Zakup tostera

1. Data: 2004-11-02 08:24:00

Temat: Zakup tostera
Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Na co należy zwrócić uwagę przy zakupie tostera (takiego jak gofrownica, nie
takiego z którego tosty po przypieczeniu wyskakują). Wiem napewno że
kluczowy jest zatrzask (nie może być plastikowy, bo szybko się łamie). Co
jeszcze jest ważne, na co zwrócić uwagę?

Pozdrawiam
Kri$ P
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

*** Usuń z adresu co nie potrzebne ***

1. Data: 2004-11-02 09:05:24

Temat: Re: Zakup tostera
Od: "SabAda" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kri$" <u...@l...com> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich.
> Na co należy zwrócić uwagę przy zakupie tostera (takiego jak gofrownica,

- ja wyrzuciłam właśnie jeden - bo zdrapał się teflon - pomimo ostrożnego
użytkowania - na krawędziach ( z trójkątnymi kromkami). Widziałam toster z
prostokątnymi i pewnie jest mniej narażony na uszkodzenia i nie trzeba
przykrawać kromek (różne są wielkości chleba tostowego).

Jednak "kiedyś-ktoś-gdzieś" doradzał, żeby wogóle nie kupować takiego
opiekacza ale właśnie piecyk z wkładanym uchwytem na kromki. Są drogie, ale
pożyczyłam sobie taki piecyk do przetestowania. Dzieci zajadają się nie
widząc różnicy.
1. Mogę wkładać całe podwójne, przełożone wędliną i serem kromki - bez
przykrawania.
2. zagrzałam sobie zamrożoną pizzę - tylko kukurydza odpadła trochę.
3. druciki są chromowane, łatwe do mycia - nie trzeba smarować kromek
tłuszczem - czasem jak za gruba kromka przyklei sie do ścianki - ale i tak
łatwo wyczyścić.
4. Trochę źle wyciągać gorące kromki bo druciki wżerają się w pieczywo - a
potem twardnieje - ale to nie jest istotne.
To chyba tyle....

1. Data: 2004-11-02 09:11:21

Od: "Przemodar" <przemodar.wonspamerzy@.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kri$" <u...@l...com> toster kupuje...
> Na co należy zwrócić uwagę przy zakupie...

- Przede wszystkim kupuj w sklepie, a nie na jakimś targowisku od ludzi
mówiących ze wschodnim lub wietnamskim akcentem (jeśli nie chcesz
strażaków i ekipy remontowej w domu po pierwszym tostowaniu).

- Im masywniej toster wygląda, tym lepiej, bo przy fikuśnych zapiekankach
to trzeba siły użyć, żeby toster domknąć. W związku z tym muszę Cię z
błędu wyprowadzić odnośnie zatrzasku. "Przeżyłem" trzy tostery, w żadnym
nie zepsuł się plastikowy zatrzask. Ważniejsze są zawiasy domykające i
jakość plastiku obudowy - jak na "dzień dobry" w sklepie trzeszczy i
skrzypi, to sobie odpuść. To musi być elastyczne i solidne.

- Nie spotkalem się z problemami w kwestii mocy grzewczej. Dania z tostera
są tak delikatne, że grzanie przez trzy lub dwie i pół minuty w
mocniejszym egzemplarzu nie ma znaczenia.

- Warto kupić egzemplarz, który przynajmniej sygnalizuje lampką lub
dźwiękiem koniec procesu opiekania, bo łatwo o tym zapomnieć zażerając się
poprzednią porcją.

- Najważniejsze i najbanalniejsze oczywiście na koniec - CENA. Generalnie
im droższe tym lepsze i to cała filozofia. Mój obecny toster Philipsa
kosztował ok. 170 zł i czuję, że prędzej utuczę się przez lata tostami jak
mała świnka niż ten toster odmówi współpracy.

- Generalnie trwałość tostera zależy od odpowiedniego obchodzenia się z
nim. A więc odpowiednie czyszczenie teflonowej powierzchni oraz używanie
tylko drewnianych przyborów do odrywania przypieczonych kawałków. Jak o
tym zapomnisz, to najdroższy super-duper toster nic nie pomoże, wyrzucisz
go raz dwa.

"Powiedziałem i ukoiłem sumienie"

1. Data: 2004-11-02 09:58:10

Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemodar" <przemodar.wonspamerzy@.o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tylko drewnianych przyborów do odrywania przypieczonych kawałków. Jak o
> tym zapomnisz, to najdroższy super-duper toster nic nie pomoże, wyrzucisz

Dziekuję za rady, zastosuję się do nich napewno, tanich rzeczy nie kupuję,
kto tanio kupuje 2 razy kupuje i 3 razy przepłaca ;-)

1. Data: 2004-11-02 11:43:05

Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuję za rady, zastosuję się do nich napewno, tanich rzeczy nie kupuję,
> kto tanio kupuje 2 razy kupuje i 3 razy przepłaca ;-)
> Pozdrawiam

Nic bardziej blednego. Sugerowanie sie cena to jest placenie za reklame po
czesci.
Za swoj "toster" dalem 60zl. Pracuje ile wlezie odpowiednio czyszcze
(papier toaletowy lub reczniki papierowe i jest ok) i jakos toster sie
trzyma. Co do wytrzymalosci zaczepu to nie uzywam raczki do zamykania bo to
tak niepewnie wyglada. Biore sciereczke przykladam na gore i poprostu ile
wlezie dociskam. Zawiasy trzymaja jak zloto.
Wiec jednak nie cena ale jakosc wykonania i material.

