Zaniedbany ogród, trawnik, pigwowce, stokrotki - słowem sporo ;-)

11. Data: 2005-05-17 21:54:59

Temat: Re: Zaniedbany ogród, trawnik, pigwowce, stokrotki - słowem sporo ;-)
Od: "magdalencja" <a...@n...forum> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rajmund M." <t...@a...es> napisał w wiadomości
news:d6dls9$aqu$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Natomiast ogród jest na tyle duży, że można na nim zmieścić i
> wszelkiego rodzaju prace, i znaleźć miejsce na roślinki... Nie chcę
dopuścić
> do tego, by ogród ponownie zarósł zielskiem w sposób zupełnie
> niekontrolowany,
Chyba że tak. U mnie nie było zmiłuj się i ogródek, hm, ogródeczek
własciwie;-) był terenem budowy i przechowalnią. Zielono mam od ostatniego
lata.
Powodzenia z remontem!!!

> Mnie udało się nie wykosić wczoraj wszystkich. Te, które przetrwały hardo
> patrzą mi w oczy... ;-)
One są baaardzo harde, baardzo;-)
pozdrawiam
mag

12. Data: 2005-05-18 06:48:13

Temat: Re: Zaniedbany ogród, trawnik, pigwowce, stokrotki - słowem spor
Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na moje niewprawne oko to będzie pigwowiec japoński, ale głowy nie
dam.

Japoński jest niski, ok.1 m i rozłożysty. Jeśli wyższe, to raczej Ch.
speciosa albo superba ( przeważnie mieszańce nie do rozróżnienia).

Pozdrawiam
Ewa

13. Data: 2005-05-18 10:25:22

Od: "Rajmund M." <t...@a...es> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." napisał:
> dam.
>
> Japoński jest niski, ok.1 m i rozłożysty. Jeśli wyższe, to raczej Ch.
> speciosa albo superba ( przeważnie mieszańce nie do rozróżnienia).

To by pasowało. Nie wiem tylko czy nie wyrósłby wyżej niż metr gdyby nie był
przycinany...

Pozdrawiam,
Rajmund

--
http://www.whisky.pl

14. Data: 2005-05-19 17:09:13

Od: "Rajmund M." <t...@a...es> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" napisał:
> Jeżeli nie skosi się tawy, to trawa stokrotki zarośnie, kosić bez żalu i
> nisko, nic im się nie stanie, po dwóch/trzech dniach zakwitną od nowa.

Stało się jako rzekłaś ;-) Stokrotki są, również w tych miejscach, gdzie
zostały wykoszone kilka dni temu. Radość moja nie zna granic, bo to takie
śliczne kwiatuszki... :-)

Pozdrawiam,
Rajmund

--
http://www.whisky.pl

15. Data: 2005-05-20 06:49:24

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stało się jako rzekłaś ;-) Stokrotki są, również w tych miejscach, gdzie
> zostały wykoszone kilka dni temu. Radość moja nie zna granic, bo to takie
> śliczne kwiatuszki... :-)

I niezależnie od tego jak nisko będziesz kosił one nie znikną, chyba prędzej
można je zniszczyć zostawiając zbyt wyskoa trawę, taka moze je zagłuszyć :)
Nasz trawnik był koszony wczoraj na 1cm, dziś już widzę pąki stokrotek,
jutro się pewnie rozwiną więc nawet krócej niż 3 dni trzeba na nie czekać :)

Pozdrawiam
Kaśka

16. Data: 2005-05-20 08:28:07

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> [...]
> jutro się pewnie rozwiną więc nawet krócej niż 3 dni trzeba na nie czekać :)

Mam jedną kępkę stokrotek, która omijam przy koszeniu i kilka innych, po
których jadę spokojnie kosiarką. I właściwie wszystkie wygladają tak
samo :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

Brązowienie iglaków
Paeonia mascula i Paeonia anomala