Zakupilem cos takiego....

1. Data: 2002-04-04 10:04:40

Temat: Zakupilem cos takiego....
Od: "Maciej Lewczuk/CD-Action" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

... Chrzan z zurawina... Super polaczenie... i smak

Maciej Lewczuk

Redakcja CD-Action
51-670 Wrocław, ul. Dembowskiego 57/61
tel. (071) 345-21-38 w. 108, fax (071) 345-21-42

1. Data: 2002-04-04 10:11:06

Temat: Re: Zakupilem cos takiego....
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Maciej Lewczuk/CD-Action" <m...@c...com.pl>

... Chrzan z zurawina... Super polaczenie... i smak

Podaj firme, pojemnosc [chocby orientacyjna] i cene.
Pozdrowka :-)
Barbara

1. Data: 2002-04-04 17:34:05

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> ... Chrzan z zurawina... Super polaczenie... i smak
>
> --
> Pozdrawiam
> Maciej Lewczuk

Smiejcie sie, smiejcie, ale tez sie pochwale, stalam sie pogatsza o 4
sloiczki chrzanu w smietanie Z N I E M I EC. Maz wpadl na chwile po
zakupy i wiedzial, ze Sahne Meerrettich (oprocz procentow) tez musi zabrac.
Eh... i tak nic z tego nie rozumiecie chyba, ze komus chrzanu moze
brakowac...
******
m-gosia
******

1. Data: 2002-04-04 17:57:58

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zakupy i wiedzial, ze Sahne Meerrettich (oprocz procentow) tez musi
> zabrac. Eh... i tak nic z tego nie rozumiecie chyba, ze komus chrzanu moze

w Holandii nie ma chrzanu? Ja bym pisał skargę do królowej za znęcanie się
nad poddanymi.

Waldek

1. Data: 2002-04-04 18:12:40

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> w Holandii nie ma chrzanu? Ja bym pisał skargę do królowej za znęcanie się
> nad poddanymi.
>
> Waldek

Ach Waldi, jak milo Cie znowu uslyszec. Chrzan jest, ale jako egzotyczny i
trzeba dobrze poszukac i wywalic troche eurow... A u Aldika u Was jest za
nic i naprawde bardzo dobry.
Krolowa natomiast chyba chrzanu nawet nie zna, a zreszta za bardzo jest
zajeta siedzeniem pod lozkiem synusia, aby jak jaszybciej nastepcy tronu na
ten swiat przyszli.
Pozdrowienia Waldi
m-gosia

1. Data: 2002-04-05 07:51:04

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zajeta siedzeniem pod lozkiem synusia, aby jak jaszybciej nastepcy tronu na

no nie wiem, tak przy świadkach, to też bym nie podołał ;-)

Może tak królowej podarować na 30.4. śledzie z chrzanem, ćwikłę z
chrzanem i podobne delicje?
No nic to, za to w Holandii jest tańszy ser, a i jarmusz świeży jest
dostępny. Ja w tym roku nie uświadczyłem ani grama świeżego, musiałem
mrożony kupować, a ten, to jak ten szpinak w Polsce za PRLa: wygląda jak
krowi placek, pachnie jak krowi placek a czym jest?

Waldek

1. Data: 2002-04-05 13:30:37

Od: "Maciej Lewczuk/CD-Action" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
.
> Podaj firme, pojemnosc [chocby orientacyjna] i cene.

Podam w poniedzialek, bo dzis nie mam tego przy sobie a sklepik ma...
remanent ;-) Spox... wdomciu cos jeszcze zostalo, ale z mamusia wciagamy z
szyneczka litewska ze Swiat ;-)
Cena to cos kolo 2.60 i w sloiczku o pojemnosci typowej musztardy... (ale
takim ladniejszym...;-)

1. Data: 2002-04-05 17:05:38

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

a i jarmusz świeży jest
> [...]
> mrożony kupować, a ten, to jak ten szpinak w Polsce za PRLa: wygląda jak
> krowi placek, pachnie jak krowi placek a czym jest?

No wiesz, masz sie czym podniecac, jarmuz mam na mysli )))
A w ogole to mysle, ze chodzi ci o boerenkool, bo po polsku to nawet nie
wiem czy to jarmusz czy jarmuz. Ale chyba o tym samym myslimy.
Tego tutaj cala zime kopy w sklepach leza, najswiezszy jaki tylko moze byc.
Jednak nie ciagnie mnie do tego. Ze dwa razy moze tej zimy jadlam, bo akurat
slubny mial gotowanie. A Holandzkie to wiesz, czesto to robia, bo to ich
narodowe zarelko... Niesamowite, jeden ma wszystkiego po dziurki, drugi do
tego teskni...

******
m-gosia
******

1. Data: 2002-04-05 19:34:50

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

m...@h...com wrote:

> [...]
> akurat slubny mial gotowanie. A Holandzkie to wiesz, czesto to robia, bo
> to ich narodowe zarelko... Niesamowite, jeden ma wszystkiego po dziurki,

tak jest! Boerenkool to po naszemu Grünkohl a po polsku jarmuż, nie
jarmusz, tak jak jarosz nie jaroż ;-)
Ja to lubię w zimie. Do tego Kasselerbraten i kiełbaski. Jest jeszcze po
brandenbursku, do gęsi świątecznej. Bywało u nas w stołówce przed świętami.
Pyali się po berlińsku (czerwona kapucha) czy po brandenbursku (jarmuż).
Ale stołówka sprywatyzowana, ceny 100% wyższe, kucharz Polak,
kucharki-pomocnice Serbki no i żarcie się "polepszyło".

Waldek

1. Data: 2002-04-06 18:32:26

Od: "marek amator" <m...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

troche odbiegliscie od tematu, a ja mam dostarczone pod drzwi 10 kilogramow
zurawin i po rozdaniu czesci rodzinie 5 kilo smaze z jablkami i pozniej
dodaje do chrzanu lub zzeram z drobiem czy innym mieskiem. Ostatecznie moge
komus wyslac, ale juz usmazone
Użytkownik "waldemar z domu" <w...@t...de> napisał w
wiadomości news:a8l1m6$rnk$06$1@news.t-online.com...

> [...]
> Ale stołówka sprywatyzowana, ceny 100% wyższe, kucharz Polak,
> kucharki-pomocnice Serbki no i żarcie się "polepszyło".

Sernik z brzoskwinami
przyjecie na 30 urodziny
wygląd biszkopta
Nowe receptury na stronach Uczty Wegetariańskiej
jak zrobić sos salsa?