Zamordowałem człowieka

1. Data: 2005-08-05 21:31:10

Temat: Zamordowałem człowieka
Od: "Stefan Nowak" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 10 roku życia piłem do nieprzytomności. Tego nauczyli mnie kumple z
ulicy. Mieszkałem na Pradze, koło zajezdni na Stalowej, w bardzo menelskiej
okolicy. Wszyscy chlali tam do upadłego. W 15 roku życia zacząłem jarać
blanty. Już po roku paliłem kraki i browny. Żeby mieć na nie pieniądze,
kradłem. Biłem ludzi po ryjach i zabierałem im portfele. Zacząłem sam
dilować, bo to przynosiło zysk. Rok temu jeden facet mnie wkurwił.
Zawlekliśmy go razem z cwelikami do piwnicy, skrępowaliśmy go i zaczęliśmy
lać. Wytłukliśmy mu wszystkie zęby. Ktoś wpadł na pomysł, żeby polać mu rękę
denaturatem i podpalić. Wił się z bólu. Wydłubaliśmy mu oczy kawałkiem
drutu. Rozcięliśmy brzuch, wywaliliśmy flaki i zaczęliśmy w nie szczać i
srać. Po kilku minutach potwornej agonii człowiek zmarł. W nocy wywieźliśmy
jego zwłoki do lasu i zakopaliśmy. Pech chciał, że dwa tygodnie temu
grzybiarz jakiś je odkopał. Psy namierzyły jednego z ziomków. Frajer jeden,
wsypał dwóch następnych. Nie mam wyrzutów sumienia, że to zrobiłem, ale za
kilka dni chyba mnie zwiną.
Wiem, że niezbyt dobrze postąpiłem. Co robić? Gdzie szukać ratunku oraz
pomocy?

2. Data: 2005-08-05 21:55:16

Temat: Re: Zamordowałem człowieka
Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, że niezbyt dobrze postąpiłem.

Delikatny jesteś

>Co robić? Gdzie szukać ratunku oraz pomocy?

a co? teraz wielce porzebujesz pomocy? sam se radź skurwielu jeden

3. Data: 2005-08-05 22:43:53

Od: zielsko <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Aug 2005 23:55:16 +0200, w wiadomości
<dd0n95$epm$1@nemesis.news.tpi.pl> sygnowanej Paula zanalazło się:

[...]
> a co? teraz wielce porzebujesz pomocy? sam se radź skurwielu jeden

A są jakieś granice absurdu które nie pozwolą na odpowiadanie w
sposób ~poważny na takie posty?
Jerona czy każdego trolla trzeba traktować poważnie?
http://groups.google.com/group/pl.rec.kuchnia/browse
_thread/thread/b36361a4680eb9c6/812e81daab2950c7?lnk
=st&q=83.68.70.136.kutno70.tnp.pl&rnum=1#812e81daab2
950c7

--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.w.szu.pl/

4. Data: 2005-08-05 22:44:46

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stefan Nowak napisał(a):
> Wiem, że niezbyt dobrze postąpiłem. Co robić? Gdzie szukać ratunku oraz
> pomocy?

Zrób to co ja - za granicę bracie

5. Data: 2005-08-05 22:53:43

Od: "Jerzy Nawrocki" <n...@g...wyb> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zrób to co ja - za granicę bracie

inetnum: 80.53.62.108 - 80.53.62.111
netname: DOBROWOLSKIGDASK
descr: GDANSK
descr: POLAND
country: PL

Gdańsk (o, przepraszam - Danzig) to, o ile wiem, niemieckie miasto, ale tak
daleko za granicą to chyba nie jest.

PS. Spośród innych zagranicznych miast byłem jeszcze w Breslau i Stettin.

6. Data: 2005-08-05 23:01:13

Od: "Himera" <H...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paula" <p...@o...pl> wrote in message

> Delikatny jesteś

> a co? teraz wielce porzebujesz pomocy? sam se radź skurwielu jeden

o jezys maryjo, paula, opanuj sie, toc to troll.
--
http://kevan.org/brain.cgi?Himera

7. Data: 2005-08-05 23:11:09

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nawrocki napisał(a):

> [...]
> daleko za granicą to chyba nie jest.
>
> PS. Spośród innych zagranicznych miast byłem jeszcze w Breslau i Stettin.

Masz za mało wyobraźni bracie

8. Data: 2005-08-09 11:14:18

Od: Flinta <b...@S...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stefan Nowak napisal(a):

> [...]
> denaturatem i podpalić. Wił się z bólu. Wydłubaliśmy mu oczy kawałkiem
> drutu. Rozcięliśmy brzuch, wywaliliśmy flaki i zaczęliśmy w nie szczać i

Ani to śmieszne, ani mądre. Mogłeś przynajmniej trochę błędów zrobić, żeby
być bardziej wiarygodnym.

> Nie mam wyrzutów sumienia, że to zrobiłem, ale za
> kilka dni chyba mnie zwiną.

Nie masz, bo ściemniasz. ;)

--
Pozdrawiam. To była Beata.
"Każdy człowiek ma dwie twarze:

o uśmiechu
Czuje się jak Frankenstein :-(
interpretacja mmpi
[ogloszenie] buddyzm - nowe wydanie CyberSanghi
Rudy, 1975 - psychologia modelowana