Pozdrawiam
AJA

1. Data: 2004-11-02 14:16:17

Od: "Przemodar" <przemodar.wonspamerzy@.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> cenę NIE porównał do jakości...

> Nic bardziej blednego. Sugerowanie sie cena to jest placenie za reklame
> po czesci...
Wybacz, ale Twoje stwierdzenie jest troszkę naiwne. To, że kupiłeś tańszy
toster, nie oznacza, że jest rewelacyjny i każdemu można go spokojnie
polecać. ;-) Wszak sam piszesz dalej, że "rączka niepewnie wygląda",
bierzesz przez jakieś ściereczki... Hm. Ja kupiłem droższy toster i po
prostu go używam bez wybigasów. Proszę o oszczędność w serwowaniu swoich
opinii tak jednoznacznie.

> Wiec jednak nie cena ale jakosc wykonania i material.
Nie chcę wdawać się w dyskusję, może masz rację co do tego jednostkowego
zakupu (w końcu to nie high-endowy telewizor, tylko ...toster). Sądzę
jednak, że Twoja powyższa opinia jest nieścisła. Jakość wykonania i
materiał i cena. A nie jakość, materiał lub gdzieś tam niezależnie cena.

"Powiedziałem i ukoiłem sumienie"

1. Data: 2004-11-02 17:07:17

Od: Maciej Jastrzebski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemodar <przemodar.wonspamerzy@.o2.pl> wrote:
> [...]
> jednak, że Twoja powyższa opinia jest nieścisła. Jakość wykonania i
> materiał i cena. A nie jakość, materiał lub gdzieś tam niezależnie cena.

Która to cena, dodajmy, najczęściej wynika właśnie z jakości materiałów
i wykonania. A nie z kosztów reklamy.

Pedro.

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@m...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwd<vgy;split??;$=-=$=;whil

1. Data: 2004-11-03 08:28:07

Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Która to cena, dodajmy, najczęściej wynika właśnie z jakości materiałów
> i wykonania. A nie z kosztów reklamy.

Tak material w szczegolnosci.
Ale jaka gwarancja ze w tych drozszych naprawde jest tak?
A to ze przez sciereczke zamykam toster to tylko dla pewnosci. Bo moge
zamykac raczka ale 100% pewnosci nawet przy najlepszych nie mam a gwarancje
stracilem juz bardzo dawno wiec szkoda by mi bylo stracic toster. Nie bede
kupowal drogich bo niby dobrych, bo tanie tez sa dobre i wcale nie musza byc
gorsze.
To tak jak z dylematem kupic jedne buty Nike czy 6 par Sprandi. Wybiore
sprandi bo zarowno sa wygodne jak nike ale mam wieksza roznorodnosc dostapna
a tym czasem Nike mam tylko jedne dostepne. A wiadomo buty sie brudza a
tostery nie sa takie piekne jak za nowego. I doczyscic coraz trudniej. A to
teflon zacznie odchodzic a to cos jeszcze a to sie stuknie i cos peknie
ladnego.
Jak kogos stac to kupuje drogia jak nie to tanie. Co nie jest wyznacznikiem
jak dlugo ten drogi bedzie dzialal.

AJA

> [...]
> #!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski
<M...@m...lublin.pl>

open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwd<vgy;split??;$=-=$=;whil
$_

1. Data: 2004-11-03 09:43:58

Od: "Aga" <a.cyganecka@_USUN_TO!!!_vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja kupilam toster w Londynie, w takim smiesznym sklepie , za 5 czy 6
funtow ! ( To znaczy skandalicznie wrecz tanio... No co, grzanek mi sie
chcialo, a jeszcze nie zarabialam w funtach ;-)) )
Zatrzask byl plastikowy i faktycznie urwal sie w ciagu pierwszych paru
dni... Ale co tam, sznureczek sie sprawdza genialnie ;-))
Oprocz tej jednej wady, no i po przerobieniu wtyczki na polska, dziala
rewelacyjnie, grzanki wychodza przepyszne, a to na co trzeba zwrocic uwage
to przede wszystkim wlasciwa eksploatacja... Bo jak zaczniesz widelcem
grzanki podwazac to czy bedziesz mial taki za 200 zl, czy taki jak moj to i
tak trzeba go bedzie wyrzucic szybko...
Pozdrawiam!

1. Data: 2004-11-03 10:39:06

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasciwie NIC poza zatrzaskiem. Ja lubie kanapki CALE - nie trojkatne (w
zwiazku z tym musi byc odpowiednia forma srodka - nieprzepolowiona).
Ja kupuje jak najtansze tostery (do 50 zl) i sprawuja sie znakomicie.
Pierwszy sie zepsul, bo zatrzask rozwalilem a pozniej spadl i zlamaly sie
zawiasy z tylu (tez palstikowe). Tamtego starczylo na ok. 2 lata. Mam juz
nowy od polroku (za niecale 50 zl) i jest OK.
Generalnie lubie kupowac wszystko FIRMOWE o jak najlepszej jakosci, ale przy
tosterach to poprostu nie ma znaczenia!

Prośba do praktyków chleba z maszyny
suszone pomidory
szczypior??
..:: Jakie przyprawy pasuja do lecza ? ::..
Czy mozna mrozic? - papryka faszerowana -