Zakochać się w 3 tygodnie?

171. Data: 2011-03-22 09:31:31

Temat: Re: Zakochać się w 3 tygodnie? - a propos analogii
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spadaj.

--
CB

172. Data: 2011-03-22 09:35:23

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żart, ach, no tak. :))
> Że też na to sam nie wpadłem. ;)
>
> W takim razie ta analogia z tym tym-takim "żartem" jest niefortunna IMHO.

E tam ...
Ja to widzę tak, że są ludzie, którzy nie obrażaja innych nawet, jak
w towarzystwie rzucają dosadne, niewybredne dowcipy i są tacy ludzie,
którzy stwarzają otoczeniu dyskomfort każdym słowem. I tak
to bywa z tą formalną niestosownością.

173. Data: 2011-03-22 09:45:54

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spadaj.
Że co, moja propozycja była niestosowna ? No to ja przepraszam ... :))))

174. Data: 2011-03-22 10:30:52

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz, myślę że to szerszy problem, jeśli już miałbym uogólniać.

W Polsce akceptację dla złosliwości i prostactwa jako sposobu
na żartowanie zawdzięczamy PRL-owkiej szkole satyrycznej.

Zwłaszcza w polskiej polityce w zakresie "parcia na szkło" brylują
"twarze" znane powszechnie i dość powszechnie ~cenione
za permanentną złośliwość oraz fantazyjne, zawoalowane prostactwo
jeśli nie związane z samym językiem przekazu, to przynajmniej
z tonem wypowiedzi oraz "błyskotliwą" treścią.
Takie też cechy "wiadomości" politycznych są preferowane
przez samych dziennikarzy, którym najczęściej również nieobce
jest zawodowe wykorzystywanie "inteligentnej" złośliwości
i "dosłowności" prostactwa utrzymanych często w fomule
przynajmniej takiego-jakby-trochę-żartu-nie-żartu.

O internecie litościwie już nawet nie wspomnę.

Czy to jest pozytywne zjawisko, czy negatywne?

IMHO jest to negatywne, choćby z tego względu, że w innych
krajach [bardziej cywilizowanych od Polski] przejawy złośliwości
i prostactwa (w tym osoby natywnie, swobodnie operujące
tymi "instrumentami") stanowią niemile widziany, margines
społeczny utożsamiany z obciachem.

Natomiast dla ciebie Redi, w co nie wątpię, jest to "fajne".

I teraz możesz powyższe oddać na różnych poziomach - bilans
będzie taki sam: obciach vs "fajne".

175. Data: 2011-03-22 10:34:16

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fajnej koleżanki nawet na zdjęciu bym ci nie oddał.
Sorry, chłopcze. ;)

176. Data: 2011-03-22 18:12:49

Temat: Re: Zakochać się w 3 tygodnie?
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

============================
> Czy ja dobrze kojarzę, że ostatnio pożegnałeś mnie słowami 'spadaj' ?
to może być ciekawe z czym się Chironowi kojarzy to słowo ;)

kiwiko

177. Data: 2011-03-22 18:33:27

Od: "Chiron" <nospam@com> szukaj wiadomości tego autora

====
Ty-
> to może być ciekawe z czym się Chironowi kojarzy to słowo ;)

A dlaczego nie zapytasz o to po prostu mnie?

Chiron (zaciekawiony)

178. Data: 2011-03-22 18:40:48

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <nospam@com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> ====
> Ty-
>>

> A dlaczego nie zapytasz o to po prostu mnie?
>
> Chiron (zaciekawiony)

to proste :)
ja z panem nie rozmawiam

kiwiko

179. Data: 2011-03-22 18:48:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Mar 2011 19:40:48 +0100, kiwiko napisał(a):

> to proste :)
> ja z panem nie rozmawiam

:-DDD

180. Data: 2011-03-22 21:39:04

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

========================

> to proste :)
> ja z panem nie rozmawiam
>
> kiwiko

to_dlaczego_rozmawiasz_o_mnie?
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

SERCE
SLOWIANKI
problem poświęcenia i ryzykowania
NA SERCU...
Rząd USA rozczarowany brakiem reprywatyzacji w Polsce