Zamurowało was czy jak?

251. Data: 2010-04-14 18:09:17

Temat: Re: Zamurowało was czy jak?
Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Mogłaś wykazać uprzejmość i dobrą wolę i odpowiedzieć
> gdy zapytałem, a mogłaś też i nie.
> W zasadzie to 'nie' czasem jest bardziej wymowne niż odpowiedź.

Ender, przecież inteligentny chłopak jesteś, skoro więc wiesz, że to nie
do Ciebie było, to co tu jeszcze mam wyjaśniać?

Ewa

252. Data: 2010-04-14 18:17:39

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Sorry, że się wtrącę, ale to powyższe jest dla mnie nie do końca
> zrozumiałe. Tzn. - nie mogę zrozumieć, dlaczego tak niektórzy ludzie
> mają/robią.

Chcesz zapytac, dlaczego wystawiaja?
Czy dlaczego nie moge sie oprzec? ;-)
I.

253. Data: 2010-04-14 18:46:04

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Chcesz zapytac, dlaczego wystawiaja?
> Czy dlaczego nie moge sie oprzec? ;-)

Dlaczego nie możesz się oprzeć? Trzeba zawsze w ten tyłek przywalić?

Ewa

254. Data: 2010-04-14 19:06:29

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-14 18:30, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Sorry, że się wtrącę, ale to powyższe jest dla mnie nie do końca
> zrozumiałe. Tzn. - nie mogę zrozumieć, dlaczego tak niektórzy ludzie
> mają/robią.

Twoja córka nigdy nie próbowała zwrócić na siebie uwagę za wszelką cenę?

Qra
--
[...]

255. Data: 2010-04-14 19:15:34

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-14 20:46, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Dlaczego nie możesz się oprzeć? Trzeba zawsze w ten tyłek przywalić?

Chyba dba, żeby dobrze ukrwiony był i nie marzł na wietrze.

Qra
--
[...]

256. Data: 2010-04-14 19:23:29

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-04-14 18:30, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Twoja córka nigdy nie próbowała zwrócić na siebie uwagę za wszelką cenę?

Próbowała. To akurat rozumiem.

Ewa

257. Data: 2010-04-14 19:32:07

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Więc już nie nadwyrężaj swojej uprzejmości,
> bo przestanie być uprzejma.

Nie bardzo zrozumiałam.
PS: Czy Ty czasem nie jesteś kobitką? Już nie pierwszy raz mnie nachodzi
to pytanie. ;)

Ewa

258. Data: 2010-04-14 19:46:40

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> PS. A co, masz nadzieję, że może kiedyś będziesz mogła być tak doskonałą
> kobietą jak ja? ;-)

Nie, raczej nie wiem, czy mogę liczyć na jakiś przeciąg i czy warto
inwestować w tę znajomość. ;)

Ewa

259. Data: 2010-04-14 19:46:51

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Dlaczego nie możesz się oprzeć? Trzeba zawsze w ten tyłek przywalić?

No, tak! Wtedy tylko jest nadzieja, ze go zabierze. Albo przynajmniej
przeprosi sie z majtkami.
I.

260. Data: 2010-04-14 19:54:24

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> No, tak! Wtedy tylko jest nadzieja, ze go zabierze. Albo przynajmniej
> przeprosi sie z majtkami.

Tylko że wtedy się ukisi i zacznie trącić.

Ewa

Więcej o sobotniej katastrofie samolotu prezydenckiego
Żałoba narodowa w Rosji po katastrofie polskiego samolotu
Szabat uber alles.
Re: Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne
ZUZIA