Temat troszke poboczny - gazeta.

1. Data: 2004-11-02 08:48:52

Temat: Temat troszke poboczny - gazeta.
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar zaprenumerowac jakis periodyk dotyczacy kuchni i ogolnie
pojetego gotowania - nie wybralem jeszcze dokladnej pozycji wiec jaie sa
wasze typy ???

Na pewno wezme to pod uwage.

--
Artur Nowacki
a...@l...home.pl

1. Data: 2004-11-02 10:20:16

Temat: Re: Temat troszke poboczny - gazeta.
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-11-02 09:48:52 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Artur Nowacki* skreślił te oto słowa:

> Mam zamiar zaprenumerowac jakis periodyk dotyczacy kuchni i ogolnie
> pojetego gotowania - nie wybralem jeszcze dokladnej pozycji wiec jaie sa
> wasze typy ???
>
> Na pewno wezme to pod uwage.

"Kuchnia" - kiedyś nie lubiłam, ale sie przekonałam. A dokładnie przekonały
mnie 3 ostatnie numery.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-11-02 11:16:06

Od: "Agusia D." <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości
pl...
> Mam zamiar zaprenumerowac jakis periodyk dotyczacy kuchni i ogolnie
> pojetego gotowania - nie wybralem jeszcze dokladnej pozycji wiec jaie sa
> wasze typy ???

Witam!
"Kuchnia" oczywiście :-)
Pozdrawiam!
Agnieszka, Puchatek i Malwinka :-)

--
____________________________
Radio - to cudowny wynalazek!

1. Data: 2004-11-02 19:57:26

Od: "Elen" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam zamiar zaprenumerowac jakis periodyk dotyczacy kuchni i ogolnie
> pojetego gotowania - nie wybralem jeszcze dokladnej pozycji wiec jaie sa

A ja od jakiegoś dłuższego czasu kupuję "Moje Gotowanie" i jak narazie
jestem zadowolona.
Pozdrowiam
Elen

1. Data: 2004-11-02 20:32:18

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam zamiar zaprenumerowac jakis periodyk dotyczacy kuchni i ogolnie
> pojetego gotowania - nie wybralem jeszcze dokladnej pozycji wiec jaie

Dokonaj wyboru sam w Empiku.
Czas spędzisz miło i będziesz bardziej zadowolony bo to będzie twoja
decyzja.
A masz już dobrą książkę kucharską? Przynajmniej jedną?
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-11-03 06:48:30

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokonaj wyboru sam w Empiku.
> Czas spędzisz miło i będziesz bardziej zadowolony bo to będzie twoja
> decyzja.
> A masz już dobrą książkę kucharską? Przynajmniej jedną?

Na chwilę obecną fizycznie nie posiadam książki kucharskiej. Jestem swiezo
po slubie i wszystko co mialem ja albo zona zostalo u naszych rodzicow. Ale
z drugiej strony nie jestem ignorantem, na pewno nie specjalista ale w
kuchni sie nie gubie.

Na grupie sie udzielam od bardzo dawna tylko nie wiem czy mozna to
udzielaniem sie nazwac - po prostu jak nie mam nic do powiedzenia do wole
posluchac madrzejszych od siebie. Ale mozna sprawdzic z kiedy pochodza moje
pierwsze posty na grupe - google prawde Ci powie.

Pozdrawiam wszystkich czytaczy ;-)

A grupa to dla mnie najlepsza ksiazka kucharska z poradnikiem gratis ;-)

--
Artur Nowacki
a...@l...home.pl

1. Data: 2004-11-03 16:00:36

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl>
[...]
> A grupa to dla mnie najlepsza ksiazka kucharska z poradnikiem gratis
;-)

Nawet najbardziej barwny język nie jest w stanie opisać pewnych
czynności czy wyglądu potraw zilustrowanych w takich książkach.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-11-04 10:54:11

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JerzyN <N...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cm8r3a$dao$...@n...news.tpi.pl...

> Dokonaj wyboru sam w Empiku.
> Czas spędzisz miło i będziesz bardziej zadowolony bo to będzie twoja
> decyzja.
> A masz już dobrą książkę kucharską? Przynajmniej jedną?

Jerzy...podaj swoje typy dobrej ksiazki kucharskiej...gdybys mial zostac
gubernatorem na Borneo ktora bys zabral...ze 3?

agataw...kupuje regularnie tylko "kuchnie" i "cuisine et vins de
France"...zdarza mi sie "la cucina di casamia"..podczytuje "travel and
food"....tesknie za "smaki i aromaty" okrutnie.

1. Data: 2004-11-04 11:05:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Nov 2004 11:54:11 +0100, "Agata" <a...@g...com.pl>
wrote:

> [...]
>France"...zdarza mi sie "la cucina di casamia"..podczytuje "travel and
>food"....tesknie za "smaki i aromaty" okrutnie.

a ja to lubie ksiazki kucharskie z obrazkami. nie takimi, co to
tylko rece widac robiace jakies cosie, ale takie, gdzie ambience
jest i zastawa ciekawa i serwetka ladna i kolorystycznei dobrane
kwiatki...zanabylam w szmateksie ksiazke kucharska pt
Alfresco...w sumie nie wiem, co kaza tam gotowac/piec/smazyc, bo
w kolko ogladam obrazki

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-11-04 11:25:38

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:1...@4...com..
.

> [...]
> kwiatki...zanabylam w szmateksie ksiazke kucharska pt
> Alfresco...w sumie nie wiem, co kaza tam gotowac/piec/smazyc, bo

pewna zaprzyjazniona osmiolatka zanim pojdzie spac "czyta" ksiazke
kucharska...otwiera na ulubionych fotografiach i mowi....to bym zjadla...to
chce....to musi byc dobre...to moje....
i nic tylko te ksiazke oglada wieczorami ;)
nie ma co...przoduja slodkosci

"kuchnia" po liftingu zyskala przez zdjecia....zrobila dobry krok...banalna
szarlotka moze robic za niezla modelke. Wielki temat to jest....ta uroda dan
w kuchni i ksiazkach
agataw

Zakup tostera
Prośba do praktyków chleba z maszyny
suszone pomidory
szczypior??
..:: Jakie przyprawy pasuja do lecza ? ::..