Biedna ta Polska.

1. Data: 2013-01-11 22:15:16

Temat: Biedna ta Polska.
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

KONIEC MITU O PATRIOTYCZNYM KOŚCIELE

Dziś już wiadomo, że Komisja Majątkowa działała na szkodę Polski i
Polaków, a jedynie w interesie obcego państwa. Częściowo także w
interesie świeckich i duchownych oszustów, którzy w zamian za korzyści
materialne dokonywali różnego rodzaju szwindli z oddawaną Kościołowi
ziemią.

Runął mit o patriotyzmie polskich duchownych. Ich działalność w
Komisji i jej obrona przez biskupów, kiedy już było wiadomo, że
dokonywała przekrętów, pokazuje, że za nic mają dobro swojej ojczyzny.
Liczy się tylko szmal. Część oszukiwała nie tylko Polskę, ale i
Watykan, bo sprzedawała otrzymaną ziemię po zaniżonej cenie. Głupi
uwierzy, że bezinteresownie.

Dobitnie pokazuje to przykład ziemi przyznanej Towarzystwu Pomocy
Bezdomnym im. Brata Alberta przy krakowskim zakonie albertynek. W 2008
r. dostało ono od Komisji dwie działki w Zabrzu, wycenione na 6 mln
zł, podczas gdy ich rzeczywista wartość wynosiła 34 mln zł. Biegły
przyznał się do oszustwa i został skazany. Komisja nie zweryfikowała
jego wyceny. Gdyby to zrobiła, albertynki dostałyby 6 razy mniej
ziemi. Przekazane tereny zostały natychmiast sprzedane firmie Tomasza
D., śląskiego miliardera, którego rodzina podarowała Kościołowi 8 mln
zł. Sprzedano je oczywiście za 6 mln, bo po co płacić państwu podatek,
a po wtóre musiała się zwrócić darowizna na Kościół. Jest zapewne
zupełnym przypadkiem, że z rodziną D. zaprzyjaźniony jest bp Piotr
Libera, były sekretarz Episkopatu Polski, który powoływał członków
Komisji Majątkowej.

W Krakowie rozpoczął się proces przeciwko byłym członkom Komisji
Majątkowej. Są oskarżeni o poświadczenie nieprawdy w dokumentach oraz
o działanie na szkodę skarbu państwa. Są tak bezczelni, że złożyli
wnioski o umorzenie sprawy bez przesłuchiwania świadków. Na szczęście
sąd je odrzucił i sprawa będzie się toczyć. A jest co rozpatrywać.

Przez 22 lata kościelne instytucje złożyły 3063 wnioski, a łaskawa
Komisja wydała aż 3593 decyzje. Celowo działano w bałaganie: nie
rejestrowano informacji o roszczeniach, sposobie i czasie ich
zaspokojenia, wartości przekazanych gruntów. Jeden wniosek
rozpatrywano wielokrotnie. Rekord to 15 razy. I za każdym coś
Kościołowi dawano. A Kościół oczywiście brał. Akta 57 spraw
wyparowały. Ogółem Komisja przyznała 143 mln zł odszkodowań i 66,5
tys. ha gruntów. Wartych kilka miliardów zł.

Na uwagę i zainteresowanie Rady Adwokackiej zasługuje skandaliczne
stanowisko obrońców oskarżonych. Adwokat Michał Klimaszewski, obrońca
ks. Mirosława P., stwierdził, że "Nie było żadnych norm prawnych,
które nakazywałyby członkom Komisji dbać o majątek skarbu państwa".
Natomiast adwokat Olgierd Pogorzelski wyjaśniał sądowi, że "członkowie
Komisji prowadzili postępowania regulacyjne, których efektem było
przekazywanie majątku skarbu państwa na rzecz instytucji kościelnych,
więc jest oczywiste, że nie mogli dbać o jego interes".

To wierutne kłamstwo. Połowa członków Komisji Majątkowej
reprezentowała państwo. I miała psi obowiązek dbać o jego interesy.
Reprezentanci Kościoła zaś powinni przestrzegać trzech z 10 przykazań:
nie kradnij, nie mów fałszywego świadectwa i nie pożądaj żadnej rzeczy
bliźniego swego. Możliwość ograbienia państwa tak zaćmiła ich umysły,
że zapomnieli o dekalogu, o uczciwości, o Polsce.

2. Data: 2013-01-12 11:29:28

Temat: Re: Biedna ta Polska.
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.01.2013 23:15, Nemezis pisze:
> KONIEC MITU O PATRIOTYCZNYM KOŚCIELE
[...]

Tej mafii, która zawłaszczyła 'Solidarność' już we wczesnych latach 80.
XX w. nie da się pokonać bez całego wysiłku społeczeństwa. Tutaj
potrzebny jest po prostu cud. Módlmy się o to do Najświętszej Panienki.

3. Data: 2013-01-12 13:47:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 12:29, CookieM <t...@d...not.spam> wrote:
> [...]
> XX w. nie da się pokonać bez całego wysiłku społeczeństwa. Tutaj
> potrzebny jest po prostu cud. Módlmy się o to do Najświętszej Panienki.

To samo myślano o komuniźmie, że jest na zawsze i trzeba działać a nie
się modlić.

Pro life!
Dziwne sny
To o tej katoliczce ciągłe spory? Bo o 5 rano mówili że inne dzieci abordowała?
Mega-hiper-ekstra-super
Najdroższa