Szukam architekta krajobrazu.

1. Data: 2005-05-15 21:21:18

Temat: Szukam architekta krajobrazu.
Od: "..::Michał::.." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Czy moglibyście polecić mi dobrego architekta krajobrazu, który
zaprojektuje ogród i otoczenie domu jednorodzinnego. Głównie chodzi mi o
projekt otoczenia domu i roślinność. Wykonanie ogrodu wg w/w projektu
chcialbym wykonać sam. Znacie jakiegoś dobrego i sprawdzonego projektanta ?

--
..::Michał::..

2. Data: 2005-05-16 06:25:10

Temat: Re: Szukam architekta krajobrazu.
Od: "Dziadek" <d...@p...invalid.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

..::Michał::.. wrote:
> [...]
> mi o projekt otoczenia domu i roślinność. Wykonanie ogrodu wg w/w
> projektu chcialbym wykonać sam. Znacie jakiegoś dobrego i

Dobrze, tylko skąd jesteś ?
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

3. Data: 2005-05-16 06:39:47

Od: "..:Michal::.." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 May 2005 08:25:10 +0200, Dziadek napisał(a):

> Dobrze, tylko skąd jesteś ?

Śląsk, ale to chyba nie ma znaczenia dla projektanta. chodzi mi o projekt
na papierze z odpowiednim doborem roślin. Wszelkich informacji o
upodobaniach lokatorów, wraz ze zdjeciami terenu moge przesłać w dowolne
miejsce na Ziemi ;) no chyba ze trzeba bedzie ziemie sprawdzic, ale z gory
mowie ze jest bardzo slaba ;/

--
..::Michal::..

4. Data: 2005-05-16 19:59:06

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Śląsk, ale to chyba nie ma znaczenia dla projektanta. chodzi mi o projekt
> na papierze z odpowiednim doborem roślin. Wszelkich informacji o

No to znam siebie.

Elfir

5. Data: 2005-05-16 20:20:34

Od: "..::Michał::.." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 16 May 2005 21:59:06 +0200, na pl.rec.ogrody, Elfir Dar'n'Ytta
napisał(a):

> No to znam siebie.
michal (małpa) yeo (kropka) pl

;)