Zakon bijarów

31. Data: 2008-07-11 17:39:12

Temat: Re: Zakon bijarów
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jul 2008 16:17:29 +0000 (UTC), Marek Krużel napisał(a):

> Kiedy: Fri, 11 Jul 2008 14:58:05 +0200, kto: Ikselka, co:

> z kolektury?

Nie, STAMTĄD.

32. Data: 2008-07-11 17:46:01

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" napisał:

> z kolektury?

Z nieba :)))

--
Pozdrawiam - Aicha

33. Data: 2008-07-11 17:49:02

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Fri, 11 Jul 2008 19:35:49 +0200, kto: Ikselka, co:

> Trzeba je zatem zwiększyć, jeśli takie są.

rzeczywiście, najwygodniej jest zwiększyć dystans, wtedy ewentualna
dobra wola i tak na nic się zda wobec mentalnej przepaści, więc bez
ryzyka posądzenia o złą wolę można będzie używać sprawdzonych metod
siłowych, no chitre to nadzwyczajnie...

34. Data: 2008-07-11 17:58:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jul 2008 17:49:02 +0000 (UTC), Marek Krużel napisał(a):

> [...]
> dobra wola i tak na nic się zda wobec mentalnej przepaści, więc bez
> ryzyka posądzenia o złą wolę można będzie używać sprawdzonych metod

Czy czasem ktoś Ci do głowy nie nawkladał bzdurek o równości?
:-)

35. Data: 2008-07-11 17:59:43

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Fri, 11 Jul 2008 19:39:12 +0200, kto: Ikselka, co:

> Nie, STAMTĄD.

beznadziejnymi spekulacjami nie chce mi się zajmować, jest tylko TU

36. Data: 2008-07-11 18:08:07

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Fri, 11 Jul 2008 19:58:04 +0200, kto: Ikselka, co:

> Czy czasem ktoś Ci do głowy nie nawkladał bzdurek o równości? :-)

w jakim sensie równości? jedynie uzmysławiam, że pretensje nawet
gdy się w jakiś sposób materializują nadal pozostają pretensjami

37. Data: 2008-07-11 18:16:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jul 2008 18:08:07 +0000 (UTC), Marek Krużel napisał(a):

> Kiedy: Fri, 11 Jul 2008 19:58:04 +0200, kto: Ikselka, co:

> w jakim sensie równości? jedynie uzmysławiam, że pretensje nawet
> gdy się w jakiś sposób materializują nadal pozostają pretensjami

Mówisz o "pretensjach" jako wyrzutach czynionych komuś, czy jako
"nieuzasadnionym pretendowaniu do"? - bo zabrzmiało dwuznacznie,
przynajmniej dla mnie :-)

38. Data: 2008-07-11 19:00:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jul 2008 19:46:01 +0200, Aicha napisał(a):

> Z nieba :)))

Z piekła też :-)

39. Data: 2008-07-11 19:01:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jul 2008 17:59:43 +0000 (UTC), Marek Krużel napisał(a):

> Kiedy: Fri, 11 Jul 2008 19:39:12 +0200, kto: Ikselka, co:

> beznadziejnymi spekulacjami nie chce mi się zajmować, jest tylko TU

Aha: szkiełko i oko?
Kiedy to takie ubogie... nawet miłość sprowadza do chemii.

40. Data: 2008-07-11 19:53:29

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Fri, 11 Jul 2008 20:16:26 +0200, kto: Ikselka, co:

> Mówisz o "pretensjach" jako wyrzutach czynionych komuś, czy jako
> "nieuzasadnionym pretendowaniu do"? - bo zabrzmiało dwuznacznie,
> przynajmniej dla mnie :-)

chodziło mi o mentalność roszczeniową, która to różnie się objawia,
zależnie od innych psychicznych uwarunkowań

PORADA
XL
Badacz giganta zbiorowości egzotycznych
Z życia zbiorowości egzotycznych...