Zamurowało was czy jak?

261. Data: 2010-04-14 20:05:51

Temat: Re: Zamurowało was czy jak?
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> A tak z ciekawości,
> jakby ten proces uksienia miał przebiegać?

Np. tak:

http://pl.wikipedia.org/wiki/St%C5%82umienie

;)

Ewa

262. Data: 2010-04-14 20:13:27

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Jasne, żartuj sobie w ten sposób.
> To Ci fani wierności drugie oczko zaprawią na granatowo.
> Że o kiepskich komentarzach na nk nie wspomnę ;-)

Oj, Ender, Ender... szkoda gadać.

Ewa

263. Data: 2010-04-14 20:15:15

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Kurcze, chyba jednak przydałoby mi się trochę tego.
> A wiadomo może, jak można się tego nabawić?

Nie grozi Ci. Trzeba mieć wysokie morale.

Ewa

Więcej o sobotniej katastrofie samolotu prezydenckiego
Żałoba narodowa w Rosji po katastrofie polskiego samolotu
Szabat uber alles.
Re: Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne
ZUZIA