Żal mi niektórych z was:'(

11. Data: 2013-01-14 20:16:29

Temat: Re: Żal mi niektórych z was:'(
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 21:06, "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:

> X wiekuw im nie pszeszkadzało, że nie było celibatu?
> Pszyczyny były materialne, a o czym pszy okazji napisał skryba to nie ma
> zanaczenia.
> To tak jak byś o wypracowaniu na biologię o populacji karaluszka wskazywała,
> że najważniejszym zdaniem wypracowania jest to że " jednego widziano w
> restauracji na rogu".
>
> --
> (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub sz, -ii -> -i)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> [...]

Jak masz bałagan we łbie to tak ci się pierdoli.
Żaden ksiądz nie grzmiał że chodzi o kasiore ,tylko z bladym licem i
palcem wskazującym pokazywał -och celibat, tak żyli pierwsi z nas i
nie dodawał- bo czekali na Jezusa, który miał zaraz wrócić.

12. Data: 2013-01-14 20:24:38

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>palcem wskazującym pokazywał -och celibat, tak żyli pierwsi z nas i
>nie dodawał- bo czekali na Jezusa, który miał zaraz wrócić.

Na złego księdza trafiłaś.
W mim mieście był taki co gżmiał z ambony, że pszyczyną rozpadu kościoła w
sensie protestantyzmu itp była rozwiązłość kleru. I myślę, że to prawda.

13. Data: 2013-01-14 21:30:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jan 2013 20:09:49 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Celibat wprowadzono pszede wszystkim by majątek kościelny się nie rozłaził.

Bzdury opowiadasz, żaden ksiądz nie miał i nie ma na własność dóbr swej
parafii, którymi zarządza, więc czy ożeniony, czy nie, jakie to ma
znaczenie dla majątku KOŚCIELNEGO, nie można odziedziczyć cudzej własności
:->
--
XL

14. Data: 2013-01-14 21:38:55

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 22:30, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> parafii, którymi zarządza, więc czy ożeniony, czy nie, jakie to ma
> znaczenie dla majątku KOŚCIELNEGO, nie można odziedziczyć cudzej własności

Wprowadzono ze względu na kasę , następnie po wprowadzeniu edyktu
księża wymordowali dzieci, podobno z litości, by bez ich braku
utrzymania nie poumierali z głodu lub się prostytułowali. Oficjalnie
kościół nie podał prawdziwych przyczyn, tylko obłudnie powoływał się
że tego żąda Jezus i tak żyli pierwsi.

15. Data: 2013-01-14 21:48:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jan 2013 13:38:55 -0800 (PST), Nemezis napisał(a):

> [...]
> utrzymania nie poumierali z głodu lub się prostytułowali. Oficjalnie
> kościół nie podał prawdziwych przyczyn, tylko obłudnie powoływał się

Płaczę. Ze smiechu.
--
XL

16. Data: 2013-01-14 21:52:24

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
bb.googlegroups.com...
>Pizdo
Skąd w Tobie tyle chamstwa?Naprawdę ciesz się, że jeszcze ktokolwiek Ci
odpisuje
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

17. Data: 2013-01-14 21:59:45

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 22:48, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Płaczę. Ze smiechu.
> --
> XL

Stoktrotka dobrze podaje, bo pamięta lekcji historii , tylko nie
wiedziała ,że słowa Jezusa pierwsi chrześcijanie, przez kilka lat
potraktowali dosłownie.

18. Data: 2013-01-14 22:03:15

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 22:52, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> U ytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisa w wiadomo
cinews:4ae950f2-28f1-4948-bf61-d62c8eabd123@bx10g200
0vbb.googlegroups.com...>Pizdo

> Sk d w Tobie tyle chamstwa?Naprawd ciesz si , e jeszcze ktokolwiek Ci
> odpisuje
> --
> Demokracja to rz dy os w, prowadzonych przez hieny
> Arystoteles
>
> --
>
> Chiron

Bo się czepia jak jest dobrze, to że celibat każdy wie że dla kasiory,
ale nie wszyscy wiedzą że pierwsi czekali i kościół obłudnie powołał
się na ten przykład, aby ukryć że dla kasiory. Trzeba pojmować razem z
obłudą tą instytucje.

19. Data: 2013-01-14 22:29:47

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 23:03, Nemezis <s...@g...com> wrote:

> [...]
> ale nie wszyscy wiedzą że pierwsi czekali i kościół obłudnie powołał
> się na ten przykład, aby ukryć że dla kasiory. Trzeba pojmować razem z

Chodzi o to, że jak wpuszczasz księdza po kolędzie, to on nie powie
że zbiera kasę na dziwki, tylko wywali ślepia i odstawi szopkę z
Jezusem.....a następnie idzie na dziwki. Stokrotka nie pojmuje tego,
że ludziom nie można otwarcie powiedzieć, że się zbiera na dziwki,
tylko trzeba to ukryć i udawać szopkę z Jezusem.
A im więcej w kopercie to i stosunki bogatsze, oral, anal, pozycje
itd . Im większe zamówienie tym większa cena, tak więc jak baba
biedna, da po kolędzie 20zł, to księża dostają szału, bo za dwie
dychy, to nawet mu w ręke nie weźmie.

20. Data: 2013-01-14 22:43:24

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 23:29, Nemezis <s...@g...com> wrote:

> [...]
> itd . Im większe zamówienie tym większa cena, tak więc jak baba
> biedna, da po kolędzie 20zł, to księża dostają szału, bo za dwie

No są oszuści co robią stare babcie - na wnuczka- a ci robią stare
babcie- na jezusa.

zaproszenie dla globa
Łapa nie w swoich majtach.
SOCJOPATA
Dzieci do śmieci, bo co jest ważne, przecież nie dzieci...
Zmiana płci.