Re: Zanieczyszczone oczko

11. Data: 2002-05-08 08:37:16

Temat: Re: Zanieczyszczone oczko
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O! Widzisz Pan, Panie Nowaku Jerzy??? Nie dość, że nas próbują zganić
(bo to
> była chyba próba przygany?) to jeszcze nas do jednego wora wrzucili
:-))))

No i właśnie tego nie pojmuję. Dlaczego nas i do tego na raz?

> Lepiej Ty nie popieraj moich poglądów bo się narażasz :-)))))

A gdzie w tym wątku poparłem twoje poglądy?
To jakieś nieporozumienie.
Ja tylko zauważyłem, że nie zauważyłem nic nietaktownego w twojej
wypowiedzi.
;-)))

> A tak serio. To tu już prawdy nie można pisać bo ona nietatktowna?
:-((((

Ooooo, to to.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

12. Data: 2002-05-08 08:42:20

Temat: Skalniaki w naturze
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O, Jerzy, Twoj serwer znowu dziala?

Nie tzn. tak, to znaczy nie tak.
Oj, po prostu podziwiałem najpiękniejsze skalniaki (w Dolinie Strążyskiej
i w Tatrach). Zrobiłem sobie krótki urlop.

13. Data: 2002-05-08 13:09:50

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@p...pl> wrote in message

> A tak serio. To tu już prawdy nie można pisać bo ona nietatktowna? :-((((

Oczywiscie. Politycznie poprawne oczko wodne jest wspaniale i basta.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2002-05-08 20:06:22

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> A moze to zalezy od tego, czy ma zanieczyszczone oczko? :-)

Bo coś^Wktoś w nie wpadł? :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek

Komary?!!