Zanik dysków międzykręgowych

1. Data: 2008-10-02 09:59:22

Temat: Zanik dysków międzykręgowych
Od: <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam pytanie czy jest taka choroba o podłożu genetycznym, powodująca
zanik lub zwyrodnienie dysków międzykręgowych (zespół szermera(?), nazwy nie
jestem pewna) Może ktoś mi cos podpowiedzieć odnośnie literatury na ten
temat? Nic nie moge znaleźć na ten temat w internecie niestety :/
pozdrawiam,
Justyna

2. Data: 2008-10-05 14:51:43

Temat: Re: Zanik dysków międzykręgowych
Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Paź, 11:59, <j...@g...pl> wrote:
> Witam, mam pytanie czy jest taka choroba o pod o u genetycznym, powoduj ca
> zanik lub zwyrodnienie dysk w mi dzykr gowych (zesp szermera(?), nazwy nie
> jestem pewna) Mo e kto mi cos podpowiedzie odno nie literatury na ten
> temat? Nic nie moge znale na ten temat w internecie niestety :/
> pozdrawiam,
> Justyna

Czy chodzi o z Scheurmanna i gużki Schmorla?
:http://www.rehabilitacja.pl/modules.php?name=News&f
ile=article&sid=276

3. Data: 2008-10-06 18:49:34

Od: Justyna <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kynast pisze:

> Czy chodzi o z Scheurmanna i gużki Schmorla?
> :http://www.rehabilitacja.pl/modules.php?name=News&f
ile=article&sid=276

Tak, o to chodziło :) Dzięki wielkie!

Debretin
zmniejszenie dawki SSRI a ucisk i pieczenie w klatce piersiowej i żołądku
Sluchawki kostkowe ?
Czy można przeziębić dziąsło?
brak wymiotów/nudności w ciąży