Zamachowiec z Manchesteru to Brytyjczyk. A ,,Wiadomości" TVP swoje o uchodźcach

31. Data: 2017-05-27 16:44:27

Temat: Re: Zamachowiec z Manchesteru to Brytyjczyk. A ,,Wi adom ości" TVP swoje o uchodźcach
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-27 o 16:10, Chiron pisze:

> Tak jak w tym memie: szczur urodził się w stajni, dlatego jest koniem :-)

Obywatelstwo nadaje się ze względu na przynależność gatunkową?

Jesteście coraz bardziej śmieszni :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

32. Data: 2017-05-27 17:37:12

Od: franciszek_wenersky <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Obywatelstwo nadaje się ze względu na przynależność gatunkową?
>
> Jesteście coraz bardziej śmieszni :)

To była przenośnia żeby dotarło do łba.
Dlaczego nie odpowiadasz na pytania?

Ilu angoli niemuzułmanów wysadziło się w powietrze i krzyczało
przy tym "Bóg jest wielki"?

Przypominasz trochę tych mundrych lekarzy z początku lat 1900 co to
ich przekonywano do mycia rąk, bo zarażają pacjentów, a oni swoje - nie ma
na to dowodów.

33. Data: 2017-05-27 18:29:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> Tak jak w tym memie: szczur urodził się w stajni, dlatego jest koniem :-)

Dokładnie.

34. Data: 2017-05-27 18:33:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Nie mamy.
> Problem w tym, że tobie się tylko wydaje, że to twój lokal. Faszyści
> często miewają urojenia i sny o własności.

Wpuść ciapatych do swojej.

35. Data: 2017-05-27 18:35:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Obywatelstwo nadaje się ze względu na przynależność gatunkową?
>
> Jesteście coraz bardziej śmieszni :)

Jak powrócisz do zdrowia, to może zrozumiesz.

36. Data: 2017-05-27 20:33:32

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

franciszek_wenersky
użytkownik Kviat napisał:

> Obywatel obcego kraju z angielskim obywatelstwem... :):) - ciociu Lidio.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Czy anglicy z innym obywatelstwem często wysadzają się w powietrze?

W ciągu stu lat terroryzmu, najwięcej zamachów ma prawicowy terroryzm, ala Bravik, w
Europie, też się zastanawiam gdzie was deportować według tego twierdzicie. Może do
Izraela modlicie się do Żydków?

37. Data: 2017-05-27 23:07:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-27 o 17:37, franciszek_wenersky pisze:

> To była przenośnia żeby dotarło do łba.

Bredzisz. Bo do twojego łba nic nie dociera.

> Dlaczego nie odpowiadasz na pytania?
>
> Ilu angoli niemuzułmanów wysadziło się w powietrze i krzyczało
> przy tym "Bóg jest wielki"?

Nie wiem, nie prowadzę statystyk. Ale pewnie ty wiesz i mi powiesz.
Za to wiem, że psycholi nigdzie nie brakuje.

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1195087,Wjech
al-w-tlum-na-molo-w-Sopocie-Prokuratura-byl-niepoczy
talny

> Przypominasz trochę tych mundrych lekarzy z początku lat 1900 co to
> ich przekonywano do mycia rąk, bo zarażają pacjentów, a oni swoje - nie ma
> na to dowodów.

Wy, pislamskie psychole, wszystko widzicie na odwrót.
Polska wstaje z kolan, faszyści to patrioci, homoseksualiści atakują
rodzinę, niewierzący atakują kościół, kobiety chcą zabijać własne dzieci
i dlatego domagają się aborcji... itd. itp. brednie.

Już czas żebyś w końcu umył ręce.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

38. Data: 2017-05-27 23:11:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-27 o 18:33, Ikselka pisze:

> Wpuść ciapatych do swojej.

Ciapaci nie są niebezpieczni. Niebezpieczni są faszyści i fanatycy
religijni. Niezależnie od koloru skóry.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

39. Data: 2017-05-27 23:14:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-27 o 18:35, Ikselka pisze:

> Jak powrócisz do zdrowia, to może zrozumiesz.

Przecież rozumiem dlaczego jesteście śmieszni.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

40. Data: 2017-05-27 23:33:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Wy, pislamskie psychole, wszystko widzicie na odwrót.

...niż ty.
Dlatego my widzimy tak jak trzeba :->

Cenzura
Chałupka welcome to!