SOCJOPATA

1. Data: 2013-01-12 15:06:21

Temat: SOCJOPATA
Od: "BOGUSIA" <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

WITAM MAM MĘŻA SOCJOPATĘ WSZĘDZIE MNIE OBGADUJE,UŻYWA WULGARNYCH
SŁÓW,SKŁÓCIŁ Z CAŁĄ RODZINĄ,
JEST TAKI ZIMNY WOBEC MNIE I MOJEJ CÓRKI CO MAM ROBIĆ JAK RZYĆ MAM ZE
SOCJOPATĄ POZDRAWIAM

2. Data: 2013-01-12 15:29:09

Temat: Re: SOCJOPATA
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 16:06, "BOGUSIA" <b...@h...com> wrote:
> WITAM MAM MĘŻA SOCJOPATĘ WSZĘDZIE MNIE OBGADUJE,UŻYWA WULGARNYCH
> SŁÓW,SKŁÓCIŁ Z CAŁĄ RODZINĄ,
> JEST TAKI ZIMNY WOBEC MNIE I MOJEJ CÓRKI CO MAM ROBIĆ JAK RZYĆ MAM ZE
> SOCJOPATĄ POZDRAWIAM

Rozwód

3. Data: 2013-01-12 15:32:41

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.01.2013 16:29, glob pisze:

> Rozwód

http://pl.wikipedia.org/wiki/Psychopata#Przyczyny_os
obowo.C5.9Bci_nieprawid.C5.82owej

Choroba może wtedy przejść na dzieci.

4. Data: 2013-01-12 15:53:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 16:32, CookieM <t...@d...not.spam> wrote:

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Psychopata#Przyczyny_os
obowo.C5.9Bci_nie...

> Choroba może wtedy przejść na dzieci.

Psychopata nie ma kilku części mózgu, dlatego nie postrzega pełnego
obrazu rzeczywistość, nie ma empatii, współczucia i tym sam mózgi
dzieci nie będą kształtowane w tych elementach rzeczywistości.

5. Data: 2013-01-12 18:19:19

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
y.googlegroups.com...

>Rozwód

Glob- Ty normalnie w telefonie zaufania powinieneś pracować. Zyskał byś duże
uznanie...tych, co walczą z przeludnieniem.
Telefon:
jest mi źle, świat jest podły, chcę popełnić samobójstwo
po druiej stronie słuchawki- dyżurny Glob:
Masz do tego pełne prawo. Koniecznie to zrób. Zgadzam się z Tobą
:-)))
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

6. Data: 2013-01-12 18:25:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 19:19, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> [...]
> :-)))
> --
> Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

A co rozwód ci się nie podoba,? Lepiej żeby odeszła teraz bo i tak
odejdzie później, z workiem bicia i gwałcenia.

7. Data: 2013-01-12 18:28:27

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :-)))
> --
> Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

Jakbym tak powiedział to by się nie zabił, jak przyjeżdzają do
samobójców to na szantaż działają w taki sposób, no to jazda na co
czekasz, mam ci pomóc, sam niepotrafisz?

8. Data: 2013-01-12 18:30:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jan 2013 10:25:19 -0800 (PST), glob napisał(a):

> A co rozwód ci się nie podoba,? Lepiej żeby odeszła teraz bo i tak
> odejdzie później, z workiem bicia i gwałcenia.

Ludzie łączą się często w pary tylko wg powierzchownych kryteriów,
najczęściej seksualnych, ważne jest dla nich tylko to, aby się (cytuję)
"ruchać", tak jak ty. I potem, kiedy przychodzą dzieci i problemy,
ujawniają się najgorsze cechy w ludziach, bo nic ich ze sobą nie łączy, a
jedyne, co łączylo, z powodów oczywistych straciło już na atrakcyjności -
no i własnie takie skutki tej płycizny...
--
XL

9. Data: 2013-01-12 18:36:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jan 2013 10:28:27 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Jakbym tak powiedział to by się nie zabił, jak przyjeżdzają do
> samobójców to na szantaż działają w taki sposób, no to jazda na co
> czekasz, mam ci pomóc, sam niepotrafisz?

To na pewno w Sanoku tak własnie zrobili :->
--
XL

10. Data: 2013-01-12 18:46:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 19:30, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> jedyne, co łączylo, z powodów oczywistych straciło już na atrakcyjności -
> no i własnie takie skutki tej płycizny...

Psychopata jest atrakcyjny dla kobiet i ty też byś go ubóstwiała,
dopiero w praniu wychodzi że pralka atrakcyjna ale uszkodzona i nic
nie wypierzesz i grozi wybuchem. A psychopata dobiera sprzeczności, są
dopasowani, bo psychopata nie posiadając empatii nienawidzi osób
ponadprzeciętnie wrażliwych i męczy za to tą osobę, aby wykazać
podświadomie że jego brak współczucia jest lepsze, racjonalizuje swoje
braki. Jak kler, który męczył i męczy kobiety, bo mają seks a oni
muszą w celibacie, czyli może mąż ją podpali , bo tu działa ten sam
mechanizm co kobiety torturowane i palone na stosie. Jest jego
znienawidzoną czarownicą.

Dzieci do śmieci, bo co jest ważne, przecież nie dzieci...
Zmiana płci.
Czym jest Pro-live.
Biedna ta Polska.
Pro life!