Zakrecona reka.

1. Data: 2004-07-24 11:28:27

Temat: Zakrecona reka.
Od: "Mariusze" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skręcałem wkrętarką wczoraj łóżko.
I szarpnęło mi ręką (prawa) w lewo.
Dłoń w uścisku normalnym (przedmiot trzymany wygląda jak pistolet), oś
ściskanej części prostopadła do kości ręki (tej między łokciem a dłonią). Do
tego mocna nacisk żeby wkręcic co ma być wkręcone.
Mam lekkie bóle z prawej strony (patrząc od zewnętrznej) zawiasu dłoni i
troszkę większa.
Ponieważ jestem w pracy prawie do poniedziałku proszę o rady czy sobie
masować i jak. Co mogło się popsuć?

Mariusz

2. Data: 2004-07-25 11:43:49

Temat: Re: Zakrecona reka.
Od: "KOWALLL" <l...@s...76.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> troszkę większa.
> Ponieważ jestem w pracy prawie do poniedziałku proszę o rady czy sobie
_
/ \
\ _ /
| |
| _ |

to jest ręka prawa... przyśrodek masz po lewej stronie tej ręki... spróbuj
określić miejsce bólu na tej ręce.. bo z twojego opisu ciężko określić co
Cię tak naprawdę boli..

Pozdrofki
Ł.Kowalski

3. Data: 2004-07-25 16:43:44

Od: "Mariusze" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOWALLL" <l...@s...76.pl> napisał w wiadomości

> [...]
spróbuj
> określić miejsce bólu na tej ręce.. bo z twojego opisu ciężko
Boshe, ktoś się zlitował. Wywijam i macham ręką drugi dzień może się
poukłada.
Patrzę na tę rękę, kciuk z lewej to po zewnętrznej na przegubie.
Jestem laikiem co do budowy, jak się obmacam z grubsza wyczuwam dwie
kości długie to będzie w stawie tej zewnętrznej.
Cały czas jest kropelkę większa, a po gimnastyce sprawia spory ból do
łokcia.
Ruchowo jest ograniczona o 1/3 kąta przy podnoszeniu dłoni do góry.
Reszta ruchów podobnie jak lewa, chyba w normie.
Mogę się oprzeć całą dłonią na stole ale nie palcami.

Żona da mi fastum jak wrócę.

Generalnie macham wiatraki rękami, tak mi się wydaję że odciąży to
staw i coś się ułoży.

Z góry dzięki za ciepłe słowo.
Mariusz

4. Data: 2004-07-26 18:42:26

Od: "KOWALLL" <l...@s...76.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Reszta ruchów podobnie jak lewa, chyba w normie.
> Mogę się oprzeć całą dłonią na stole ale nie palcami.

nie mogę diagnozować.. bo pozatym, że jeszcze studiuję medycynę i nie jestem
lekarzem.. to bez dodatkowych badań się napewno nie obejdzie..
po pierwsze: zgłoś się na dyżur ortopedyczny!!!!to może, ale nie musi być
dosyć poważne..

mogło dojść do naderwania jednego ze scięgien jednego z mięśni ręki, bądź
przedramienia... ból promieniujący do łokcia może wskazywać na stan zapalny
ścięgna, mięśnia bądź pochewki ścięgna tego mięśnia... ograniczenie ruchu
przeprostnego w stawie nadgarstka - myślisz, że jest to spowodowane przez
opuchliznę??czy raczej blokuje Ci to coś wewnątrz?? -- jak to drugie to może
być przykurcz zginaczy... jak widzisz to może być dużo.... nie mogę
diagnozować.. zgłoś się na ostry dyżur.. tam Ci poradzą najlepiej.. a to
naprawdę nic nie kosztuje..

> Żona da mi fastum jak wrócę.
na opuchliznę polecam też okłady z Altacetu...

> Generalnie macham wiatraki rękami, tak mi się wydaję że odciąży to
> staw i coś się ułoży.
jeśli to uszkodzenie ścięgien bądź ich pochewek.. to może to tylko pogłębić
uraz..dlatego narazie zaprzestań i gnaj na ostry dyżur

Pozdrawiam
Ł.Kowalski
jak co to na priva: l...@7...pl

5. Data: 2004-07-30 18:48:22

Od: "Mariusze" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> być przykurcz zginaczy... jak widzisz to może być dużo.... nie mogę
> diagnozować.. zgłoś się na ostry dyżur.. tam Ci poradzą najlepiej..
Dzięki za poradę.
Jutro wreszcie mam troche wolnego = ide gdzie trzeba.

Tylko jedna uwaga, jeśli nie bawisz się w filtrowanie spamu to nigdy
nie podawaj tak swojego mejla, bo aż szkoda konta.

Pozdrawiam Mariusz.

[Urologia] Guzek na członku
bezsennosc z sennoscia i zabawa podswiadomosci
Ciśnienie 80/40
wzrost cisnienia krwi a bol glowy
preparaty regulujące rozmiar źrenicy