. Czyli podsumowując: miłość to to, co odróżnia człowieka od zwierzęcia.
Dobra, niech będzie :) Jak jest miłość, o porównanie człowieka do zwierzęcia
nie jest OK, jak nie ma miłości - jest OK.

163. Data: 2011-03-22 09:00:39

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cytuję tekst analogii Stalkera:
<... poklepie swojego wiernego partnera... znaczy rumaka ;-) i powie do
niego z satysfakcją: "ale żeśmy dali radę, co nie?" :-) ...>>

Na gruncie tej analogii, o której ja piszę, partner = koń... itd.

Znowu pomagasz Stalkerowi?
Dobry kumpel z ciebie, Redart. ;)
Durny, ale dobry.

--
CB

164. Data: 2011-03-22 09:05:16

Temat: Re: Zakochać się w 3 tygodnie?
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup
>
> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Pozwolisz, że po raz kolejny zignoruję Cię, nawet tak trochę jakby na
> pokaz
> to podkreślając ?
> Ja nie mam na to wpływu. Nie_jestm_w_stanie_Ci_zabronić_ani_nakazać. Ty-
> na akceptację przez Czarka też nie masz wpływu.
Czy ja dobrze kojarzę, że ostatnio pożegnałeś mnie słowami 'spadaj' ?

165. Data: 2011-03-22 09:10:18

Temat: Re: Zakochać się w 3 tygodnie? - a propos złośliwości
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Mar, 09:49, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Tzn sobie?
>
> Podaj jaki adres, a wy l ci gratis moje majtki - pomo esz
> se jeszcze bardziej. ;)

Dawaj! Przecież one pewnie niedługo będa warte fortunę! :-)
Oprawie w ramki, wystawie na allegro i dobrze zarobię!

Stalker, adres znajdziesz w nagłówku wiadomości :-)

166. Data: 2011-03-22 09:11:52

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niego z satysfakcją: "ale żeśmy dali radę, co nie?" :-) ...>>
>
> Na gruncie tej analogii, o której ja piszę, partner = koń... itd.
To jest żart, panie :)

> Znowu pomagasz Stalkerowi?
Staram się pomóc Tobie, oczywiście, i wiesz o tym :)

167. Data: 2011-03-22 09:12:17

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim ta moja analogia jest formalnie słaba IMHO,
o czym napisałem już w tamtym temacie.

Pierwotnie dotyczyła porównania seksu do seksu, który się ma
jak przjażdżka na różnej klasy wierzchowcach... i to było OK.

Następnie skupiłem się na jej części dotyczącej seksu z osobą
lepiej rozwiniętą intelektualnie i po takim zabiegu "oderwania"
jej części, sama ta bardziej atrakcyjna część przestała być
już taka dobra jak powinna.
Stała się słaba jako analogia.

Czy porównanie seksu do jazdy konnej jest OK tak w ogóle?

Odpowiem tak: fotki mojej matki w majtkach i w mokrym podkoszulku
w towarzystwie konia nie umieściłbym na tapecie w komputerze,
ale moją TŻ, czy nawet atrakcyjną wizualnie koleżankę - nie widzę
przeszkód.
Dlaczego?
Bo to pięknie by wyglądało i dobrze mi się kojarzyło? :)

--
CB

168. Data: 2011-03-22 09:14:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

M A J T K I .

PS: a masz, naciesz się. ;)

--
by CB

n.googlegroups.com...

169. Data: 2011-03-22 09:19:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żart, ach, no tak. :))
Że też na to sam nie wpadłem. ;)

W takim razie ta analogia z tym tym-takim "żartem" jest niefortunna IMHO.

--
CB

170. Data: 2011-03-22 09:25:21

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale moją TŻ, czy nawet atrakcyjną wizualnie koleżankę - nie widzę
> przeszkód.
> Dlaczego?
> Bo to pięknie by wyglądało i dobrze mi się kojarzyło? :)

Jakby coś z tego wyszło, z tą koleżanką, to mi też podeślij ... :)

SERCE
SLOWIANKI
problem poświęcenia i ryzykowania
NA SERCU...
Rząd USA rozczarowany brakiem reprywatyzacji w Polsce