Zapach benzyny.

1. Data: 2004-07-20 13:12:12

Temat: Zapach benzyny.
Od: Zbigniew Cofała <c...@N...firma.hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym usunąć? Wie ktoś? Konkretnie z butów do których to benzyna (bezołowiowa
95 oktan - jeśli to ma znaczenie ;)) się dziwnym trafem nalała.

Buty są górskie, trekkingowe niestety dosyć drogie więc mi zależy. Prałem je
już kilka razy, a one dalej wonieją benzyną tak że czuć je nawet jak jadą w
bagażniku w samochodzie. Dostałem info że jabłka neutralizują zapachy, jest
to prawda?

--
-=< all the best >=-

1. Data: 2004-07-20 14:00:22

Temat: Re: Zapach benzyny.
Od: "Marek MANO" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dużo wietrzenia w końcu pomoże. Innym metod nie znam, co nie znaczy, że nie
istnieją.

Marek MANO
"Jeżdzą tiry, robią wiry"
wytnijto z adresu

1. Data: 2004-07-20 14:04:10

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Cofała" <c...@N...firma.hoga.pl> napisał w
wiadomości news:cdj5o2$14m$2@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]Dostałem info że jabłka neutralizują zapachy,
> jest to prawda?

A musisz mnie publicznie kompromitować? ;)

Pozdrawiam
Hanka (jeszcze wietrzenie na ostrym mrozie, ale to nie wiem, czy nie wyjdzie
drożej niż nowe buty)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-07-20 14:27:16

Od: Zbigniew Cofała <c...@N...firma.hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:

> A musisz mnie publicznie kompromitować? ;)

"Nigdy nie wierz kobiecie" ;) No, napisałem, żeby nie było że nie wykazałem
żadnej inicjatywy w dotarciu do informacji. :)

> Hanka (jeszcze wietrzenie na ostrym mrozie, ale to nie wiem, czy nie
> wyjdzie drożej niż nowe buty)

Zaraz sprawdzę prognozę kiedy najbliższy ostry mróz. :)

--
-=< all the best >=-

1. Data: 2004-07-20 14:30:05

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Cofała" <c...@N...firma.hoga.pl> napisał w
wiadomości news:cdja9n$kkm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...] Zaraz sprawdzę prognozę kiedy najbliższy ostry mróz. :)

Właściwe pytanie nie brzmi "kiedy?". Ono brzmi "gdzie?" :)

Pozdrawiam i znikam
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-07-20 17:15:44

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Cofała napisał(a):

> [...]
> bagażniku w samochodzie. Dostałem info że jabłka neutralizują zapachy, jest

Faktycznie kaczka nadziewana jabłkami przestaje waniać kaczką, a
zaczyna jabłkami. Aczkolwiek ja bym spróbował bardziej męskich zapachów.

Adam

1. Data: 2004-07-21 07:14:18

Od: Zbigniew Cofała <c...@N...firma.hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski wrote:

> Faktycznie kaczka nadziewana jabłkami przestaje waniać kaczką, a
> zaczyna jabłkami. Aczkolwiek ja bym spróbował bardziej męskich zapachów.

Przepocona koszulka po meczu? To ja już wolę benzynę. :)

--
-=< all the best >=-

1. Data: 2004-07-25 07:50:27

Od: "gklub" <g...@p...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czym usunąć? Wie ktoś? Konkretnie z butów do których to benzyna
(bezołowiowa
> 95 oktan - jeśli to ma znaczenie ;)) się dziwnym trafem nalała.

Tak se mysle ze sama benzyna jest chyba dosc lotna i jej juz tam dawno nie
ma, ale samochodowa ma kupe smierdzacych dodatkow byc moze duzo mniej
lotnych, ale oczywiscie znakomicie rozpuszczalnych w benzynie. Jezeli twoje
buty wytrzymuja czysta benzyne ekstrakcyjna ( olejoodporna guma itp ) to
moze wyprac nie w wodzie ale w ekstrakcyjnej...

A w ogole to zapytaj w pralni chemicznej, no w kilku pralniach...
mam kolesia w pralni, niektorzy duzo wiedza...

Pozdro
Grzegorz

1. Data: 2004-12-09 10:20:16

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> buty wytrzymuja czysta benzyne ekstrakcyjna ( olejoodporna guma itp ) to
> moze wyprac nie w wodzie ale w ekstrakcyjnej...

jezeli to sa takie buty na Vibramie z kordura itp to raczej kleje nie
wytrzymaja prania w benzynie

szukam dobrej pralki prosze o rade
Zlewozmywak stalowy gladki czy o strukturze lnu
okna plastikowe - czym myć
Żaluzje a wysokie okna/drzwi
kompakt - '3/6 l' czy 'woda stop'?