Zamurowało was czy jak?

131. Data: 2010-04-13 14:39:17

Temat: Re: Zamurowało was czy jak?
Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hq1uip$sg8$1@news.task.gda.pl...

> I upraszcza sie sprawa ze skrzynkami, bo wystarczy wyjac te z oryginalnego
> i podrzucić...

Jest tu mały problemik techniczny, bo jedna z trzech skrzynek leci do
Polski,
ponieważ została skonstruowana przez polskich specjalistów.
Co z tym zrobić ?

132. Data: 2010-04-13 14:44:17

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@y...on.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Polski,
> ponieważ została skonstruowana przez polskich specjalistów.

W samolotach lotowskich sa ponoc tylko polskie skrzynki, nie zdziwilbym sie,
gdyby w tym tez byly polskie.

133. Data: 2010-04-13 14:46:42

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony wrote:

> [...]
> Polski,
> ponieważ została skonstruowana przez polskich specjalistów.

Żaden problem, przeciez już słyszałeś:

1. Zaangażowanie odpowiedniego personelu to pestka
2. Mieć spreparowane czarne skrzynki to nie problem. Wystarczy np. wziąć
tę polską i ją namagnesować i powiedzieć, sorry, ale ta Wasza jakaś
nieudana chyba jakaś, nic się nie zachowało

Stalker

134. Data: 2010-04-13 14:49:40

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zażółcony" <z...@y...on.pl> napisał w wiadomości

> W samolotach lotowskich sa ponoc tylko polskie skrzynki, nie zdziwilbym
> sie, gdyby w tym tez byly polskie.
Tutaj chyba jest jakoś inaczej, bo dwie skrzynki są rozmontowywane w Rosji,
a tylko jedna leci do Polski z komentarzem, ze wymaga polskich specjalistów.
Ale mi to wszystko jedno. Nie przewiduję tu manipulacji. Piloci
przeszacowali
swoje siły, niedoszacowali ryzyko nieznanego ukształtowania terenu
- i wystarczy.

135. Data: 2010-04-13 14:52:19

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tę polską i ją namagnesować i powiedzieć, sorry, ale ta Wasza jakaś
> nieudana chyba jakaś, nic się nie zachowało
No na to liczę właśnie, na to liczę, że nic się z niej nie uda odczytać.
A jak się uda to też przecież to nie problem przekupić polskich
specjalistów,
których biografie na pewno zawierają epizody współpracy z tajnymi służbami,
jeśli nie wręcz studia na moskiewskich uczelniach wojskowych.

136. Data: 2010-04-13 15:05:49

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
> Nie, no na pewno wszyscy chcą ciebie oszukać i twojego kolesia przygłupa
... zastanawiam się, czy ty ie ogarniasz, o czym tu mowa, czy również
złożyć to na bark bardzo specyficznego poczucie czarnego humoru ...
Jeśli to drugie to ... chyba mnie przewyższasz, bo jeszcze nie doszedłem ...
Ale kiedy to napisłem to już mi lepiej ;)

137. Data: 2010-04-13 15:40:16

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-13 17:05, niebożę zażółcony wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> [...]
> Jeśli to drugie to ... chyba mnie przewyższasz, bo jeszcze nie doszedłem
> Ale kiedy to napisłem to już mi lepiej ;)

Endziowi ironia razem z empatią zdechły z głodu w tym samym mniej więcej
czasie.

Qra
--
[...]

138. Data: 2010-04-13 15:58:57

Od: Mruk <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

nie lecieć WSZYSCY RAZEM ze względu na
procedury wojskowe.

Moze ktos w koncu poda zrodlo na ktore sie powoluje, znaczy tytul,
strone, paragraf tej enigmatycznej jak na razie wojskowej procedury.
Ciekawe czy ktokolwiek z powolujacych sie na ta blizej nieokreslona
procedure kiedykolwiek widzial cos takiego na wlasne oczy? I jezeli tak
to po co? Zastanawiajace po co jakis cywil, niech nie wspomne baba, mial
dostep do najprawdopodobniej tajnych dokumentow wojskowych i zaglebial/a
by sie w studiowanie spraw dotyczacych transportu wyzszego dowodztwa.
Wymaganie treningu na przyszla czarna wdowe??

139. Data: 2010-04-13 16:04:18

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> tę polską i ją namagnesować i powiedzieć, sorry, ale ta Wasza jakaś
> nieudana chyba jakaś, nic się nie zachowało

Polskie to zdaje sie dyski ssd wiec magnesowanie nic nie da.

140. Data: 2010-04-13 16:19:44

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> I ja bym się wcale nie zdziwił, gdyby ten oryginalny samolot to juz
> dawno na jakimś tajnym lotnisku stał, a wszyscy generałowie i prezydent
> byli przesłuchiwani... Pomyśl, jakie informacje teraz moga zdobyć Rosjanie.

To jest bardzo optymistyczna wersja wydarzeń. Przynajmniej jest o co
walczyć. Hajda na ruskich, odbijmy prezydenta!!!!!

Ewa

Więcej o sobotniej katastrofie samolotu prezydenckiego
Żałoba narodowa w Rosji po katastrofie polskiego samolotu
Szabat uber alles.
Re: Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne
ZUZIA