Glicynie

1. Data: 2005-05-16 06:59:25

Temat: Glicynie
Od: "arkandor" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jestem z Częstochowy. Czytałem ostatnio artykuł o glicyniach i spodobały mi
sie te pnącza. Mam trzy uschnięte, kilkudziesięcioletnie jabłonki. Mam
pomysł aby obsadzić je w/w zamiast wycinać. Niestety nigdzie nie widziałem w
sprzedaży tych roślin. Może ktoś z grupowiczów ma jakieś namiary? Byłbym
wdzięczny za każde info.

pozdrawiam, arkandor

2. Data: 2005-05-16 08:11:52

Temat: Re: Glicynie
Od: Antoni Konitz <a...@a...chem.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Glicynie sa powszechmie w sprzedazy, mniejsze nawet niezbyt drogo, kwitnace ok
100 zl. Sa w kolorze niebieskim, lilarozowym i bialym. Glicynia wymaga u nas
raczej cieplego oslonietego miejsca, a wiec stare pnie raczej odpadaja -
natomiast ladnie na nich zachowuja sie powojniki.
Poza tym glicynie bardzo latwo sie ukorzeniaja, zarowno przez odklady, jak i z
kawalkow pedow.
AK

3. Data: 2005-05-16 15:44:32

Temat: Odp: Glicynie
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprzedaży tych roślin. Może ktoś z grupowiczów ma jakieś namiary? Byłbym
Nie wiem o stanowisku, ale że się mnożą same z siebie to fakt. Gdybyś się
odezwał wcześniej, podzieliłabym się, bo ciągle trzeba to z dołu wyrzucać...
Pozdrav.Rene
PS. A rośnie tak: http://renya_k.w.interia.pl/maj20/indexmaj.htm (patrz
końcowe zdjęcia)

4. Data: 2005-05-17 10:13:24

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arkandor" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Jestem z Częstochowy. Czytałem ostatnio artykuł o glicyniach i spodobały
mi
> sie te pnącza. (...)

Widziała w sprzedaży w opolskim OBI - wczoraj.

pozdrawiam Krycha

Re: The world is really unstable these days......
Hurra poznałam Majkę
Bananowiec
[SPAM] Ogrodowe zabudowy
Szukam architekta krajobrazu.