Zamachowiec z Manchesteru to Brytyjczyk. A ,,Wiadomości" TVP swoje o uchodźcach

61. Data: 2017-05-29 15:24:04

Temat: Re: Zamachowiec z Manchesteru to Brytyjczyk. A ,,Wi adom ości" TVP swoje o uchodźcach
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-29 o 14:46, Ikselka pisze:

> Nie stać cię na swoje? Taki zdolniacha?

Co ty bredzisz? Po co moje? Przecież wasze są gotowe, sami je wymyśliliście.

> Orła? W życiu.

Czyli się wstydzisz.
Orłem sobie gębę wycieracie dla przykrywki.

> To tylko tacy jak ty umieszczają go na gaciach i
> wycieraczce.

Coś ci się pomyliło. Jeszcze nie widziałem normalnego człowieka
chodzącego do supermarketu po marchewkę z orłem na przepoconej koszulce.
A takich jak wy, to niestety widać czasami. Od razu zwracają na siebie
uwagę, bo nie jest ich wielu. Ludzie się za nimi oglądają i śmieją z ich
głupoty.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

62. Data: 2017-05-29 18:55:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Coś ci się pomyliło. Jeszcze nie widziałem normalnego człowieka
> chodzącego do supermarketu po marchewkę z orłem na przepoconej koszulce.

Na przepoconej też nie widziałam. Ale pewnie chodzą i tam, bo też muszą
jeść.

> A takich jak wy, to niestety widać czasami. Od razu zwracają na siebie
> uwagę, bo nie jest ich wielu.

Policz:
https://www.google.pl/search?q=polscy+kibice&client=
safari&hl=pl-pl&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&v
ed=0ahUKEwj93Kjjx5XUAhXGliwKHWLUCsQQ_AUICSgB&biw=320
&bih=460

> Ludzie się za nimi oglądają i śmieją z ich
> głupoty.

Ci twoi fajni znajomi pewnie. Bo nie zauważyłam tego na meczach - Orzeł
Biały na koszulki piłkarzy POWRÓCIŁ, po tym jak ci twoi "ludzie" chcieli go
zastąpić pozwijanym żydowskim pejsem.
A spróbuj się ba POLSKIEJ ulicy zaśmiać głośniej z Orła. Śmiało, nie w
piąstkę na ustach.

63. Data: 2017-05-29 19:56:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-29 o 18:55, Ikselka pisze:

> Na przepoconej też nie widziałam.

Bo nie chcesz widzieć. Albo kłamiesz. Albo nigdy w supermarkecie nie byłaś.
Łatwo was rozpoznać: przepocona koszulka z orłem, jakieś hasło na
plecach o wybawieniu ojczyzny przez boga, rozciągnięte brązowe spodnie
od dresu i rozdeptane łapcie, trampki czy klapki czy jakieś takie
sandałopodobne. Nie da się takiego przegapić.

> [...]
safari&hl=pl-pl&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&v
ed=0ahUKEwj93Kjjx5XUAhXGliwKHWLUCsQQ_AUICSgB&biw=320

Coś ci się znowu pomyliło.
To nie są zdjęcia z supermarketu. U was na wsi pewnie nie ma
supermarketu i nie wiesz co to jest.

> Ci twoi fajni znajomi pewnie.

Nie tylko moi znajomi.

> Bo nie zauważyłam tego na meczach

A ja nie pisałem o meczach.

> A spróbuj się ba POLSKIEJ ulicy zaśmiać głośniej z Orła. Śmiało, nie w
> piąstkę na ustach.

A dlaczego miałbym się śmiać z orła?
Wy go wystarczająco ośmieszcie, ja nie czuję potrzeby dołączać się do
waszego cyrku.
Ja się śmieję z was, czyli z tych, którzy tego orła pomiatają.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

64. Data: 2017-05-29 22:32:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
safari&hl=pl-pl&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&v
ed=0ahUKEwj93Kjjx5XUAhXGliwKHWLUCsQQ_AUICSgB&biw=320

Ty to masz wymagania - przedstawia ludzi po wyjściu lub przed pójściem.
Pewnie w supermarkecie nie stoją tacy jak ty "normalni", żeby akurat tam
cykać fotki.

> U was na wsi pewnie nie ma
> supermarketu i nie wiesz co to jest.

Albowiem supermarket to tylko twoje miejskie życiowe osiągnięcie i szczyt
ambicji.

> Nie tylko moi znajomi.

No - jeszcze ty, oczywista. Jakże mogłam nie wspomnieć. LOL

> A ja nie pisałem o meczach.

To zacznij.

> A dlaczego miałbym się śmiać z orła?

A kto tu mówi o orle?

> Wy go wystarczająco ośmieszcie, ja nie czuję potrzeby dołączać się do
> waszego cyrku.
> Ja się śmieję z was, czyli z tych, którzy tego orła pomiatają.

"Tego orła" to ty sobie masz w ZOO. Może i ktoś nim pomiata - zapisz się
do ochroniarzy przyrody, zamiast się głupio śmiać.

MY mamy Orła Białego.

65. Data: 2017-05-30 07:22:26

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-29 o 22:32, Ikselka pisze:

> To zacznij.

Tupnij jeszcze nogą.
Jak zwykle będziesz zaklinać rzeczywistość, udawać, że nie wiesz o co
chodzi, albo zmieniać temat :)

> A kto tu mówi o orle?

Ty.
Mowa była o waszych znakach, a ty zmieniłaś temat na waszą przykrywkę.

Nie. Wy macie śmietnik w głowie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Cenzura