Cytrusy

1. Data: 2005-05-16 08:18:59

Temat: Cytrusy
Od: "Maciek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym sobie kupic do domu jakiegos cutrusa: cytrynke albo mandarynke.
czy orientujecie sie jakie sa odmiany tych roslinek, czym sie róznia i ktora
z odmian najlepiej przystosuje sie do uprawy w mieszkaniu.

pozdrawiam Maciek

2. Data: 2005-05-16 08:50:43

Temat: Re: Cytrusy
Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialbym sobie kupic do domu jakiegos cutrusa: cytrynke albo mandarynke.
> czy orientujecie sie jakie sa odmiany tych roslinek, czym sie róznia i ktora
> z odmian najlepiej przystosuje sie do uprawy w mieszkaniu.

W moich okolicach (Śląsk) w sprzedaży bywają cytrusy oznaczone
jako "cytryna", "mandarynka", "kumkwat", czasami "cytryna skierniewicka".
Wszystkie uprawia się bardzo łatwo.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2005-05-17 10:01:16

Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Użytkownik "Maciek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> z odmian najlepiej przystosuje sie do uprawy w mieszkaniu.
Mi na ogol najlepiej i najdluzej zyja cytrusy wyhodowane z pestek :)
Trzeba co prawda troche poczekac, ale warto.

Pozdrawiam,
robal.

4. Data: 2005-05-17 10:44:28

Od: "AnnaF" <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czesc!
>
> Użytkownik "Maciek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> Mi na ogol najlepiej i najdluzej zyja cytrusy wyhodowane z pestek :)
> Trzeba co prawda troche poczekac, ale warto.

Ale z pestek kwitną dopiero po kilkunastu latach, a te z sadzonek już nawet
rok po pobraniu z kwitnącego krzaczka.
pozdrowienia
Ania

5. Data: 2005-05-18 09:38:55

Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Użytkownik "AnnaF" <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl> napisał w wiadomości
> Ale z pestek kwitną dopiero po kilkunastu latach, a te z sadzonek
> już nawet
> rok po pobraniu z kwitnącego krzaczka.
Ale wtedy masz wieksza satysfakcje :)))))))))))))))))))))))))))))
Ja w kazdym razie potrafie cierpliwie czekac. Hoja zaczela kwitnac po
jakichs 15latach - jesli nie dluzej, nie wiem ile lat wczesniej
opiekowala sie nia mama - i to dopiero byla radosc! :))))))

Pozdrawiam,
robal.

ostrzenie noża do kosiarki - Lublin
Glicynie
Re: The world is really unstable these days......
Hurra poznałam Majkę
Bananowiec